siebawisz Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Posiadam motorower Aprillia AF1 50 z 88' z silnikiem Minarelli RV4 (czterostopniowa skrzynia biegów). Jest w dobrym stanie technicznym jak i wizualnym, lecz... zawsze jest coś. Rozrusznik elektryczny nie działa, zwoje starte i Ja już wędruje za nowym, ale chodzi tu bardziej mi o czujnik biegu jałowego. Tzw. kontrolka luzu, po przekręceniu kluczyka świeci się cały czas. W czasie jazdy przy każdym biegu, po prostu zawsze, oczywiście gaśnie gdy wyciągnę kluczyk. Nie wiecie co jest przyczyna? Jakieś konkretne rozwiązania? Kolejny problem to mały wyciek, niewielki ale dość irytujący. Pod siedzeniem znajduje się pojemnik z olejem do mieszanki (bo to dwu sów), który motor sam sobie dozuje. Trafia on oczywiście do mieszalnika gdzie jest mieszany z mieszanką paliwową z gaźnika (na to przynajmniej wygląda) i w tym własnie miejscu moja maszyna zaczyna się 'pocić'. Od pokrywki mieszalnika, mokro, lecz to tylko sam olej, który po silniku skapuje na krostę brukową, pozostawiając ciekawą pamiątkę. Jak można temu zapobiec, wyeliminować ten problem? Ostatnia rzecz dotyczy kranika, od zbiornika paliwa. Pomijam to że są źle podpisane pozycje "on", "off", "res". Chodzi o to że kranik nie zawsze w tym samym miejscu i tak samo zaciska 'szlauch'. Oczywiście wiozłem sobie wiaderko, odłączyłem przewód prowadzący paliwo do gaźnika i bawiłem się nim, patrząc kiedy paliwo leci, a kiedy nie. Okazało się że w wielu przypadkach pozycja 'off' jest dość przypadkowa. Jest jakiś sposób by to jakkolwiek 'uspokoić'? Poszukuje także instrukcji do tego modelu w przekładzie Polskim.Pozdrawiam, Bartek! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.