Skocz do zawartości

Wicher

Użytkownicy
  • Zawartość

    5857
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    63

Ostatnia wygrana Wicher w Rankingu w dniu 25 Wrzesień

Wicher posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

196 Wspaniała

O Wicher

  • Tytuł
    Nikt Ważny

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Ruda Śląska/Zabrze

Ostatnie wizyty

6237 wyświetleń profilu
  1. Dzięki za opinie. Waglav,może i głupie pytanie,ale czy cholewa w tych butach jest na tyle wąska,że można gacie nasunąć na buty,czy tylko opcja spodnie do butów?? Krzysiek,dzięki za info o rękawicach. Może jeszcze dzisiaj coś przymierzę
  2. Odgrzewam nieco temat Na czym śpicie w namiocie ?? Materac, karimata czy może mata samopompująca?? Co bedzie bardziej praktyczne, komfortowe i łatwe, małe po spakowaniu?? Jakieś sugestie co do śpiworu na skandynawskie, letnie klimaty??
  3. Szukam nowych butów w stylu bardziej przygodowym Szukam opinii użytkowników na temat Vanucci VTB 9. Ktoś może używa?? Z nieco wyższej półki, to interesują mnie TCX Infinity Evo Gore, Daytona Trans Open i wszędzie zachwalane Gaerne Midland Gore Tex. Ktoś używa, może się wypowiedzieć?? Potrzebuję też rękawic na chłodniejsze jesienne wieczory i skandynawskie klimaty Potrzebuje tanich i dobrych, wiem że nie ma takich, ale raczej coś z niższej półki cenowej. Takie za pińcet czy osiemset nie wchodzą w grę.
  4. Wicher

    Pomoc w wyborze motocykla turystycznego

    Wujek google nakieruje cię na wcześniej wspomniane fora miłośników konkretnych modeli. Tam też są zwykli użytkownicy i zazwyczaj znają konkretne modele na wylot.....ale zrobisz jak uważasz...
  5. Wicher

    Pomoc w wyborze motocykla turystycznego

    Nic ci nie chcę mówić, ale zanim uzyskasz rzeczową odpowiedź na temat gamy modeli,które ci się podobają,to polecam użyć google. Nie piszę tego złośliwie. Znajdziesz informacje na temat każdego niemal modelu,od dnia premiery,poprzez testy porównawcze,testy długodystansowe i testy używanych. Prawdziwą kopalnią wiedzy są fora modelowe. Masz forum transalpa,forum africa twin,forum varadero,tdm,caoonird,triumph,triumoh tiger,v-strom itp,itd. Tam zapoznasz się z opiniami,bolączkami i zaletami poszczególnych modeli. Nikt ci tutaj gotowej recepty nie poda,dlatego forum konkretnego modelu,może dać ci lepszy ibraz tego, co byś chciał....
  6. Wicher

    Dominar 400 - jakieś opinie?

    Ja bym tak nie skreślał Benelli.To firma,która robi motocykle od lat,produkują niezłe silniki wyścigowe i zaczyna odbijać się od dna. Usterki zdarzają się wszystkim,nawet u znanych producentów,którzy sprzedają motocykle po 60tysięcy i więcej,więc byłbym zdziwiony,gdyby produkt niszowy,za 10-15 tysięcy usterek nie miał;)
  7. Wicher

    Śpicie

    Prawdziwych cyganów już nie ma
  8. Wicher

    Śpicie

    Mogę ci jakoś pomóc??😁😁😁
  9. Wicher

    Fotki i filmy

    Taki oryginał, spotkany na czeskich winklach W poszukiwaniu opuszczonej jednostki wojskowej na opolszczyźnie, na takie żelastwo się natknąłem... Coś dla miłośników mocnych trunków
  10. Wicher

    Pomoc w wyborze motocykla turystycznego

    Varadero trakcyjnie był gorszy od Caponorda(przesiadłem się po caponordzie).Miał jednak lepsze hamulce i bardziej kulturalny silnik w dolnym zakresie obrotów.Niestety był mniej komfortowy i cięższy. To jednak bardzo dobry i niezawodny sprzęt.Świetny do turystyki,a przednie 19-to calowe koło docenisz poruszając się po gorszych,dziurawych i wyboistych drogach. Vstrom jest również godny polecenia. Africa Twin to znakomity sprzęt.Bardzo uniwersalny,ale dla mnie był za słaby.Dobry,jak często uprawiasz turystykę poza utwardzonymi szlakami i do tego solo oczywiście. Na asfalcie to była dla mnie porażka,słaby silnik,lepiej chyba darła xtz750,siedzenue jak deska Pytanie jaki chcesz sprzęt bardziej uniwersalny,czyli turystyczne enduro,czy bardziej sprzęt stricte asfaltowy,raczej na dobre drogi??
  11. Wicher

