-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia pimek
Newbie (1/14)
0
Reputacja
-
Kiedyś miałem identyczny problem z odpaleniem mojej byłej RF-ki kupiłem i jak kolega pisał po ok 2 dniach (była to zima) poszedłem odpalić i nic, kręcił, kichał z wydechu czasami na chwile załapał i pykał na niskich obrotach ale jak dodawałem gazu zdychał . Lekko .... byłem tym wkurzony bo było to moje pierwsze moto na które dłuuugo zbierałem siano a tu taki myk Powodem tego dławienia była zmuszała gumka w kraniku paliwa. Kranik przepuszczał paliwo ale badzo powoli dlatego moto chodziło na wolnych a przy próbie odpalenia "na zimnym silniku" strzelał z wydechu. Niby bardzo banale ale czasami warto najpierw sprawdzić dopływ paliwa.... Rozkręciłem kranik ustawiłem na "rezerwe" i moto służyło mi wiernie 2 sezony
-
No jesli chodzi o opanowanie na kole to jestem raczej jeszcze amatorem. Bladego kupiÂłem pod koniec tego sezonu. (wczeÂśniej byÂł RF600R) niestety miaÂłem nieprzyjemny przypadek z panewkÂą. ZerwaÂł siĂŞ zamek... no ale juÂż silniczek jest skrĂŞcony, teraz tylko "wszystko do kupy zÂłoÂżyc..." tak,Âże jeÂśli chodzi o poprzedni sezon to sobie zbyt "bladym" nie polataÂłem. A jeÂśl chodzi o samÂą jazde na kole to nie zamierzam robiĂŚ jakiÂś super ewolucji. Raczej myÂśle o "normalnej" jeÂździe...
-
Witam wszystkich. Je¿eli ktoœ siê interesuje jazd¹ na kole to prosi³bym o podpowiedŸ. Mam zamiar przerobiÌ mojego "bladego" typowo do jazdy na kole. Jakie najlepiej za³o¿yÌ zêbatki. Interesuje mnie iloœÌ zêbów z przodu i ty³ oraz iloœÌ ogniw ³aùcucha. Pozdro
-
No witam. JuÂż wiem na 100% co siĂŞ staÂło. Przypuszczenia byÂły trafne. Na jednej panewce zerwaÂł sie zamek i obracaÂła siĂŞ na wale co byÂło powodem stukania w silniku. Stukanie siĂŞ nasilaÂło gdyÂż panewka siĂŞ coraz bardziej ÂścieraÂła i luz siĂŞ zwiĂŞkaszaÂł. MyÂśle o wymianie wszystkich panewek ale przed tym musze znaĂŚ dokÂładny wymiar jaki powinien mieĂŚ waÂł. Panewka mogÂła uszkodziĂŚ waÂł. ZauwaÂżyÂłem bardzo delikatnÂą ryske na wale i mam nadzieje,Âże nie wpÂłynie to na dalszy zywot silniczka. MoÂże ktoÂś siĂŞ orienyuje czy waÂł w modelu sc33 ma takie same wymiary co sc28? Pozdro
-
No spox, dziĂŞki za podpowiedzi, ale mam jeszcze jedno pytanko jak wymieniaÂłem rozrzÂąd to waÂł miaÂł wyczĂłwalny luz. A ten stukot wyraÂźnie sÂłychaĂŚ z lewej strony tak jakby to byÂła panewka. Dzis mam chwilke to wywale ukad wydechowy i miseczke oleju i zobaczymy... A moze lepiej zbierac na silniczek z modelu sc33...
-
no niestety rozrzÂąd jest ustawony dobrze, dorwaÂłem serwisĂłwke od Hondy CBR 954 RR znaki sÂą takie same - ustawienie jest bardzo podobne, ale silniczek nadal stuka na niskich obrotach, no to teraz dopiedro siĂŞ zacznie, kiedyÂś wyczytaÂłem,Âże w bladych po przejechaniu 50tyÂś wymienia siĂŞ pÂłytki zaworowe jeÂśli wiecie jakie powinny mieĂŚ one wymiary przed zuÂżyciem to piszczie pozdro Ps. no to w tym sezonie juz sobie nie pobykam :roll: