Lukasz1221 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Witam !Po powrocie z Niemiec, jakieś 100 KM od domu, jak chciałem na chwile puścić kierownicę zaczęła ona po prostu powoli skręcać sama raz w prawo raz w lewo, leciutko, ale potem co raz mocniej i co raz mocniej. Sytuacja podobna jak kiedyś widziałem przy dużej prędkości ścigacza na filmiku bez amortyzatora skrętu, jak zaczęło mu tak ruszać kierownicą, aż się wywrócił. Dodam, że jeśli trzymam ręce na kierownicy to wszystko jest OK, ale jak puszcze obiema rękami to powyżej 60 km/h już ten efekt jest. Poniżej 60 km/h nie ma tego. Jest to nie zawsze, nawet i na bardzo gładkiej drodze czasem to jest.Jaki może być powód ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 miałem podobnie,u mnie przyczyną była zuzyta przednia opona(na oko wygladała jeszcze niezle) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Dokładnie, opona do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1221 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Drgania na kierownicy nie są, tylko po prostu wężykowanie. Jeszcze jedna rzecz - jakie powinno być cisnienie ? Ja mam w obu kołach po 2,1 BAR, nie za mało/dużo ? Motocykl po prostu wężykuje powyżej 60 km/h. Opony ? Wcześniej tego nie było... Jakieś 100 KM przed domem, po powrocie z Niemiec zaczęło się to robić. W czasie normalnego trzymania kierownicy nie ma ani troszeczke wężykowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 tzw shimmy Ci sie robi, daj z przodu cisnienie tyle ile serwisówka mówi, jak to nie pomoże to zobacz tak jak koledzy mówią czy oponka nie jest wyząbkowana, a dalej to już trzeba szukać głębiej przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fokita Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Albo łożysko główki ramy jest już na wykończeniu i najwyższy czas je wymienić póki nie jest za późno.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1221 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Dokłądnie - są to shimmy. Właśnie nie wiem, jakie powinno być ciśnienie oryginalnie... Jutro posprawdzam łożyska i ewentualnie czy nie ma ząbków na oponie. Wydaje mi się, że jest to powód ciśnienia. Prezd wyjazdem do Niemiec w przedniej oponie miałem 2,3 BARA, co mnie bardzo zdziwiło, ale spusciłem do 2,1, moze to jest powodem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.majzel. Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 2 dziesiątki nie powinny miec az takiego wpływu, sprawdz tą opone i pisz jak sprawa wygląda a ciśnienia dobij gdzies na 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerillero Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Warto by też koło wyważyć, bliżej oponie się przyjrzeć. Jak nie pomoże sprawdzić luzy na łożysku główki ramy, jak skończyła się regulacja to do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1221 Opublikowano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Podejrzewam albo krzywą felgę, albo koło do wyważnia . Jutro to posprawdzam.EDIT:Sprawdzone. Okazało się jednak poząbkowana opona i szykuje się za niedługo wymiana łozyska w przednim kole. Bynajmniej kamień z serca mi spadł, że jutro mogę spokojnie jechać dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.