grzech-72 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 To mój pierwszy post, więc witam wszystkich.Od jakiegoś czasu mam problem z moim moto. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na wyświetlaczach powinny się pojawić przebieg i napis "check", oraz świecić kontrolki od ciśnienia oleju, neutral i przez chwilę rezerwa. Czasami jednak zamiast tego wszystkiego świeci tylko "neutral", ale silnik dało się uruchomić. Zaraz po "takim" uruchomieniu świeciła kontrolka ciśnienia oleju i na wyświetlaczu od temperatury pojawiał się napis "FI". Ponowne uruchomienie przebiegało normalnie. Teraz oprucz tego problemu po załączeniu zapłonu słychać normalne 2 cyknięcia przekażnika pompy paliwa, ale nie słychać pracy samej pompy. Rozrusznik kręci, moto nie odpala a z wydechów nie czuć zapachu paliwa.Miał ktoś podobne kłopoty?Przepraszam za tak długiego posta, ale chciałem opisać sytuację dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 serwisówlka i odczytaj kod błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domynik Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Wodzisław Slaski i do bodzia:) lepiej nie kopac samemu w elektryce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech-72 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Kodów błędu nie odczytam, wyświetlacze puste.Jakieś namiary na Bodzia w Wodzisławiu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 http://wotid.com/tls/content/view/54/60/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech-72 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Dzięki Daro TL.Wiem jak odczytać kody i mam spis. Jak już pisałem, wyświetlacze kaput. Zacznę się bawić po feriach, bo mam wyjazd z rodzinką.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Podam tobie namiary na kumpla u którego serwisowałem TLs i dalej serwisuje mi TLr koleś od silników V .Trasa Chałupki-Racibórz wioska Bieńkowice Jarek tel 603 664 853.Gdzieś prawdopodobnie masz przerwe na kostkach jak nie pokazuje info na zegarch.Co do pompy jest jeden przekaźnik który steruje pompą paliwa po kodzie powinieneś dojść .Mając TLS miałem przypadek że podjechałem moto pod dom zgasiłem kobieta zeszła na dół i moto nie dało się odpalić -po przekręceniu kluczyka cisza pompa nie działa.Po zaciśnięciu TLsy do garażu i krótkim przemierzeniu miernikiem okazało się że problem tkwi w stacyjce Po odkręceniu dolnego dekla w stacyjce ukazał się piękny widok ulecianego przewodu.Lutownica i po awari.Najciekawsze że moto było igła bezwypadek itp. historyje.Cudd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzech-72 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No i po problemie.Wczoraj rozebrałem pół motocykla. Porozłączałem wszystkie kostki, do jakich miałem dostęp: komputer, akumulator, reg.napięcia, przekaźniki, a nawet te od kierunkowskazów. Wszystko potraktowałem elektrosprayem i poskładałem do kupy. Suzi odpaliła za pierwszym podejściem.Dzięki wszystkim za pomoc i dobre chęci!Pozdrawiam.ps. JAK JA NIE CIERPIĘ ELEKTRONIKI!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.