dżymol Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 witammam gx-r 1000 z 2007 ostatnio zauważyłem ze przy stałej prędkości silnik delikatnie szarpie przy wchodzeniu i schodzeniu z obrotów problemu nie ma co to moze być, gdzie ewentualnie pozbyć sie usterki z tego co sie orentowałem moze to być sonda lambda ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maTeo Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 tez mam k7 1000,dzialo mi sie tak jak mialem zalozony bardzo krotki wydech M4,wydaje mi sie ze sonda nie wytrzymywala tych strzalow z tlumika,motocykl szarpal mi jak mialem ponad 200km/h i czasami mniej.zmienilem wydechy spowrotem na seryjne i wszystko wrocilo do normy.pozdrawiam i powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 a moze bardziej prozaicznie czyli wyciagniety nierówno lańcuch?? wtedy tez szarpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 dzieki panowie za podpowiedzi ja mam puchy seryjne wiec sprawdze co z tym łańcuchem wrazie czego bede główkował co dalej ja szarpanie odczuwam przy niewielkich predkościach tak do 100 km/h powyzej nie sa one wyczuwalne i są to bardzo delikatne szarpniecia ale troszke mnie to zaczyna denerwowac pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 A spróbuj mu wlać lepsze paliwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam36 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 mam podobny problem z Kawą przy stałej predkosci na nizszych biegach szarpie jakby paliwa brakowało gazniki czyszczone cyrkulacje, swiece itp wszystko porobione i nic na 6 wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Ja miałem podobny problem w gixerze, z tym że mój wynalazek był już leciwy i miał kupę niedociągnięć. Po zatankowaniu V-Pover Racing problem minął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dejw Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 stawiam na czujnik położenia przepustnic, albo coś innego z elektroniką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 15 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 keta naciągnięta i wydawało sie jakby problem ustał ale naiwnołem wczoraj 400 km i chyba dalej jest cos nie tak zbliza mi sie przegląd na 12000 no i chyba pojade na serwis ale zycza sobie 700 za wymiane oleju, filtra i świec troszke sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 15 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2009 suzuki same stuki też bym zaczął od łańcucha, może zębatka na kole jest lekko przestawiona i nie jest współśrodkowa z kołem stąd te niewielkie drgania, a tłumik drgań skrętnych pod zębatką jakoś to niweluje przy dodawaniu gazumoże któryś wtryskiwacz padł i szarpie na jeden gaz przy równych obrotach, na biegu jałowym chodzi dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.