pokemoon Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Szukam opisu krok po kroku jak to to ustrojstwo odpowietrzyc,moze byc po angielsku na internecie za duzo nie znalazlem,ewentualnie jak to ktos robil i bedzie w stanie to sensownie opisac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostucha Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 http://www.vfr-oc.pl/forum/viewtopic.php?t=706"Odpowietrzenie przednich zacisków. Robisz to oczywiście dźwignią przedniego hamulca. Jest określona kolejność. Zaczynasz od zacisku lewego i używasz górny zawór odpowietrzający. Później odpowietrzasz prawy zacisk i też górnym odpowietrznikiem. I jest to wszystko co można zrobić dźwignią hamulca ręcznego. Dźwignią hamulca nożnego (?tylnego?) odpowietrzasz kolejno: 1. Prawy przedni zacisk hamulcowy ? dolny zawór odpowietrzający. 2. Lewy przedni zacisk hamulcowy ? dolny zawór odpowietrzający. Po zrobieniu tego, musisz odkręcić lewy przedni zacisk hamulcowy, zsunąć go z tarczy, wsadzić kawałek drewna między klocki i ustawić go 15 stopni ponad poziom (a to po to by nadusić drugi główny cylinderek ? ?secondary master cylinder?) 3. Teraz jest kolej na odpowietrzenie zaworu proporcjonalnego ? znajduje się on po prawej stronie między zbiornikiem paliwa, a akumulatorem. 4. Został już tylko tylny zacisk, żeby się dostać do jego zaworów odpowietrzających trzeba niestety zdjąć tylne koło, odkręcić zacisk, zsunąć go z tarczy, obrócić o 180 stopni i założyć z powrotem na tarczę. Zacisk odpowietrza się najpierw zaworem odpowietrzającym wewnętrznym, a później zewnętrznym. I to jest wszystko, później zostaje tylko powsadzać wszystko na swoje miejsce i problem z głowy. Może czytając, to operacja ta wydaje się być skomplikowaną, ale w istocie tak nie jest, dobrze jest mieć ?trzecią dłoń? do pompowania płynu. Życzę powodzenia."poczytaj sobie temat, jest napisane jak odpowietrzyc duala na przykładzie vfr, ale to bez różnicy podejrzewam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokemoon Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 dziekowa w cebrze 1000 jest ponoc ta sama kolejnosc co w VTX wiec w VFR powinno byc to samo,z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 no nie ma z tym lekko. kolega tez nie mógł dojsc do ładu i dopiero w dynotechu mu to zrobili jak nalezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.