giXXXerFreak
Użytkownicy-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
nigdy
Osiągnięcia giXXXerFreak
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Witam.PoszukujĂŞ przedniej felgi i czachy do K5. Oczywiscie za rozsÂądne piĂŞniÂądze.Kontakt: 601-420-413Pzdr
-
Opisa³em historiê swoj¹, ja skuter naprawi³em, ja brata uratowa³em od finansowej wpadki. Opisa³em, bo sie na rzeczy znam, a brat nie.W ¿aden sposób nie naje¿d¿am na serwis Booster, tylko podj¹³em próbê rozmowy na argumenty, dlatego te¿ nie zrobi³em tego anonimowo.Polemikê z Wami, poza szanownym Chrisem, staram siê prowadziÌ rzeczowo i na wysokim poziomie, mimo i¿ wielu z Was nie czyta postów do koùca i podaje argumenty z palca wyssane.A co do Ciebie i Twojego kolegi, który by³ moim motocyklem zainteresowany, to nikt nie próbowa³ Was zrobiÌ w konia, niczego nie ukrywa³em-dlatego sam zaoferowa³em oglêdziny w jakimkolwiek serwisie. Powtarzam, moto by³o i jest w idealnym stanie, zreszt¹ kupi³ je kilka dni temu mój kolega. A Marcin móg³ byÌ ostro¿niejszy w wydawaniu s¹dów, bo w tym wypadku zwyczajnie nie mia³ racji.
-
Mimo, Âże przeciw mnie, to jedna z niewielu sensownych wypowiedzi w tym caÂłym sporze.Gwoli sprostowania, waÂł jak i ÂłoÂżyska byÂły w stanie idealnym, jak powiedziaÂłem, potwierdziÂł to takÂże jeden z ludzi Boostera.A co do klienta na motor, od jednej osoby poszÂła plotka, iÂż byÂł on rozbity, uwaÂżam, Âże wymaga taka informacja przynajmniej sprawdzenia...
-
chybaÂś synek dawno nie sraÂł...weÂź ty se raz a dokladnie przeczytaj to co ja napisaÂłem w sprawie Boostera!miaÂłem nie podejmowaĂŚ z tobÂą polemiki, bo z daleka czuĂŚ, ÂżeÂś podkupiony, ale teraz toÂś ty mnie wkurwil...PODAJ MI PRZYKÂŁAD TEGO, ÂŻE OSKARÂŻAM ICH O COÂŚ, CO JEST WYNIKIEM POMĂWIENIA PRZEZ OSOBĂ TRZECIÂĄ!!!ZA KAÂŻDYM RAZEM, GDY POWOÂŁUJĂ SIĂ NA OSOBĂ TRZECIÂĄ, TO W CELU POPARCIA MOJEJ WÂŁASNEJ TEZY.Na marginesie, w sprawĂŞ zaangaÂżowany jest mĂłj brat, a nie syn... Pisz konkrety, bo siĂŞ nie trzyma to co tworzysz!
-
Nie mówi³em, ¿e motocykl by³ bezwypadkowy, tylko, ¿e by³ po³o¿ony nie za mojej kadencji na praw¹ stronê. U mnie motocykl, od samego pocz¹tku by³ bezwypadkowy... A co do rozmów na S1, to rusz g³ow¹....Wielu z Was ma jak¹œ maniê tworzenia i rozpowszechniania plotek nt tego, co siê niby dzia³o z danym motocyklem. Nie dalej jak kilka dni temu, na tym¿e forum obsmarowano innego SRADa, który ponoÌ tylko na tylnym kole jeŸdzi³ i jest kompletnym z³omem, co oczywiœcie jest kompletn¹ bzdur¹.Co niby robi³em na Kompoœcie? Nie jestem fachowcem od jazdy extremalnej, tote¿ nigdy ¿adnych tricków nie robi³em, ani na Kompostowni, ani gdziekolwiek indziej.A co do tego, ¿e niby czegokolwiek mam zazdoœciÌ Marcinowi, to ju¿ kompletna bzdura. Wycofa³em siê z bran¿y z zawodowych powodów, w³aœnie dlatego, ¿eby móc zarabiaÌ...
