Anasazi Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Wiem wiem, temat dziwny, dlatego juz tłumaczę. Chcę przerobić w motocyklu lusterka na wersje z kierunkowskazami. Niestety do mojego moto wybór jest niewielki. Dlatego wpadłem na pewien pomysł/plan - przełożenie z lusterek dedykowanych do innego moto tylko końcowego elementu - lustra z obudową, natomiast ramię lusterka zostawić oryginalne. W przypadku mojego lustra łączenie lusterka z ramieniem realizowane jest na kulce od środka skręcanej na sprężyne. Mniej więcej tak to wygląda. Dla zobrazowania rozmiaru - nakrętka jest na klucz 8. Jeśli ktoś ma rozwalone lusterko i ma możliwość spojrzenia jak to jest rozwiązane od wewnątrz to byłbym wdzięczny. Jeśli te rozwiązanie będzie powtarzalne to są szanse, że akcesoryjne lusterka z kierunkowskazami wbudowanymi będą podobnie rozwiązane technicznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 A najlepiej niech ktoś to zrobi za Ciebie. Wystarczy wsiąść akcesoryjne lusterka też na przegubie kulowym od filozofia ino średnica ważna, a i wysięgnik trza by przewiercić oraz mocowanie żeby kabel przepuścić. Od cała filozofia, prosta jak budowa cepa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Z resztą po co Ci lusterka, zdemontuj nie będziesz się denerwował ze ktoś Cię pogania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grybljan18 Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Z resztą po co Ci lusterka, zdemontuj nie będziesz się denerwował ze ktoś Cię pogania jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia,lepiej się nie udzielaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Oo Opublikowano 16 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Luknij lusterka z kierunkami z nowszych CBRek, a predzej z GSX-Row ceny za komplet ori uzywek od 200zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość *magik* Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Dzięki za cenną radę. Jednakże pragnę w pełni korzystać z mojego prawa do swobody wypowiedzi. Co do merytoryczności zaś, nie wdając w polemikę, powiem, iż jak na standardy tego forum mogą wypowiedź staje się niczym wznowienie edycji Brytaniki. Więc powyższy zarzut mógłby mieć jakiekolwiek uzasadnienie, gdybym się rozpisał nad analizą mego porannego stolca i wpływu jego konsystencji na wąchania giełdowe. Jednakże unikam tego tematu i jemu podobnych Wiec utrzymuje ogólne panujący tu, zwyczajowy standard... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szreku Opublikowano 17 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 z tymi lusterkami to racja, po co sie wkurwiac ze ktos Ci miga dlugimi ?Moze w Twoim przypadku to akurat lepiej? Im mniej widzisz, tym mniej sie bedziesz stresował że ktoś Ci chce krzywde na drodze zrobić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 17 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2013 Luknij lusterka z kierunkami z nowszych CBRek, a predzej z GSX-Row ceny za komplet ori uzywek od 200zlCBR odpada bo ma regulowany wkład, a obudowa jest na stałe z ramieniem. GSXR - muszę podejrzeć zdjęcia dokładniej, może coś wywnioskuję. W ostateczności może być prościej przerobić w moto samo mocowanie lusterka do stelaża niż samego lustra. Mam czas - moto w serwisie to i tak nic nie porobię przy nim. Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jetboy Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Miałem w Kawie jedno lusterko pęknięte i dokładnie tak samo mocowane jak Twoje.Kupiłem akcesoryjne wyglądające jak oryginał,ale mocowanie tego ramienia do kierownicy było trochę inne,jednak nie da się wyjąć tego lustra z plastikowej oprawy,żeby przełożyć samą górę,a ramię zostawić oryginalne,dlatego jak będziesz kupował te lusterka,to najpierw zwróć uwagę,czy da się wyciągnąć zwierciadło,żeby zamontować to wszystko na oryginalnym ramieniu. Ehhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anasazi Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Spoko, łapię Pewnie mocowanie do ramienia będzie inne bo jakoś kabel musieli puścić. Chyba prościej będzie przerobić mocowanie ramienia do stelaża w motocyklu Ewentualnie GSXR kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.