Skocz do zawartości

Wicher

Użytkownicy
  • Zawartość

    5668
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    46

Ostatnia wygrana Wicher w Rankingu w dniu 6 Listopad

Wicher posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

160 Wspaniała

O Wicher

  • Tytuł
    Nikt Ważny

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Ruda Śląska/Zabrze

Ostatnie wizyty

5569 wyświetleń profilu
  1. Turystyk jakie 120/70-17 160/60-17 polecacie ?

    Po 25 latach jazdy na jednośladach z, czego 17 na "dorosłych motocyklach" i różnych rodzajach opon,to wydaje mi się,że jestem w stanie ocenić,która nawierzchnia sprzyja przyczepnosci,a która nie. Wiec twój wywod w tej kwestii i w tym konkretnym przypadku, jest doslownie mialki,ale rozumiem masz prawo bronic swoich racji i swoich kolegow,jednak twoje argumenty do mnie nie trafiaja.Moj znajomy lata endurakiem po asfaltach na kostce, upierajac sie,ze ta opona ma dobre wlasciwosci na asfalcie,a jak chce to moze sobie w terenie pouzywac. Niech mu bedzie, co mnie to.... Zdanie swoje opieram na wlasnych doświadczeniach i spostrzezeniach,co zobligowalo mnie do wyrazenia swojej oponii na temat PR4 i zdania nie zmienię. Stosunek cena/jakość jest zaledwie dostateczny w przypadku PR4 i drugi raz ich nie kupię,ale to tylko moje zdanie.
  2. Turystyk jakie 120/70-17 160/60-17 polecacie ?

    Ja mam akurat gorsze zdanie o PR4.Opony naprawdę dobre pod względem wytrzymałości.Zniosą wiele,nawet podczas haratania po szutrach. Po 10tkm zużycie można powiedzieć minimalne,a staram się ich nie oszczędzać. Przednia opona ze wzgledu na liczne naciecia,ma tendencje do ząbkowania,pomimo sprawnego zawieszenia i raczej na ustawieniu"sport".Jak uchylę przyłbicę kasku,to słyszę jak hałasuje. Tylna guma łapie uślizgi na mocniejszych wyjściach z winkli. Jak zejdę z ciśnieniem solo do 2.6 bara,jest lepiej,ale wtedy opona ząbkuje. Na 2.9 bar jazda jest średnia, nawet po dociążeniu pasażerem na szybkich i ostrych łukach zdarzaja sie uslizgi,ale jest to latwo wyczuwalne na szczescie.Wcześniejsze Angele St były pod tym wzgledem lepsze. W Rumunii, w górach na mokrej nawierzchni,poślizgi łapaliśmy nagminnie,pomimo bagażu i dwóch osób na pokładzie. Kolega,który też smiga Tigerem 1050 ma podobne spostrzeżenia. Drugi raz bym nie kupił tych opon,nie za taką kasę......
  3. Forum dla wspomnień

    Ten z torebką na 100%...
  4. Foto Śląskich Motoartystów

    Suuuper.
  5. Royal Enfield

    Teraz widać??
  6. Witam :)

    Witam na forum Fajny fazerek
  7. Royal Enfield

    Suuuper Takie zdjęcia mają klimat
  8. Royal Enfield

    Jak miałem dziesięć lat, to dostałem od znajomego rodziców starą pordzewiałą WFM-kę. Pchaliśmy ją z kolegą z ogródków działkowych do warsztatu mojego ojca Ciężko było:) Ja wyjechałem do rodziny na wakacje, a mój ojciec zajął się przywróceniem WFM-ki do życia Jak przyjechał mnie odebrać z wakacji, to w osobówce przywiózł motocykl....jako zestaw do samodzienego montażu:) To były czasy, po całych dniach brusiłem po wiejskich drogach Niestety nie mam żadnych zdjęć z tego okresu. Mam zdjęcie, mojej żony jak siedzi na WSK swojego dziadka, może miała wtedy z dwa latka Kilka lat temu odnaleźliśmy tą WSK-ę w szopie dziadka Ja tego nie chciałem, bo nie za bardzo interesuje mnie rodzima motoryzacja, dlatego oddaliśmy ją koledze. Kolega pięknie zaopiekował się tym sprzętem A tak wygląda teraz od momentu wyprowadzenia z szopy....stan był agonalny....
  9. Tłumik Dominator, model Oval

    No w rzedowej trójce też łupie solidnie przy zejściu z obrotów, ale to chyba jednak nie dla mnie
  10. Tłumik Dominator, model Oval

    Zdaję sobie z tego sprawę,ale jaka kasa taki produkt;)Nie oczekiwałem parametrów jak w markowych wydechach;)
  11. Tłumik Dominator, model Oval

    Wracam do oryginału.
  12. Witam. Sprzedam tłumik marki Dominator, model Oval. Do wydechu jest dbkiller w wersji hard(6-8db). Wydech jest nowy, zamontowany w motocyklu i przepalony dwa-trzy razy. Niestety nie spełnia moich oczekiwań, chce się pozbyć, a wydech przepalony nie podlega zwrotowi. Do wydechu, mam też rurę dolotową, dedykowaną do Tigera 1050. Może komuś się przyda, gdyby chciał wykorzystać tłumik w innym motocyklu i potrzebował jakiejś przejściówki czy cuś Po wewnętrznej stronie tłumika jest delikatne wgniecenie. Przy rozdzielaniu rury dolotowej od tłumika, kolega tak ścisnął puszkę w rękach, że powstało delikate wgniecenie w poszyciu. Nie rzuca się w oczy. Tłumik jest uniwersalny, można go zastosować w dowolnym motocyklu, kwestia średnicy wlotu do tłumika(niestety nie pamiętam jaka jest srednica, moge zmierzyć). Nie wiem ile za to wziąć, dlatego czekam na jakieś propozycje cenowe. Za tłumi z dbkillerem zapłaciłem 600 zł, więc propozycje w stylu 100-200zł raczej nie będą traktowane poważnie
  13. Royal Enfield

    Nie
  14. Royal Enfield

    I majtki
  15. Foto Śląskich Motoartystów

    Eeeee po prostej to żadna frajda;)
×