Boban Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 prosze o opinie Łańcuch DID X RING + zębatki SUNSTAR 3 ząbki do tylu wiecej niz mam terazdo motÓra F4 teraz mam oryg. ilosc zebow(530PLN kmpl)i pojawia sie pytanie ile dostanie na mocy a ile straci na vmax?jak sie bedzie zachowywac itd ?motÓr nie przeznaczony do stuntu ;)prosze o normalne odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nie po katolicku Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Z tego co czytałem to niektórzy traktuja 3 z tyłu jak 1 z przodu. 3 zabki to bedzie jakies 500 -700 obr wyzej krecic aby uzyskac taka samo predkosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 W poprzednim moto (FZR600) zmienilem na -1 z przodu i bylo dokladnie 500 obrotow wiecej przy tej samej predkosci na poszczegolnych biegach. Co do przyspieszenia to roznica nie odczuwalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 a jak z guma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Refel Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 http://www.gearingcommander.com/ tu mały przelicznik do takich kombinacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 a jak z guma?Nie dawalem na gume, wiec nie odpowiem Wogole to dalem mniejsza zebatke, bo akurat nie bylo standardowego rozmiaru. No i lancuch byl tanszy, bo 2 ogniwa krotszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boban Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 hehehe a duza roznica w mocy jest? w przyspieszeniu itd?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufus Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 przez jakis czas mialem 2 zeby wiecej na tyle . roznica na przyspieszeniu byla taka , za na pierwszym biegu szedl na gume z gazu plynnie go odkrecajac , tzn nie musialem zamknac manetki i otkrecic tak ja k to sie zwykle robi , tylko wystarczalo szybko odkreci bez wczesniejszego zamykania . na oryginalnym przelozeniu trzeba przed odkreceniem zamknac gaz . ale nie jest to dobre rozwiazanie na autostrade ( wtedy dosc duzo jezdzilem autobana ) , poza tym jest tez spore przeklamanie licznika ( rozwijalem ponad 270 ) i dlatego wrocilem do standardowych przelozen . moim zdaniem 3 zeby to za duzo , chyba ze ktos kreci sie wkolo komina . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.