Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Z góry zaznacza, że jestem zielony, ale podobno kto pyta nie błądzi. Przy wrzucaniu na jedynkę przy ruszaniu jest straszny trzask. W dodatku jak przy włączonym sprzęgle wrzucę z luzu na jeden i zaś luz to już jedynki nie wrzucę. Dopiero przy kolejnym załączeniu sprzęgła wchodzi jedynka. Czy tak właśnie synchronizują się biegi w tym moto? Częściej jeżdżę Gladiusem w którym nie zauważyłem takich problemów. Proszę nie katować jeśli pytanie jest z tych debilnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abstynent Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Z góry zaznacza, że jestem zielony, ale podobno kto pyta nie błądzi. Przy wrzucaniu na jedynkę przy ruszaniu jest straszny trzask. W dodatku jak przy włączonym sprzęgle wrzucę z luzu na jeden i zaś luz to już jedynki nie wrzucę. Dopiero przy kolejnym załączeniu sprzęgła wchodzi jedynka. Czy tak właśnie synchronizują się biegi w tym moto? Częściej jeżdżę Gladiusem w którym nie zauważyłem takich problemów.Proszę nie katować jeśli pytanie jest z tych debilnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Jak wbijasz jedynke zawsze jest trzask i szarpnięcie, natomiast nie powinno być problemów z tym żeby wbić jedynke, później wbić luz i znowu jedynke. Inna sprawa to zrzucanie n-biegów w dół - wtedy normalne że nie wchodzą, dlatego np. przed dojazdem do świateł trzeba kolejno redukować po jednym biegu.Z tym trzaskiem tak też myślałem. Ale martwi mnie to wbijanie jedynki. Czasem za którymś mocniejszym wbiciem wchodzi, ale czasem pomaga tylko kolejne wciśnięcie sprzęgła... Z czym to może być związane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Do tego całego pakietu doszło jeszcze trudne odpalanie jak jest zimny. Bez ssania nie chce odpalić. Myślałem, że to problem niskich temperatur jak z rana go paliłem, ale od pewnego czasu również przy dodatnich temp.nie chce palić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Skrzynia w moto jest skrzynia kłócą, nie posiada synchronizacji. Takie problemy mogą się pojawić. Nie wciskając nic na siłę, wysprzegl i wbij raz jeszcze. Co do ssania to normalne że na zimnym silniku (nawet dodatnie temperatury) trzeba ją będzie odpalać z ssaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 To normalne zachowanie skrzyni, wiele modeli motocykli ma podobnie.W niektórych mieszasz biegami jak chcesz, nawet wchodza lepiej bez sprzegła(kosztem pewnie skrzyni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Wielkie dzięki Panowie za odpowiedź! Wiecie jak to jest O motocykl bardziej się martwię niż o żonę Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ETZ Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Oj żeby tylko żona nie czytała,co do skrzyni, w bandicie jak dam mu gazu i wbije bieg to dość glosno trzasnie,ale jak chodzi se na wolnych to jest takie ciche klik(czy jakos tak) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Żona się przyzwyczaiła ETZ co do trzasku to u mnie zależy... Raz ta jedynka wchodzi głośniej raz ciszej. DANVIELD masz może jakiegoś jpg z budową tej skrzyni? Warto wiedzieć co tam się może rozlecieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manka Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 HHKP zapraszam, znajdziesz wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Dzięki Manka Trzeba się chyba przyzwyczaić do częstrzego wpadania na HHKP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANVIELD Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 może to Cie uraczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
*olka* Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 HHKP stało się moją drugą biblią, Znajdziesz tam odpowiedz praktycznie na każde pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kieran Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Jak czasami masz problem wbic 1 bieg to odrobine przetocz moto w przod lub w tyl. powinno pomoc. kiedys to przeeabialem w swoim pierwszym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Już ogarnąłem ten temat. Lekko przetaczam moto i jest ok. Najwięcej problemów mam na placu, ale generalnie jest ok. Przeglądnąłem zdjęcia skrzyni i widząc, że tam nie ma synchro to śpię już spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 może to Cie uraczy Skąd Ty to bierzesz hehehe. Dzięki za fote - teraz mam już jakiś pogląd jak to pracuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotRR Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Skrzynia w moto jest skrzynia kłócą A nie kłową? ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Piotr, masz rację. Nie zauważyłem co napisał słownik t9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamlet669 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witaj.Tak jak wcześniej piszący przyuważyli ten "klik" przy wrzucaniu jedynki to normalne w hornetach.Palenie na zimno zazwyczaj z ssaniem.Niektórzy zwracają jeszcze uwagę na głośną prace kosza sprzęgła. Uspokajam "te typy tak maja" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadio Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ...Uspokajam "te typy tak maja" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 komahomi no masz rację, ale czasem chyba nie mamy wpływu na błędy konstrukcyjne, które popełnili inżynierowie jeszcze na desce kreślarskiej Też wolałbym odpowiedź techniczną dlaczego trzaska, po co, na co i jak to naprawić, ale chyba nie ma sensu. Swoją drogą z tym olejem to też mnie wkurza. Zwłaszcza w puszkach: zawsze dostaję jedną odpowiedź: panie litr na 1tys to każde pije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.