4moments Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Firma Probike S.A. najpierw uznaje reklamację, później oskarża klienta o oszustwo i podpiera się opinią rzeczoznawcy, a następnie przyznaje, że w ogóle nie było oględzin przez rzeczoznawcę.W czasie gdy motorower znajdował się w posiadaniu Probike S.A. zniknęły z niego uszkodzenia świadczące o awarii/wadzie układu hamulcowego.A przynajmniej tak wynika z opinii rzeczoznawcy, bo w jakim faktycznie stanie jest motorower po prawie 5 miesięcznym pobycie w serwisach mogę się tylko domyślać.10.04.2012 – reklamacja motoroweru Derbi Senda.11.05.2012 „Witam, imię i nazwisko firma Probike (…) wszystko zostanie naprawione na gwarancji, tylko motocykl musieliśmy zabrać z Bydgoszczy, zabraliśmy go tutaj do nas do Warszawy, jak tylko naprawa zostanie ukończona to motocykl zostanie odesłany do państwa pod dom (…)” – rozmowa telefoniczna.25.05.2012 „Zaszła potrzeba wezwania rzeczoznawcy ponieważ w międzyczasie przy próbie naprawy wyszły kolejne uszkodzenia, wyszły kolejne fakty, które wcześniej nie zostały zauważone, (…) fakty jakie wyszły później i oszustwa z państwa strony (…) próba wyłudzenia pieniędzy jest po prostu karalna (…) z podmienionymi częściami (…) rzeczoznawca twierdzi co innego (…) jest ewidentnie podmiana części, właśnie widać, rzeczoznawca stwierdził na zdjęciu, że takie uszkodzenia nie mogły powstać przy normalnej jeździe, gdyby to było uszkodzenie przy normalnej jeździe to uszkodziły by się tez inne części, części które u państwa w motocyklu są nowe i nie tknięte, (…) takie informacje otrzymałam od kolegi, który rozmawiał z rzeczoznawcą (…)” – rozmowa telefoniczna z pracownikiem Probike S.A.06.06.2012 „Pana motorower nie kwalifikuje się do naprawy w ramach gwarancji udzielonej przez producenta (…) Pana motorower nie był do tej pory oglądany przez rzeczoznawcę, (…) a tym samym nie dysponujemy protokołem z oględzin pojazdu.” – pismo z kancelarii reprezentującej Probike S.A.Sprawa ma i zapewne jeszcze będzie miała swój ciąg dalszy. Zainteresowanych szczegółami zapraszam na Jak Probike S.A. traktuje klientówNa koniec jeszcze słowo o sprzedawcy firmie Moto Doktor Motocykle z Ostródy. O całej sprawie był oczywiście poinformowany jako pierwszy. Problemem wogóle się nie zainteresował i do dziś twierdzi, że sprawa go nie dotyczy, mając w głębokim poważaniu “Ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej…” Jego rola ograniczyła się tylko do przyjęcia zapłaty, później kliencie radź sobie sam… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek XJ900 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Dzień dobry, witam, cześć, hello, itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacik Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 No siema Sławku.. Chyba nie ma co się produkować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi