m20b25 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 A wiec tak naladowalem NOWE AKU ladowarka specjalna do zelowek i naladowal do pelna 12.8,i moto odpalilo wyciagnelem bezpieczniki od swaitel i odpalil.Ale sprawdzilem ladowanie miernikiem na aku na wylaczonych swiatlach pokazuje 13.8 v to chyba za malo co?? (a nie sprawdzilem na wlaczonych swiatlach ile jest ale pewnie malo laduje bo po jezdzie ok 50 km i gdy wyjolem aku i zmierzylem miernikiem to bylo juz 12.66 czyli nie laduje aku) i teraz pytanie czy poszedl regulator napiecia?? I Znow laduje aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryś13:) Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Sprawdz miernikiem jakie ładowanie masz na zapalonym silniku a potem załącz światła i też sprawdz na załączonym silniku. Wyczyść klemy posmaruj wazeliną techniczną i ponownie sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinRR. Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Przeciez 13.8V jest w granicach tolerancji na wolnych a 12.6V nie oznacza jeszcze rozladowanego aku.Sprawdz pod obciazeniem i wtedy bedziesz wiedzial ile masz.Po co w ogle wyciagasz te bezpieczniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m20b25 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jutro sprawdye na swiatlach,bo mam wersje usa niemam wylacznika swiatel wiec dlatego wyjmowalem bezpieczniki od swiatel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy005 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a ile byś chciał po wyjęciu aku mieć ?? 12.66 to jest normalny prad aku gorzej jak bybyło 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m20b25 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 No tyle samo a nie po 50 km jazdy spadlo z 12.88 na 12.66 a ladowane aku bylo i gdy znowu po wyjeciu dalem do ladowania to prawie 2 godz ladowalo a nie powinno bo powinno moto ladowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy005 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 sprawdz na właczonych swiatłach ew. dodaj hamulec i kierunki do większego obciazenia i wtedy sprawdz moze okazac sie ze na samych swiatłach jest ok a pod wiekszym obciazeniem juz nie bo 12.88 a 12.66 to nie duza róznica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m20b25 Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A wiec takDzis sprawdzilem multimetrem i przy wlaczonych swiatlach obr od 2 do 6 tys ladowanie od 12.6 do 13.0 obstawiacie na regulator napiecia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryś13:) Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Sprawdz jeszcze kostke łączącą alternator z regulatorem mogą być zaśniedziałe styki posprawdzaj kostki połączeniowe nie zaszkodzi a może pomóc może obejdzie się bez kupowania nowego regulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Na elektryce się nie znam, ale jak miałem kiepskie ładowanie w Caponordzie to:-sprawdziłem wszystkie połączenia. Ostatecznie pozbyłem się wszelkich kostek i wtyczek i przy okazji wmieniłem przewody trójfazowe na większy przekrój-zmierzyłem wartości napięcia na wyjściu z alternatora(zgodne z serwisówką)-zmierzyłem wartości napięcia na wyjściu z regulatora(zgodne z serwisówką, ale bliżej dolnej, dopuszczalnej wartości)-dodatkowo zrobiłem bayypas łączący regulator napięcia bezpośrednio z akumulatorem i dzięki tym zabiegom nie musiałem wymieniać regulatora, a napięcie ładowania uzyskało odpowiednią wartość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peterman Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2013 Sam akumulator może też być wadliwy. Jak kupiłeś jakiegoś MLine czy innego chińczyka to podmień pierw akku na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m20b25 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 dodatkowo zrobiłem bayypas łączący regulator napięcia bezpośrednio z akumulatorem i dzięki tym zabiegom nie musiałem wymieniać regulatora, a napięcie ładowania uzyskało odpowiednią wartość Tzn jak to zrobiles?? czyli nawet jak jest regulator zepsuty to jak podlaczyles odrazu do aku to bylo dobze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.