Jump to content
Sign in to follow this  
Amek

Bytom - Zdane ^^

Recommended Posts

J/w . Egzaminator na luzie, udupił tylko 1 kolesia, który robił ósemki o promieniu 20m.Przy podpisywaniu dał grabe i powiedział: "tylko nie zapierdalaj" xD.Achh jazda na legalu jest 3x fajniejsza ;3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie 8 sierpnia czeka, powiedz Amek jak to jest z tym jakimś tam losowaniem, losowałeś coś dotyczącego obsługi motocykla w celu omówienia? Ósemka ma wyznaczoną strefę wjazdu i wyjazdu? Po powrocie z miasta słyszałem, żeby nie pchać się w tą samą drogę którą się wyjechało, prawdo to? Nie przyjrzałem się jak bylem ostatnio. Jak śmigałeś po mieście której strony się trzymałeś? Opisz w ogóle trochę tą trasę jeszcze ani razu tam nie śmigałem, uczyłem się rok temu na Gliwice... Musze godzinkę lub dwie pojeździć...I najważniejsze: jaka jest ta CBFka? Rozgrzewają ją chociaż? Ósemkę da rade na 1 czy trzeba 2 wbić... W sumie jeden ci*l ale stresuje się trochę... A-ha i o której zdawałeś?Dzięki z góry za wsparcie Aaaa no i gratulacje A ty goorny czemu masz jakieś UFO jako avatar, poprzedni był klasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie ufo ? dyć to moja fota do paszportu .Na ósemka wjeżdżosz chyba przez przerywano.Wczorej to chop godoł , ale jo puszkom raczyj tego nie byda kręcił, tak żech nie zapamiętoł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Bytomiu "strefa wjazdu" znajduje się pomiędzy drugim, a trzecim słupkiem licząc od lewej: http://forum.motocykle.slask.pl/index.php?...mp;#entry450123Egzaminator wyłożył karteczki na taborecie, u góry była kupka z pytaniami w stylu olej, płyn itp, a na dole pytania związane z oświetleniem.Kazał wziąć po jednej kartce z obu zestawów i omówić. Mi padły olej silnikowy i światło stopu. Olej wiadomo, moto zimne, wykręcamy, wycieramy, wkręcamy, do pionu, wykręcamy i sprawdzamy czy jest pomiędzy min-max. Nie musiałem tego nawet dotykać. Światła stopu, wcisnąłem hebel przód, ręką sprawdzam czy świeci. To samo z nożnym.Na mieście z reguły jechałem w 1/3 szerokości pasa od prawej. Zamiast wjechać do ośrodka kazał zjechać na drugą stronę ulicy i na poboczu byłą przesiadka na następnego klienta.Egzamin rozpoczął się około 7.40. Moto już było ciepłe. Ten model akurat miał sprzęgło na końcu docisku, lekko krzywą kierę i stojąc nie wchodził luz. Było z 10-11 osób, zabawy na placu skończyły się przed 9. Potem 30min przerwy i na miasto, jeden kurs trwał około 19-23min + 5 min przesiadka i ubranie kolejnego klienta. Gdyby nie kumpel, który z racji swojego nazwiska był 3ci od końca to o 10 byłbym już w chacie .Mapka z trasą jest gdzieś na forum. Jedyna zmiana to mały objazd z racji przebudowy jednej drogi, ale to żadna tragedia. Uwaga zaraz po wyjeździe z ośrodka na główną drogę w stronę centrum. Po 50m na wysokości kolan jest ograniczenie do 30km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba też pamiętać o sprawdzeniu oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Poza tym jest jeszcze jedna trasa, której na mapce nie ma (krótsza, przez parking real do ronda obok szkoły i z powrotem pod hurtownie części do ciężarówek)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.