    Pomoc w wyborze motocykla turystycznego

    Miałem 4 lata caponorda. Przemyśl czy chcesz włoski motocykl,na francuskim osprzęcie z austriackim silnikiem. Zacznie się od regulatora napięcia,poprzez instalację statora,wurzucanie upalonych kostek,następnie cewki.Złączki paliwowe,przekaźnik rozrusznika,skończy się na padniętych zegarach i cholera wie czym jeszcze. Zastanów się nad tym. Jak chcesz na siłe go kupić, to bierz od kogoś z polskiego forum Caponord. Tam zazwyczaj wszystkie motocykle są pozbawione w/w bolączek.
  12. Wicher

    KTM 1290 super adventure S / T/ R

    Wertuję od dłuższego czasu zagraniczne fora,szukając opinii na temat Caponord 1200 Rally. Wielu użykowników skarży się na ogromne zużycie oleju silnikowego. Rzekomo te silniki bardzo długo "układają się" i nawet do przebiegu 30tkm spalają dużo oliwy. Podobno Aprilia stosuje jakieś dziwne pierścienie tłokowe. Niestety często objawy nadmiernego zużycia oleju nie ustępują. "Cykanie" w przednim cylindrze,to również usterka. Podobno dealer wymienia głowicę na nową. Uszkodzenia koła zębatego rozrządu przedniego cylindra..... Uszkodzenia zaworu,który znajduje się w kolektorze wydechowym. Kurna było tam jeszcze cosik, ale zdecydowanie za dużo jak dla mnie. Chyba Ktm wypadał lepiej pod tym względem,a silniki w testach długodystansowych otrzymują bardzo dobre noty. Ktm chyba też systematycznie usuwał bolączki modelu 1190 adventure,więc śmiem twierdzić,że to co jest na rynku,pozbawione jest ukrytych wad. Zawsze mogę to sprawdzić. Aprilia kuleje z dilerami i serwisami,to zjawisko ornitoligiczne,więc odpuszczam. Walka będzie się ticzyć pomiędzy 1190 adventure a tiger sport 1050
  13. Wicher

    Pierwszy motocykl, 600

    A ja uważam,że warto iść drogą ewolucji, a nie rewolucji i tak jak ktoś napisał w tym wątku,motocykl zawsze możesz zmienić i to zazwyczaj szybciej niż babę. Stopniowo się szkolić na mniejszych i nieco słabszych maszynach, szlifować technikę jazdy i wraz ze wzrostem umiejętności,kupować lepsze trakcyjnie motocykle,a nawet jak ktoś lubi to mocniejsze. Co z tego, że będziesz miał 100-150 koni, jak sam będziesz osioł. Później widać np.na przełęczach górskich w różnych państwach, tych rewolucjonistów na mocnych maszynach. Już uj z tym,że nie potrafią jeździć szybko(nie każdy lubi),ale utrzymanie jednostajnego,miarowego tempa,czy prawidłowe nakreślanie toru przejazdu zakrętu,to już dla nich czelendżu nie do przeskoczenia,a o wylatywaniu z winkli nie wspomnę i o asekurowaniu się dolnymi kończynami itp;itd.... Śmiać mi się chce,jak ziomale na słabszych motocyklach, którzy potrafią wykorzystać ich potencjał, udowadniają, że to nie moc wygrywa na zakrętach, tylko umiejętności i zdolność wykorzystywania potencjału motocykla. Każdy tutaj myśli sobie, jaki to nie jest zajebisty, do momentu aż nie trafi na lepszego..... U nas jak jeździsz 400-500ccm,poniżej stu koni, toś pedał i ciota, ale jak rycerza na R6 na winklach kroi koleś na bandicie, to rycerzyk zawsze tłumaczy,że opona nie klei,kombik go uwiera,łańcuch słaby,problem z silnikiem tere fere,tere fere.....karwa śmiech na sali Oczywiście są przypadki,że ktoś wsiada na motocykl mocny i wybija się ponad przeciętną. Zapewne jakieś indywidualne predyspozycje powodują, że ogarnianie sprzętu niektórym przychodzi łatwiej i są w stanie wskoczyć na level ninja w krótkim czasie,inni dochidzą do tego nawet latami.... Ale są też tacy,którzy jeżdżą 5, 10 czy 20 lat i wynika z tego tylko tyle, że są osłami na mocnych sprzętach. Ty nie wiesz tak naprawdę jakie masz predyspozycje, więc kupno nawet czterysetki czy pięćsetki na sezon czy dwa, to żaden wstyd, no chyba że chcesz kolegom pokazać jaki jesteś jazzy
  14. Wicher

    Dominar 400 - jakieś opinie?

    Benelli ma jeszcze disyć ciekawą ofertę. Segment adventure to TRK 502 i TRK 502X. Mają fajnego nakeda Leoncino, ale to maszyny droższe od Dominara.
  15. Wicher

    80km/h

    Jakie tempo i gdzie planujesz się wybrać??
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.