liFuu Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Witam, zakupiłem przedwczoraj Kingway Coliber, i w warsztacie mówili że Coliber nie ma blokad w ogóle, i że będzie jechać około 80-85 km/h.Gdy go zakupiłem pojechałem się przejechać to jechał mi 30, za jakiś czas 45, ale się musi rozpędzić, a co do rozpędzania to wolno to robi...a Przejechałem 76 km, sąsiad kupił w ten sam dzień Kingway Fonero, i miał przejechane 13 km, jak się ścigaliśmy to on ma blokady i jemu będzie jechać tylko 45, a jak się ścigaliśmy to mnie wziął szybko...Jak poprawić mu szybkość?a 2 Pytanie to czy mogę wozić kolegę 50 kg waży kolega.A Mam przejechane 76 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#Firestorm# Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Kingway jest tak gibki ,że spowalnia czas ;)W tym wynalazku ogólnie istnieje ryzyko ,że coś się złamie - urwie... Przetestuj szpeja na te dodatkowe 50kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_187 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Może zjazd z Giewontu rozwiaże problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba_Rozpruwacz Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 O ile mowa o nowym (takie założenie przyjąłem) sprzęcie to weź go najpierw dotrzyj - chociaż trochę jak już nie masz czasu. Jak dobrze go dotrzesz to poleci szybciej niż od tego Twojego kumpla który będzie katował swojego - to pierwsza rzecz. Prędkość max będzie się stale zwiększać i jak będziesz docierał go z głową to może dojść nawet pod 90km/h.Druga to taka że możesz pomyśleć nad innym modułem zapłonowym. I tu przykład z życia wzięty.... ja mam Baotiana i wymieniłem w nim moduł na odblokowany ale wcześniej na seryjnym module odłączyłem kabelek od obrotów. Po tych testach śmiało mogę stwierdzić że skuter miał znacznie lepsze przyspieszenie na seryjnym module (niezależnie od podpięcia kabla obr.) niż na "tuningowym" module. Różnicą prócz spalania było to że na seryjnym module z odł. kablem po dotarciu na miejsce docelowe tak śmierdziało paliwem jakbym je rozlewał za sobą a z nowym modułem tego efektu nie było. Musisz sobie odpowiedzieć czy kupiłeś skuter do wyścigów i godzisz się z szybkim zużyciem pojazdu i większymi kosztami np za samo paliwo (nawet 2x) czy do jazdy na co dzień. Jeszcze jedna rzecz, czy możesz wozić kolegę czy nie to masz napisane w dowodzie rejestracyjnym. Dwa że jeśli Ci chodzi o obciążenie silnika to pierwsza rzecz nie ścigaj się a druga że zawsze chodzi o obroty. Jeżeli akceptujesz wolne rozpędzanie się z utrzymaniem możliwie niskich obrotów to śmiało możesz go wozić jak nie to też możesz z tym że miej na względzie DOCIERANIE pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liFuu Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Dotarłem go do 100 km.Nadal nic się nie dzieje, a jak dotre go do 300 km, to zmieni się prędkość?A Może skrócić iglice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosma Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Ja bym dotarl co innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 buahahaahha dawno tu nie zagladałem ale widze nadal rodzynki sie tu zdarzaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.