Grzegorz21 Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Witam, z tej strony Grzegorz z Gliwic.Jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość.Mam problem ze swoją Jadzią XT 600, mianowicie:Ostatnio z kolegą, przekładaliśmy głowice, z modelu43F do mojej 1VJ-ki, wyszliśmy sprawdzić czy ruszy iku mojemu zdziwieniu po paru regulacjach śmigała aż miło.No właśnie, śmigała, do dnia następnego.Nie chciała, odpalić, wstępna diagnoza brak iskry, lecz po parupomiarach, przekładaniu sprawnego sprzętu od kolegi do mnie, z marnymskutkiem, nie wiem co to może być.Zrobiłem nową instalacje (okablowanie) z prądnicy do modułu CDI, taksamo z czujnika Halla. Efekt jest taki, że gdy próbuję odpalić, to na wyjściu z modułu jest max 5V, jak podłącze pod to cewkę wysokiego napięcia to czuć tylko lekkie mrowienie.Prądnica pomierzona i daje, 50V, czyli tak jak powinna.Cewkę WN i moduł przekładaliśmy ze sprawnego motocykla i dalej to samo.Jedynie zastanawia mnie ten czujnik Halla, niby ma jakiś tam opór (coś koło 120 Ohm, wyciągnięty ok 200 Ohm) i po kopnięciu spada opór.Może brak dobrej masy, nie wiem już sam siedzę nad tym już 2 miesiąc.Może ktoś ma jakieś pomysły.Pozdrawiam serdecznieGrzegorz Post edytowany: 19.12.2010 23:23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gywer24 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Witam, z tej strony Grzegorz z Gliwic.Jestem tu nowy, więc proszę o wyrozumiałość.Mam problem ze swoją Jadzią XT 600, mianowicie:Ostatnio z kolegą, przekładaliśmy głowice, z modelu43F do mojej 1VJ-ki, wyszliśmy sprawdzić czy ruszy iku mojemu zdziwieniu po paru regulacjach śmigała aż miło.No właśnie, śmigała, do dnia następnego.Nie chciała, odpalić, wstępna diagnoza brak iskry, lecz po parupomiarach, przekładaniu sprawnego sprzętu od kolegi do mnie, z marnymskutkiem, nie wiem co to może być.Zrobiłem nową instalacje (okablowanie) z prądnicy do modułu CDI, taksamo z czujnika Halla. Efekt jest taki, że gdy próbuję odpalić, to na wyjściu z modułu jest max 5V, jak podłącze pod to cewkę wysokiego napięcia to czuć tylko lekkie mrowienie.Prądnica pomierzona i daje, 50V, czyli tak jak powinna.Cewkę WN i moduł przekładaliśmy ze sprawnego motocykla i dalej to samo.Jedynie zastanawia mnie ten czujnik Halla, niby ma jakiś tam opór (coś koło 120 Ohm, wyciągnięty ok 200 Ohm) i po kopnięciu spada opór.Może brak dobrej masy, nie wiem już sam siedzę nad tym już 2 miesiąc.Może ktoś ma jakieś pomysły.Pozdrawiam serdecznieGrzegorz Post edytowany: 19.12.2010 23:23Witaj.Jeśli nadal masz problem z iskrą to myślę że powinieneś w 1 kolejnosci sprawdzic cewke w silniku zasilającą moduł zapłonowy.Zajmuję się naprawą alternatorów i właśnie takich cewek i wiem że w XT jest z tym problem(nawinąłem już tego dość sporo) napisz mi jaki masz opór na tej cewce. impulsator wydaje mi sie też jakis dziwny zw względu na dużą zmianę oporu.czekam na info. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.