Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

pimek

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia pimek

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Kiedyś miałem identyczny problem z odpaleniem mojej byłej RF-ki kupiłem i jak kolega pisał po ok 2 dniach (była to zima) poszedłem odpalić i nic, kręcił, kichał z wydechu czasami na chwile załapał i pykał na niskich obrotach ale jak dodawałem gazu zdychał . Lekko .... byłem tym wkurzony bo było to moje pierwsze moto na które dłuuugo zbierałem siano a tu taki myk Powodem tego dławienia była zmuszała gumka w kraniku paliwa. Kranik przepuszczał paliwo ale badzo powoli dlatego moto chodziło na wolnych a przy próbie odpalenia "na zimnym silniku" strzelał z wydechu. Niby bardzo banale ale czasami warto najpierw sprawdzić dopływ paliwa.... Rozkręciłem kranik ustawiłem na "rezerwe" i moto służyło mi wiernie 2 sezony
  2. pimek

    Brak tytułu, id 3666

    No jesli chodzi o opanowanie na kole to jestem raczej jeszcze amatorem. Bladego kupiÂłem pod koniec tego sezonu. (wczeÂśniej byÂł RF600R) niestety miaÂłem nieprzyjemny przypadek z panewkÂą. ZerwaÂł siĂŞ zamek... no ale juÂż silniczek jest skrĂŞcony, teraz tylko "wszystko do kupy zÂłoÂżyc..." tak,Âże jeÂśli chodzi o poprzedni sezon to sobie zbyt "bladym" nie polataÂłem. A jeÂśl chodzi o samÂą jazde na kole to nie zamierzam robiĂŚ jakiÂś super ewolucji. Raczej myÂśle o "normalnej" jeÂździe...
  3. pimek

    Brak tytułu, id 3666

    Witam wszystkich. Je¿eli ktoœ siê interesuje jazd¹ na kole to prosi³bym o podpowiedŸ. Mam zamiar przerobiÌ mojego "bladego" typowo do jazdy na kole. Jakie najlepiej za³o¿yÌ zêbatki. Interesuje mnie iloœÌ zêbów z przodu i ty³ oraz iloœÌ ogniw ³aùcucha. Pozdro
  4. pimek

    Brak tytułu, id 1965

    No witam. JuÂż wiem na 100% co siĂŞ staÂło. Przypuszczenia byÂły trafne. Na jednej panewce zerwaÂł sie zamek i obracaÂła siĂŞ na wale co byÂło powodem stukania w silniku. Stukanie siĂŞ nasilaÂło gdyÂż panewka siĂŞ coraz bardziej ÂścieraÂła i luz siĂŞ zwiĂŞkaszaÂł. MyÂśle o wymianie wszystkich panewek ale przed tym musze znaĂŚ dokÂładny wymiar jaki powinien mieĂŚ waÂł. Panewka mogÂła uszkodziĂŚ waÂł. ZauwaÂżyÂłem bardzo delikatnÂą ryske na wale i mam nadzieje,Âże nie wpÂłynie to na dalszy zywot silniczka. MoÂże ktoÂś siĂŞ orienyuje czy waÂł w modelu sc33 ma takie same wymiary co sc28? Pozdro
  5. pimek

    Brak tytułu, id 1965

    No spox, dziĂŞki za podpowiedzi, ale mam jeszcze jedno pytanko jak wymieniaÂłem rozrzÂąd to waÂł miaÂł wyczĂłwalny luz. A ten stukot wyraÂźnie sÂłychaĂŚ z lewej strony tak jakby to byÂła panewka. Dzis mam chwilke to wywale ukad wydechowy i miseczke oleju i zobaczymy... A moze lepiej zbierac na silniczek z modelu sc33...
  6. pimek

    Brak tytułu, id 1965

    no niestety rozrzÂąd jest ustawony dobrze, dorwaÂłem serwisĂłwke od Hondy CBR 954 RR znaki sÂą takie same - ustawienie jest bardzo podobne, ale silniczek nadal stuka na niskich obrotach, no to teraz dopiedro siĂŞ zacznie, kiedyÂś wyczytaÂłem,Âże w bladych po przejechaniu 50tyÂś wymienia siĂŞ pÂłytki zaworowe jeÂśli wiecie jakie powinny mieĂŚ one wymiary przed zuÂżyciem to piszczie pozdro Ps. no to w tym sezonie juz sobie nie pobykam :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.