Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

ryzzownick

Użytkownicy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia ryzzownick

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Krok dalej, Udało mi się dorobić sciągacz i udało mi sie zdjąć magneto. Tylko nie wiem jak sciągnąć ten pierścień. Jakieś rady?
  2. Aha, ok zdejmę magnet i porobię fotki, wtedy będzie widać co do czego. Dzięki za wyjaśnienie.
  3. bendix - czyli sprzęgło rozrusznika. Nie rozrusznik. Zgadza się?
  4. Faktycznie,,, eh. No nic, zrobie mu kapitalny remont i przynajmniej bede wiedział czym jeżdzę. Muszę zdobyć do niego uszczelki no i grzebania na dwa wieczory. Mam nadzieję, że to tylko bendix rozrusznika. A z tłokami wszystko ok. Uszczelki powymieniam i będzie ok. Założe olej półsyntetyk 10w40. wymienię filtry i mam nadzieję że koniec niespodzianek.
  5. na zdjęciu widać na górze po prawej uchwyt na linkę sprzęgła skrzyni biegów. Dobra, ale nie o te sprzęgło chodzi, tylko o bendix -sprzęgło rozrusznika. Jest ciemny i tłusty. Czyli musze zrobic tez uszczelki. Zobaczymy czy przy tej okazji wyjdzie coś jeszcze. raczej nie jest krecony, bo wszystkie podobne roczniki mają zblizony przebieg, poza tym wszystko udokumentowane pieczatką keeway serwisu. był robiony przeglad przez gościa z serwisu keeway w wa-wie. Jednak jeśli oleju ubyło w czasie 3 miesiecy od przegladu, to różne mogą być tego powody. Albo nie był faktycznie wymieniany, albo bierze olej. Czy tak?
  6. zwykłe sprzęgło biegów jest tutaj na zdjęciu, czyli mówisz o drugiej stronie silnika niewidocznym na zdjęciu. właśnie nie wiem, w każdym razie jest ciemny i jak zapaliłem go bez rozrusznika, to chlapał tym olejem właśnie z tego otworu po rozruszniku. Tak nie powinno być? Przebieg 4,6 tys km. Olej wymieniany był na początku sezonu przez wcześniejszego właściciela przy przeglądzie w serwisie firmowym Keeway'a. Jednak nie mam pewności czy poprzedni właściciel fatygował sie z wymianą oleju.
  7. A gdzie się ono znajduje? Poniżej zdjęcie z rozebranej klapy lewej silnika: Poziom oleju poniżej dolnej kreski, jednak widać w szkiełku poniżej minimum kreski. Trzeba będzie dolać. Ale obawiam się że dźwięk taki jakby coś się kotłowało w silniku.
  8. MOTOR: Keeway supershadow 250ccm Ma ktoś pomysł co to może być? Jechałem na stację, wyłączyłem motor, zatankowałem, włączyłem zapłon i się zaczęło. dokładnie tak brzmiał jak na filmie. Po holowaniu, w garażu zdjąłem rozrusznik i zapalił na popych, ale cały czas takie metaliczne tarcie. Wyłączyłem go i zastanawiam się co może być przyczyną. Rozrusznik wyeliminowałem. Poniżej filmy. FILM1 (problem) http://youtu.be/HgU_IZXTF4w FILM2 (problem) http://youtu.be/MHuU1XYRZZA Jeśli ktoś miał taki przypadek, co może być lekarstwem.? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.