Skocz do zawartości

Wicher

Użytkownicy
  • Zawartość

    5928
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    72

Ostatnia wygrana Wicher w Rankingu w dniu 14 Styczeń

Wicher posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

214 Wspaniała

O Wicher

  • Tytuł
    Nikt Ważny

Contact Methods

  • Website URL
    https://web.facebook.com/Wicherki-Team-1950705531863822/

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Ruda Śląska/Zabrze

Ostatnie wizyty

6388 wyświetleń profilu
  1. Wicher

    DOS TOROS Tychy - Unfriendly

    No i kufra fajnie Gratuluję i szerokości w nowym sezonie życzę
  2. Wicher

    Przewody hamulcowe

    Jeżeli te sztywne przewody idą w miejscach newralgicznych,czyli gdzieś w okolicach silnika, gdzie panuje wysoka temperatura lub jest prawdopodobieństwo że mogą się przemieścić lub istnieje szansa ich przygniecenia np.przez nieostrożnego serwisanta, to lepiej zostawić je w spokoju. Druga sprawa jest taka,że sztywne przewody nie poddają się ciśnieniu z układu i jak pisałem wcześniej są mniej podatne na uszkodzenia. Jeżeli istnieje szansa poprowadzenia układu na jak najdłuższym odcinku sztywnym przewodem, to warto,to zrobić. Teoretycznie możesz zrobić układ w całości na oplocie, pytanie czy jest sens,kiedy dzisiaj do oplotu można zakuć dowolną końcówkę.
  3. Wicher

    Honda CBF 1000 czy Suzuki GSF 1250 ?

    To jest zjawisko,które można wyeliminować lub zminimalizować jego intensywność, poczynając od opon,poprzez łożysko główki ramy, poprzez luzy na łożyskowaniu wahacza i na montażu amortyzatora skrętu kończąc. Wyząbkowana przednia opona,to zazwyczaj ciężki motocykl z miękką sprężyną i do tego zawiasem ustawionym na miękko. Opona się ząbkuje,bo większość pracy przeznaczonej dla zawieszenia spoczywa właśnie na oponie. Standardowe sprężyny zazwyczaj projektowane są pod jeźdźca o wadze 70-80kg.Tyle kiedyś ważył statystyczny japończyk i takie były zawiasy w starszych japońcach, teraz chyba jest podobnie
  4. Wicher

    Honda CBF 1000 czy Suzuki GSF 1250 ?

    Przestań............150000km,to żaden wyczyn,dla każdego dobrze prowadzonego japończyka i to żaden argument na korzyść Hondy,przecież bandziory jeszcze olejowe po 200 tysiaków kręciły z palcem w wydechu... Wejdź sobie na forum choćby xt. Tam single kręcą po 100-150tkm. Co prawda to jednostkowe przypadki,a jednak. Sprawdź,w którym bandziorze padł np.stator alternatora......w statystycznej cbfie na 100tkm średnio umiera on 3-4 razy, a gdzie reszta...........
  5. Wicher

    Honda CBF 1000 czy Suzuki GSF 1250 ?

    Motocykle bardzo podobne do siebie o ile mówimy o pierwszym wcieleniu CBF-y jak i Bandita 1250. Telepanie kierownicy da się zapewne wyeliminować, tak samo jak lipne światła w Bandicie. Kwestia przymiarki i stwierdzenia, który sprzęt bardziej ci podejdzie i wybrać to co będzie w lepszym stanie technicznym.
  6. Wicher

    Latający motocykl.

    Taki by mi się przydał
  7. Wicher

    DOS TOROS Tychy - Unfriendly

    Pania Ania
  8. Wicher

    DOS TOROS Tychy - Unfriendly

    No ale przecież byłeś z ekspertem i okazało się że wizualnie i technicznie było dobrze, więc co?? Może wasza cena była nie do zaakceptowania przez właściciela
  9. Wicher

    luz zaworowy Yamaha XVS250 DragStar

    Najpierw zrób próbę olejową, żeby przynajmniej wstępnie określić, co jest nie tak, będziesz wiedział na czym stoisz Wstrzyknij do martwego cylindra jakieś 10 cm3 oleju silnikowego. Wkręć starą świecę, zakręć rozrusznikiem na chwilkę, żeby rozprowadzić olej w cylindrze(najlepiej zdejmij fajki se świec). Zrób pomiar ciśnienia sprężania i porównaj z wynikami pierwszego pomiaru, który robiłeś. Jeżeli wynik będzie taki sam, to masz nieszczelne zawory. Jeżeli zaobserwujesz wyraźny(duży) wzrost wartości ciśnienia, to wskazuje to prawdopodobnie na nieszczelność pierścieni tłokowych.
  10. Wicher

    luz zaworowy Yamaha XVS250 DragStar

    Iskra jest??Paliwo dochodzi?? Jeżeli tak,to może być problem ze szczelnością zaworów, a w ostateczności tłok cylinder. Musiałbyś zrobić próbę olejową cylindra, który nie pracuje.....
  11. Wicher

    Chorwacja majówka 2019 , 27.04 - 05.05

    A to co innego Sama SH 20 jest fajna i dostarcza dużo frajdy Mam nadzieję, że plan się powiedzie
  12. Wicher

    Chorwacja majówka 2019 , 27.04 - 05.05

    Nie wiem jakim motocyklem będziesz jechał, ale jeżeli typową "szosówką", to przemyśl tą opcję Jadąc od Kopliku, na początku może być bajkowo. Droga bardzo kręta i wyasfaltowana. Asfalt kończy się gdzieś w okolicach przełęczy Qafe e Thores na wysokości około 1700m. Następnie czeka cię jakieś 13-15 km zjazdu do wioski Theth z różnicą poziomów około 1000m. Droga szeroka na jeden samochód. Tutaj zaczyna się hardkor z dziurami, wyrwami, żwirem, skałami i kamieniami jak na nasypach kolejowych. Duża szansa, że przejedziesz stricte szosowym motocyklem(raczej na lekko bez załadunku), pytanie czy wrócisz w jednym kawałku Jest alternatywna droga od strony Szkodry przez Ura e Sthrenje, przełęcz Qafa Malit te Shoshit, itd, ale jest to wariant jeszcze bardziej hardkorowy, bo pokonanie tej trasy(80km) zajmuje od 6 do 8 godzin.
  13. Wicher

    Zdrowych i Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

    Święta, święta i po świętach :) Ważne, że Tygrys znalazł kilka fantów pod choinką :)
  14. Wicher

    Dzień dobry

    Witaj na forum.
  15. Wicher

    Powitał...!

    Witaj na forum.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.