mały76 Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 witam. moja aprilia nie chodzi z filtrem powietrza,bez niego ok,wkręca się na obroty tylko troche strzela gdy jej odpuszczam gaz. posiadam ją dopiero dwa miesiące i ma tak od początku. i jeszcze zaczeła sie grzać czujnik pokazuje 100 stopni a chlodnica zimna chyba się termostat zaciął, wie może ktoś gdzie on sie znajduje. z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Whiplash Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 A filtr masz nowy ?? moze jest do wymiany a to jest jeszcze wersja na gazniku ?? moze sa zasyfione, zle ustwiona mieszanka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały76 Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 tak to wersja 2 gażnikowa i przyczyną mogą być właśnie one bo nie były regulowane, a do tego ma małe obroty na pełnym ssaniu ok2tys. i czuć paliwo przy odpalaniu tak jak by sie zalewała. jak zimny to odpala dopiero po 10 próbach jak dobrze pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Jak ssanie odkręcasz na maksa przy odpalaniu, to... cud że w ogóle odpala Pierwsza (krótka) próba odpalenia powinna być bez ssania (jeśli jest w miarę ciepło). Dopiero w razie niepowodzenia należy włączyć ssanie (nie za dużo!). Jeśli "łapie", ale zaraz gaśnie, to można pomóc delikatną przegazówką. Gdy już chodzi, można więcej ssania wyciągnąć, żeby 2000 obr/min trzymał.Jeśli nie trzymasz się tego schematu - zalewasz silnik i zabijasz świecę. A jeśli nie chce odpalić w ten sposób - na 100% potrzebna regulacja i/lub czyszczenie gaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mały76 Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 dzięki za rady będę pamiętał na przyszły sezon jak ją jeszcze będę miał. właśnie umarła dwa dni temu, wali kompresją do oleju i wyrzuca płyn. chyba uszczelka pod głowicą ale czy tylko to się stało to się okaże po rozebraniu. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 No to masz odpowiedź, dlaczego się grzał i nie chciał odpalać. Spalałeś wraz z benzyną płyn chłodniczy i już nie miał czym przetransportować ciepła do chłodnicy. Problem z rozruchem spowodowany również obecnością cieczy w cylindrze. Typowe objawy strzelonej uszczelki pod głowicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.