beduin Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 Witam, od tygodnia jestem posiadaczem F2 i mam problem z zapaleniem jej. Trzeba ja baaardzo długo kręcić żeby odpaliła i niekiedy odpali, a niekiedy nie Słychać, że łapie, że chce zapalić, ale coś nie może. Jak już zapali, zgaszę ją, to później pali bez problemów, ale po ok. 2h sytuacja się powtarza. Dziś ok 16.00 ja przepaliłem, miała ciężko, ale się udało. Teraz niestety nie chce odpalić. Co mi poradzicie ? Proszę o radę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klimek_2009 Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 regulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrówa Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 A sprzęta oblałęś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diobol Opublikowano 29 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2009 a włączasz ssanie? Pytanie dość absurdalne ale znając życie to jako nowy użytkownik (pewnie pierwsze moto) istnieje prawdopodobieństwo że tego nie wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malinka Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 a może nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa, ustaw na pri przy zapalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beduin Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 wszystko jest tj powinno być, tzn. moto oblane i palę go na ssaniu i czasem zapali czasem nie ;/ Malinka, rozpisz się bardziej o tym pri ? bo nie wiem o co chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tlusty Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 moje moto fajnie paliło w ciepłe dni, po zimnej nocy musiałem się trochę napracowaćMoże słaby aku? U mnie kilka godzin pod prostownikiem pomogło. Sprawdź też poziom elektrolitu. To że rozrusznik kręci nie znaczy że aku jest dobre - tak było w moim przypadku. Nie wiem dokładnie o co chodzi, może za słabo rozrusznik wtedy kręci? Może za słaba iskra? Jak ktoś się zna niech to rozwinie proszę Raz zalałem świece - pomyślałem że paliwko samo odparuje, ale nic z tego. Wykręciłem świece, wytarłem, wkręciłem i zagadał.I jeszcze co do ssania to zauważyłem, że jak dam na maksa to ciężej odpalał mój piździk. Gdy zmieniłem położenie dźwigienki na 1/4 to palił bez zająknięcia. Ale to tylko u mnie nie wiem jak działa system ssania w f2 Na pych próbowałeś? Ja się raz z górki rozkulałem, wciepłęm jedynkę i trochę polatałem i było już ok. Ale to chyba nie jest zdrowe dla skrzyni...a-ha i jeszcze jedno - jak odpalasz na ssaniu nie dodawaj gazu.Takie moje mało dokładne przemyślenia i obserwacja, niech mnie nikt nie zje.bie za probe pomocy bo żaden ze mnie mechanik... Chociaż swoją maszynkę dobrze znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 na pych to możesz sanki z górki a nie moto z elektryką!daj go jakiemus majstrowi na przegląd i kpl regulacje bedzie malina! sam widac nic nie zdziałasz my tobie przez światłowód tez nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 świece sprawdź, regulacje tak jak koledzy wyżej pisali i powinno być ok i zerknij czy czasem w baku przy kraniku jest taka siateczka (sitko) i na nim sie czasem osadza syf, mialem to samo w swojej F2 i jak wyczyscilem to jak ręką odjął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 moje moto fajnie paliło w ciepłe dni, po zimnej nocy musiałem się trochę napracowaćMoże słaby aku? U mnie kilka godzin pod prostownikiem pomogło. Sprawdź też poziom elektrolitu. To że rozrusznik kręci nie znaczy że aku jest dobre - tak było w moim przypadku. Nie wiem dokładnie o co chodzi, może za słabo rozrusznik wtedy kręci? Może za słaba iskra? Jak ktoś się zna niech to rozwinie proszę Chodzi o potencjał który dzemie w aku, wytłumacze to w foni moze zrozumiesz głosnikiem niskotonowym małej mocy w aucie zrobisz kupe larma ale nie bedzie on podskakiwał, efekt osiągniesz stosując odpowiednio duzej mocy głośnik i wtedy auto bedzie podskakiwac a twój moto bedzie miał odpowiedni power żeby kręcić i dawac odpowiednio mocna iskre do odpalenia garów! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 a może nie dostaje (...) ustaw na pri przy zapalaniutego nie ma w f2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.