Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Gixeer

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

    nigdy

Osiągnięcia Gixeer

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie, wygląda na to że udało mi się uporać z problemem - mianowicie przy klamce sprzęgła była regulacja i linke popuściłem co prawda nie duzo ale popuscilem i teraz sprzeglo nie slizga:) mam wlany olej MOTUL 7100 pełen syntetek, a kupiłem już MOTULA 5100 pół syntetyka bo chciałem wymieniać bo myślałęm że to wina oleju. Radzicie zakupić 7100 i kontynuować wymiane oleju na ten sam czy mogę już przejść na olej pół syntetyczny? Czy są tego jakieś konsekwencje? Moto ma przejechane ok 40 tys. +/-
  2. Witam serdecznie wszystkich, jestem tutaj poraz pierwszy.Mam problem ze swoim gixerem a mianowicie kupiłem go jakiś czas temu i zauważyłem że przy wyższych biegach kiedy nagle dodam ponad pół gazu wskazówka obrotomierza np z 11 tysięcy momentalnie wskazuje 15 tys a przy tym motor warczy a nie jedzie, tak jakbym jechał trzymając delikatnie klamke sprzęgła. Motor kupiłem z początkiem marca i dowiedziałem się że był niedawno wlany olej MOTUL 7100 10W40 pełny syntetyk, ale niewiadomo jaki był lany wcześniej czy pół syntetayk czy pełno. Poprzedni właściciel twierdzi że przed zmianą oleju na motula 7100 nie było takich problemów. Teraz pytanie czy jest to wina złego oleju czy może zużytego sprzęgła? Kiedyś spotkałem się z opinią że wlewając olej pełnosyntetyczny mając półsyntetyczny sprzęgło może zacząć ślizgać. Czy teraz gdybym z powrotem zmienił na olej pół syntetyk MOTUL 5100 10W40 czy problem mógłby ustać? Dodam że jeśli rozpędzam się na niedużym gazie powoli to motor ładnie jedzie i nie ślizga wtedy ale gdy nagle dam ponad pół gazu to przez chwile jedzie ok a zaraz skacze wskazówka i motor sie zachowuje tak jakbym jechał na półsprzęgle. Na 1 biegu tego nie zauważyłem mogę dać nagle poonad pół gazu i raczej nigdy nie ślizga chociaż raz sie zdażyło, lecz już na 2 takie problemy są i na wyższych biegach. Przepraszam za chaotyczny post ale piszę to na szybkości Czekam na Wasze sugestie co z tym fantem zrobić i jak ewentualnie można to sprawdzić żeby nie popłynąc finansowo bo olej ten pełny syntetyk był wlewany niedawno temu a kosztował prawie 200zł a jeżeli to nie wina oleju to nie ma po co go zmieniać, jeśli jednak jest możliwość że to wina oleju to zmienię go natychmiastowo, Z góry dziękujęP.S: CO do luzu na klamce to od razu naciskając łapie sprzęgło - czyli luzu nie ma. Jednak nie da się go chyba ustawić bo przy deklu jak jest ta dźwigienka sprzęgła został może minimetr lub dwa luzu bo oprze sie na dekielku alternatora.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.