Skocz do zawartości

Wicher

Użytkownicy
  • Zawartość

    5686
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    46

Ostatnia wygrana Wicher w Rankingu w dniu 6 Listopad 2017

Wicher posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

161 Wspaniała

O Wicher

  • Tytuł
    Nikt Ważny

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska/Zabrze

Ostatnie wizyty

5667 wyświetleń profilu
  1. Rebel CMX500

    Dobrze, że są tacy co uważają inaczej, dzięki temu nie jest nudno
  2. Rebel CMX500

    A musi być koniecznie nowy i ze stajni Hondy?:)
  3. WITAM SERDECZNIE

    Tutaj sobie poczytasz;) promex.rybnik.pl
  4. Witam jako M-MOTO po duużej przerwie

    Witaj ponownie.
  5. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Nie wiadomo co gorsze/lepsze w czasach kiedy pralka jest na cztery lata, samochód na osiem, a współczesne motocykle to jeżdżące komputery i jak sie okazuje, są równie zawodne i nie tak długowieczne jak hary.
  6. ciśnienie w oponach

    W zeszłym sezonie jeździłem 286-cio kilogramowym BMW(opony nówki). Instrukcja obsługi podawała ciśnienie w tylnej oponie 2.9bara z pasażerem i 2.6 solo, dla opony o szerokści 180mm. Ciśnienie solo 2.6 było dla mnie zdecydowanie za niskie jak na taką wagę sprzętu. Motocykl stawał się jeszcze bardziej krowiasty w składaniu w zakręty.....z resztą na 2.9 tez był Jechalo się jednak przyjemniej na 2.6, mimo tego wybrałem wartości ciśnienia wyższe, kosztem pogorszenia komfortu, zyskując jednak pewniejsze prowadzenie solo i z pasażerem, opona nie miała tendencji do ząbkowania, co zdarzało mi się np. w bandicie 1200 podczas eksperymentów z ciśnieniem w ogumieniu. Teraz jeżdżę Triumphem, który waży 228kg, ma ten sam rozmiar tylnej opony i jest podana jedna wartość ciśnienia 2.9 bar solo i z pasażerem. Tutaj muszę stwierdzić, że wartość taka, w tym motocyklu w ogóle się nie sprawdza przy tej masie. Jest to zdecydowanie za dużo zwłaszcza do jazdy solo, ustawiam 2.5-2.6 bar i jest optymalnie. Z pasażerem i bagażem jest jak najbardziej ok, ale z samym pasażerem to już nie tak do końca Kolega który jeździ takim samym modelem, równiez ma podobne odczucia, lata na 2.6 bar, ale na jakimś sportowym ogumieniu. Trochę motocykli miałem, trochę kompletów opon zjeździłem i jednak uważam, że wartości w instrukcji czy te podane przez producenta opony nalezy traktować raczej jako wytyczne lub punkt poczatkowy do ustawienia odpowiedniego ciśnienia dla nas, dla naszych upodobań czy stylu jazdy. Oczywiście wszystko w granicach rozsądku
  7. yamaha fzr1000 kod silnika

    A po numerze VIN nie da się zamówić?? Sprawdź na bloku silnika w okolicy pokrywy sprzęgła.
  8. Katalizator a skład mieszanki AFR

    Przypuszczam, że chłopaki z Dynotechu mogliby doradzić w tym temacie. dynotech.pl
  9. Cześć!

    Witaj na forum. Miło,że tak ładnie przedstawiłeś się tysiącom forumowiczów:) Baw się dobrze:)
  10. Cześć

    Witaj na forum
  11. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Eeee spokojnie harleyowcu To był tylko żart
  12. Regulacja Gaźników ?

    Ja bym zajrzał do tych gaźników,przecież to nie prom kosmiczny.Jak się okaże, że szrot, to trzeba kombinować dalej. No chyba,że nie chcesz inwestować w motocykl,to inna bajka.....
  13. HD - jak to z nimi naprawdę jest?

    Harleyowcy gaworzą sobie w serwisach przy kawie;)
  14. Regulacja Gaźników ?

    Jeszcze ze dwie strony utyskiwań właściciela,dwie strony porad kolegów mądrzejszych od właściciela i gaźniki same się naprawią...
  15. Rumunia

    Dokładnie to;)
×