Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Poszukiwani wlasciciele rozbitych lusterek moto ;)


Anasazi

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem wiem, temat dziwny, dlatego juz tłumaczę.

 

Chcę przerobić w motocyklu lusterka na wersje z kierunkowskazami. Niestety do mojego moto wybór jest niewielki. Dlatego wpadłem na pewien pomysł/plan - przełożenie z lusterek dedykowanych do innego moto tylko końcowego elementu - lustra z obudową, natomiast ramię lusterka zostawić oryginalne.

 

W przypadku mojego lustra łączenie lusterka z ramieniem realizowane jest na kulce od środka skręcanej na sprężyne.

 

Mniej więcej tak to wygląda.

 

fcp3.jpg

 

jecd.jpg

 

 

mphs.jpg

 

Dla zobrazowania rozmiaru - nakrętka jest na klucz 8.

 

Jeśli ktoś ma rozwalone lusterko i ma możliwość spojrzenia jak to jest rozwiązane od wewnątrz to byłbym wdzięczny. Jeśli te rozwiązanie będzie powtarzalne to są szanse, że akcesoryjne lusterka z kierunkowskazami wbudowanymi będą podobnie rozwiązane technicznie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A najlepiej niech ktoś to zrobi za Ciebie. Wystarczy wsiąść akcesoryjne lusterka też na przegubie kulowym od filozofia ino średnica ważna, a i wysięgnik trza by przewiercić oraz mocowanie żeby kabel przepuścić. Od cała filozofia, prosta jak budowa cepa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za cenną radę. Jednakże pragnę w pełni korzystać z mojego prawa do swobody wypowiedzi. Co do merytoryczności zaś, nie wdając w polemikę, powiem, iż jak na standardy tego forum mogą wypowiedź staje się niczym wznowienie edycji Brytaniki. Więc powyższy zarzut mógłby mieć jakiekolwiek uzasadnienie, gdybym się rozpisał nad analizą mego porannego stolca i wpływu jego konsystencji na wąchania giełdowe. Jednakże unikam tego tematu i jemu podobnych ;) Wiec utrzymuje ogólne panujący tu, zwyczajowy standard...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luknij lusterka z kierunkami z nowszych CBRek, a predzej z GSX-Row ceny za komplet ori uzywek od 200zl

CBR odpada bo ma regulowany wkład, a obudowa jest na stałe z ramieniem. 

GSXR - muszę podejrzeć zdjęcia dokładniej, może coś wywnioskuję.

 

W ostateczności może być prościej przerobić w moto samo mocowanie lusterka do stelaża niż samego lustra. Mam czas - moto w serwisie to i tak nic nie porobię przy nim.

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem w Kawie jedno lusterko pęknięte i dokładnie tak samo mocowane jak Twoje.Kupiłem akcesoryjne wyglądające jak oryginał,ale mocowanie tego ramienia do kierownicy było trochę inne,jednak nie da się wyjąć tego lustra z plastikowej oprawy,żeby przełożyć samą górę,a ramię zostawić oryginalne,dlatego jak będziesz kupował te lusterka,to najpierw zwróć uwagę,czy da się wyciągnąć zwierciadło,żeby zamontować to wszystko na oryginalnym ramieniu. Ehhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.