-
Oczywistym jest, ¿e takie odwrócenie kota ogonem przez pana prezesa, nie mo¿e pozostaÌ, w moim odczuciu, bez riposty....A wiêc po kolei:- gwarancja za wykonan¹ us³ugê rzecz¹ œwiêt¹ jest, nie widzê powodu by siê nad tym rozwodziÌ; jednak¿e us³uga naprawcza winna byÌ dokonana w stosunku do tych elementów, które rzeczywiœcie wymagaj¹ ingerencji, a w tym wypadku wa³ by³ w stanie idealnym, co potwierdzi³ jeden z pracowników serwisu Booster, wiêc jeœli by³ dobry, to nie wymaga³ ¿adnej ingerencji, a tym samym, nie musia³a byÌ udzielana na niego gwarancja..- mogê siê zgodziÌ, ¿e wg niektórych radykalnych opinii, przy takiej usterce jaka mia³a miejsce, niektórzy sugeruj¹ szlif i wymianê t³oka, ale w tym wypadku nie by³o to konieczne, co stwierdzi³em ja oraz potwierdzi³o to 2 zaprzyjaŸnionych mechaników, których zdanie niezwykle ceniê, powtarzam: rysy by³y bardzo niewielkie, a delikatne honowanie spowodowa³o, ¿e zniknê³y, a pierœcienie pozosta³y nietkniête; zreszt¹ skuter po wykonanej naprawie dzia³a równie wyœmienicie jak przed usterk¹ i nie wykazuje ¿adnych objawów œwiadcz¹cych, i¿ wa³ wymaga naprawy/wymiany, tudzie¿ jakiekolwiek ³o¿yska.- "czêœciow¹ napraw¹" by³o w waszym wykonaniu, posk³adanie silnika, dolanie do zbiornika paliwa oleju (pytam po co? skoro wczeœniej rzekomo naprawilœcie usterkê zwi¹zan¹ z dozownikiem i bêd¹c¹ przyczyn¹ chwycenia t³oka) w takiej iloœci i¿ skuter straci³ moc, a po wystygniêciu ju¿ w ogóle nie chcia³ odpalic; na odchodne text: ciebie tutaj nie by³o- skuter zosta³ powierzony do naprawy jednemu z waszych mechanikow, ktory ju¿ u was nie pracuje, a na pytanie, które zada³em innemu z waszych pracowników, dlaczego nikt nie zweryfikowa³ jego diagnozy, us³ysza³em odpowiedŸ: on ju¿ wczeœniej grzeba³ przy piŸdzikach, myœleliœmy, ¿e sobie teraz te¿ poradzi. a czemu ju¿ nie pracuje? liczê, i¿ z powodu niekompetencji.- nie ustosunkowal siê równie¿ pan prezes do faktu insynuacji, i¿ skuter zosta³ wam dostarczony bez filtra powietrza, a po silnym oporze brata, nagle siê znalaz³- no i na koniec smaczek, a mianowicie sprawa p³oszenia klientów... mój motocykl nie by³ rozbity (mam na to grono œwiadków, naszych wspólnych znajomych-wiêc sprawdzenie tej informacji nie by³o trudne), wystarczy³o zapytaÌ, a nie szeptaÌ plotki na ucho potencjalnemu klientowi; weryfikowa³ pan prezes stan tego w³aœnie motocykla oraz 2 lata temu Suzuki GSX-F600, które raczy³ pan nazwaÌ w mojej obecnoœci z³omem...motocykl jeŸdzi do dziœ, w Bêdzinie u mojego dobrego znajomego, który przejecha³ nim ponad 10 tys km, bez usterek.A co do p³oszenia przez pana prezesa klientów, kr¹¿¹ ju¿ legendy, sam osobiœcie znam 3 pokrzywdzone osoby zajmuj¹ce siê sprzeda¿¹ motocykli. A paùski text "olej tego sprzêta, ja mam tu coœ dla ciebie", jest bardzo czêsto cytowany przez wiele osób z motocyklowej braci...B³êdy zdarzaj¹ siê ka¿demu, ka¿demu w³aœcicielowi trafiaj¹ siê równie¿ niekompetentni pracownicy, dlatego klasê przedsiêbiorcy mo¿na poznaÌ po tym, jak wybrnie z takich sytuacji jak ta moja... Pan, póki co, nie próbuje wybrn¹Ì, tylko odbija pi³eczkê, a dajê g³owê, i¿ zwyk³e "przepraszam, zawaliliœmy", nie przynios³oby wam ujmy, a wrêcz przeciwnie...Andrzej
-
Pos³uchaj...Brat odda³ skuter, oni zrobili co zrobili i on bez s³owa im zap³aci³-normalna rzecz.Gdyby chcia³ diagnozy na chybi³ trafi³, to zapyta³by o zdanie ekspedientkê z warzywniaka, a nie profesjonalny serwis.A moje oburzenie wynika nie z tego, ¿e skasowali go za wykonan¹ pracê, bo to normalne, tylko z tego, ¿e wysz³o jak wysz³o. I nie wnikam czy wynika³a ta diagnoza z niewiedzy, z b³êdu czy pazernoœci. Oceniamy us³ugodawc¹ wed³ug wyników ich us³ug.
