marceli Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 WitamProblem jest jak w temacie , jak jest zimna to nawet na ssaniu nie odpali , trzeba lekko odkręcić manetkę gazu i tak trzymać przez kilka minut podciągając obroty , dopiero jak się nagrzeje zaczyna chodzić poprawnie na wolnych obrotach .Miał ktoś podobny przypadek , bo nawet nie wiem gdzie szukać .Wymienione zostały świece , filtr paliwa , zostały wyczyszczone i wyregulowane gaźniki .Zaprzyjaźniony serwis twierdzi że to wina zaworów , ale gwarancji nie daje że ich regulacja pomoże , więc zastanawiam się co robić dalej , bo nie chcę dalej niepotrzebnie kasę wyrzucać .Ogólnie czasami moto zachowuje się tak jakby go zalewało albo jakby nie dostawał paliwa , po prostu przerywa i przez chwilę nie umie się wkręcać albo traci moc na wyższych obrotach .Kolejny objawem jest dziwne cykanie jakiegoś przekaźnika znajdującego się pod zegarami jak moto mocno się nagrzeje , występuje to na wolnych obrotach i towarzyszy temu przygasanie silnika , czasami się zdarzy że zgaśnie .Ten cykający przekaźnik to najprawdopodobniej " air vent solenoid valve relay " cokolwiek to oznacza .Jakieś sugestie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 ciekaw jestem po co robiłeś regulację gaźników jak nie wyregulowałeś zaworów??????masz teraz zagadkę na własne życzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2009 na zimnym silniku próbuj go zapalic daj ssanie i bez gazu krec jak nie odpali wykręc świece jak są zalane no to juz wiez co jest i sprawdź te zawory!! a jak po rozgrzaniu sprzęt sie zachowuje to tez wazne mo moc? wali w rure? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 No właśnie regulowane gaźników i ich czyszczenie zalecili mi na serwisie że niby to miało być przyczyną tych problemów .Nie pomogło , ale były zaje........... i wymagały synchronizacji , podobno .Na ciepłym niby ma moc , ale często się zdarza że po odkręceniu manetki zero reakcji , dopiero po chwili tak jakby go przylewało .Strzały się też zdarzają , ale rzadko a jest założony przelotowy .Powiedzcie mi jeszcze czy regulacja luzu na zaworach wymaga ponownego synchro gażników , bo jeśli tak to rozumiem że tą drugą regulację powinni mi zrobić gratis po regulacji u nich ?Dodam jeszcze że zimą już raz próbowałem tak zapalić moto na ssaniu bez odkręcania manetki i skończyło się tym że chyba go zalało bo nie chciał potem odpalić i dawał tylko strzały w wydech .Nawet na ciepłym nie zapali bez odkręcenia manetki , trzeba na chwilę odkręcić żeby zaskoczył , a potem trzyma już normalnie obroty na 1500 , na zimnym oczywiście od razu gaśnie jak się póści . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
URBI Opublikowano 3 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2009 a czy zaprzyjazniony serwis zajrzał do filtra powietrza??? bo sądząc po odjawach to nie. CBR powina za całkowicie zimnym silniku po zadaniu ssania odpalic od razu bez dodawania gazu i wskoczyc na obroty rzedu ok 3 tys. radze ci zanim zaczniesz sie bawic w regulację zaworów to sprawdz ten filtr- na 80 % tam tkwi przyczyna. (zakładam że gazniki sa wyregulowane prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 No właśnie sprawdzali filtr , przynajmniej tak mówili , a co do synchro gaźników to raczej dobrze zrobione .Serwis ma dość dobrą opinie , ale sami nie do końa wiedzą co może być przyczyną bo z takim przypadkiem się pierwszy raz spotkali , i dlatego pytam czy ktoś może miał podobny problem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 a czy zaprzyjazniony serwis zajrzał do filtra powietrza??? bo sądząc po odjawach to nie. CBR powina za całkowicie zimnym silniku po zadaniu ssania odpalic od razu bez dodawania gazu i wskoczyc na obroty rzedu ok 3 tys. radze ci zanim zaczniesz sie bawic w regulację zaworów to sprawdz ten filtr- na 80 % tam tkwi przyczyna. (zakładam że gazniki sa wyregulowane prawidłowo.mnie sie wydaje że kazdy sprawny moto powinien zapalac bez konieczności dodawania gazu czy to ciepły czy zimny...a może sie myle i istnieje inny wzór sprawnego silnika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceli Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 No ok , zgadzam się z Tobą i nie twierdze że ten silnik jest sprawny , po prostu szukam przyzyny jego niesprawności a nie chce inwestować niepotrzebnie pieniądze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.