_MEFIU_ Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 witam, wybieramy sie obejrzeć tego ktm'a:http://allegro.pl/item847991933_ktm_lc4_62...iem_okazja.htmlna co zwracać uwagę przy zakupie tej maszynki? co się często psuje?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 wszystko!! osłychaj silnik jedź z kimś kto wie jak ktmy pracuja bo jak nie wiesz jaki jest prawidłowy klank pomyslisz że w silniku coś klepie , tylna zawiecho szczególnie amor i tylne łkoło na łożyskach jak bedzie luz to czy piasta nie jest pęknięta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Kat trochę leciwy więc musisz sprawdzić wszystko co się da , a w szczególności zawieszenie ( LUZY ) , silnik , hamulce ...moto na kostkach winc na asfalcie raczej nie latało po zakupie trza sprawdzić szczegóły : łańcuszek rozrządu , zawory , tłok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Tak powinna chodzic 620. Model z filmiku do Super Competition ale ogolnie tak powinien ten silnik pracowac.Czeste awarie - tylny amor, mocowanie z rama, jesli jest na "uszkach" to sprawdz czy nie ma pekniec. Luzy na dole tez trzeba wyeliminowac - duzo z tym roboty ale powinno sie dostac lozyska w kazdym sklepie specjalizujacym sie w tych czesciach.Czesto w LC4 padaja korbowody. stuka, trzaska odpusc sobie. Zawory jak to w singlu - cykac moga ale nie za glosno. Lancuszek rozrzadu tez bardzo wrazliwa sprawa w takich silnikach.silnik ma dobrze odpalac, po odpowiednim rozgrzaniu ma sie dobrze wkrecac bez jakiego kolwiek kaszlu czy dziury w obrotach. Stary silnik ale duzo zniesie.Warto sprawdzic stan filtra powietrza, plus olej - troche Ci moze powiedziec o serwisie tego motocykla, jak filtr ujeba*y z marasu a olej czarny to mozna sie spodziewac ze gosc srednio sie troszczyl o maszyne a latajac w terenie te 2 rzeczy musza byc wymieniane/czysczone na bieżąco. Luzy w lozyskach - kola, glowka ramy, wachacz, ulozyskowanie tylnego amora itp. Sprawdz czy amory nie ciekna i ogolnie jak pracuja. A, bym zapomnial, koniecznie zwroc uwage na chlodnice, czy nie cieknie i czy nie jest pognieciona.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Widzę nie tylko ciebie zainteresował ten sprzęt ;] Jeżeli wszystko z nim OK to wart tej ceny. Ogólnie moto z tego rocznika powinno kosztować w granicy od 7tys wzwyż w zależności od stanu. Ja też ostatnio napaliłem się na LC4, lecz jednak muszę najpierw sprzedać swoją ST.Remont tego silnika tj, nowy tłok i korba powinien cię wynieść od 1,5tys do 2tys zł jeżeli byłoby z nim coś nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MEFIU_ Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 do usunięcia, kupiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Pogratulowac! Oby sie sprawowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.