-
Jakieœ absurdy wygadujesz. Jeœli u Was nale¿y p³aciÌ za b³êdn¹ diagnozê, to wspó³czujê.Kapa nie by³a potrzebna, przeczytaj uwa¿nie moj¹ wiadomoœÌ.Pozdro, kimkolwiek jesteœ
-
By³o tak jak napisa³em, nie po to piszê to osobiœcie, pod imieniem i nazwiskiem, aby robiÌ z gêby œmietnik.Wpadki, owszem zdarzaj¹ siê najlepszym, ale trzeba odró¿niaÌ wpadki od oszustw, a chyba nie powiesz mi, ¿e ktoœ, kto pracuje w bran¿y i zna siê na motocyklach nie umie oceniÌ w jakim stanie jest wa³ napêdowy lub w jakim stosunku nale¿y robiÌ mieszankê, aby umo¿liwia³a zap³on.Poza tym, za niewykonanie us³ugi lub z³e jej wykonanie, nie pobiera siê op³aty-zapewne zgodzisz siê z tym.To by³a najzwyklejsza wajcha i uzna³em, ¿e powinniœcie o tym wiedzieÌ.Pozdro Grzesiu
-
Witam wszystkich!!!Na pocz¹tku siê przedstawiê, aby nikt mi nie zarzuci³, i¿ próbujê kogoœ obsmarowaÌ anonimowo. Andrzej Pniok. Jeœli to nikomu nic nie mówi, to dopiszê i¿ pracowa³em jako handlowiec/serwisant w CDM w Katowicach, wiêc mo¿emy siê umówiÌ, ¿e pewne pojêcie o motcyklach posiadam.Sprawa dotyczy serwisu motocykli Booster.Jak niektórzy zapewne wiedz¹, mam brata, a ten¿e posiada (posiada³) skuter Piaggio. Ot taka ma³a zabawka, która cieszy m³odego ch³opaka, za niewielkie pieni¹¿ki-nie daj¹ca innym myœleÌ, i¿ ten oto goœÌ ma w ch... chajsu i mo¿na go naci¹gn¹Ì. Jak siê okazuje, serwisanci Booster'a, a dok³adniej jeden z "prezesów", maj¹cy pewne powi¹zania z faun¹, g³ówkuj¹ wbrew logice i postanowili zrobiÌ na w³aœcicielu skutera za 2000 z³, który liczy ka¿dy litr spalonej benzyny, interes ¿ycia.Teraz fakty, ¿eby nikt mi nie zarzuci³ go³os³ownoœci:-w skuterze mia³o miejsce tzw. chwycenie t³oka, na skutek braku oleju (k³opot z dozownikiem)-skuter zosta³ oddany do naprawy-uszkodzenia: bardzo lekkie rysy w cylindrze, podobne na powierzchni t³oka, pierœcienie w stanie idealnym (o dziwo)-inne uszkodzenia: brak-diagnoza Boostera: wymiana cylindra, t³oka z pierœcieniami, wa³u (!), ³o¿yska na wale, gdy¿ jak stwierdzili, nie da siê tego uratowaÌ, a tym bardziej nie da siê tym jeŸdziÌ, gdy¿ to spowoduje kolejne uszkodzenia. Ja teraz pytam, jakie, panie prezesie?-brak filtra powietrza. oczywiœcie by³, ale jak zdzieraÌ, to na ca³ego.-cena naprawy: 1000z³Brat oczywiœcie nie wiedzia³, ¿e ma byÌ cichym sponsorem wesela pana prezesa-w koùcu takie ch³opaki, ¿e ufaÌ w ciemno, ale nie wyrazi³ zgody na naprawê, z powodów, które zapewne wszyscy ju¿ doskonale rozumiej¹, a dla personelu Boostera do dziœ pozostaj¹ zagadk¹. Finalnie skasowali go 150 za, de facto, frajer, gdy¿ niczego nie naprawili, posk³adali sprzêta (który rzekomo, mia³ ju¿ nie jeŸdziÌ) i kazali mu zachowaÌ w tajemnicy fakt, i¿ u nich by³. Prezesi, wstydzicie siê swojej nikompetencji? no ja, bynajmniej, siê nie dziwiê.Niektórych pewnie zastanawia, czemu brat odda³ go do serwisu, maj¹c w domu kogoœ, kto siê na tym zna. S³usznie,ale powiem tylko tyle, i¿ mia³ swoje powody, bo forum to nie jest miejscem prania brudów rodzinnych.Koniec koùców, postanowi³em mu pomóc. Naprawa trwa³a ok 3 godzin. Polega³a na wymontowaniu cylindra i t³oka, przehonowaniu cylindra, polerowaniu t³oka i posk³adaniu wszystkiego do kupy. Aby wystrzec siê niekompetencji, konsultowa³em taki sposób naprawy skutera z mechanikami motocyklowymi (tymi prawdziwymi) i stwierdzili oni, i¿ jest to najbardziej trafny sposób naprawy. A wa³? A ³o¿yska? IG£A! - chcieli m³odego naci¹gn¹Ì.Jak nietrudno siê domyœliÌ, skuter chodzi jak z³oto, chodzi³by zapewne te¿ i bez honowania, ale prezesi postanowili zrobiÌ dodatkow¹ mieszankê (dolali do zbiornika tyle oleju, ¿e wacha by³a czerwona jak barszcz i nie zapala³a siê nawet pod palnikiem!!!), co oczywiœcie wysz³o dopiero, gdy próbowa³em po ca³ej naprawie odpaliÌ piŸdzika, a ten uporczywie odmawia³. Powodem ca³ego zamieszania by³a wacha. Wacha, której wchodzi do zbiornika ok 3 litrów. 3 litry za 1000 z³? Ju¿ wiecie, gdzie nie tankowaÌ!!!AndrzejP.S. Opisa³em to najbardziej rzetelnie jak umiem, nie ubarwia³em faktów. Nic nie jest zmyœlone, dopowiedziane, etc.P.S.2 W nastêpnym odcinku opiszê, jak pan prezes sp³oszy³ mi 2 klientów na motocykl, który wiele z Was zna i wie, i¿ nic mu zarzuciÌ nie mo¿na. Generalnie pan prezes lubi p³oszyÌ klientów i polecaÌ co swoje, znam kilku pokrzywdzonych, którzy chêtnie to potwierdz¹.Nie chcê Was zra¿aÌ do Boostera, radzê tylko UWA¯AJCIE...
-
Sprzedam pilnie Suzuki GSX-R 600 z 1998 r. BiaÂło-niebieski, po wszystkich wymianach, absolutnie nie wymaga wkÂładu finansowego.ÂŻadnych szaleĂąstw na kole, Âżadnych problemĂłw technicznych. IGÂŁA.Cena 13000 i nie podlega negocjacji.Dla konkretnie zainteresowanych: 0-601-420-413(Komentarze w stylu "za drogi", "katowany" itp.sobie darujcie. Za dobry sprzĂŞt trzeba zapÂłaciĂŚ.)POZDRAWIAM!!!