Sc0uT Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Czesc, czolem!mam taki numerek szybki, bo chcialem kupic kostke do DR'ki , ale jest tam dziwna rozmiarowka bo:Tyl 4.00 Fela 18 (stawiam 110 lub 120)Przod 3.00 Fela 21 (stawiam 90)Slyszalem,ze sa jakies przelicnziki, zeby dowiedziec sie jaki to faktycznie rozmiar.. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 oznaczenie opony typu 3.00, 3.25, 4.00 to oznaczenie w calach. Czyli 4.00 x 25.4 mm, czyli 4.00 to około 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 16 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 A orientujesz sie w takim razie jaka powinna wejsc szersza oponka od standardowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 to zależy od szerokości felgi, ale bez problemu założyć tak jak mówiłeś te 90 i 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 istotna sprawa im szersza to i wyższa opona, zorientuj sie ile masz miejsca z przodu i po bokach wachacza i łańcuch zeby nie chaczył o kostke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Szersza pogorszy właściwości jezdne ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Teraz nie mam mozliwosci sprawdzenia tego. A jest sens w ogole kupic 110 ew jesli wejdzie to 120 zamiast oryginalnej 100 na tył ? Chodzi mi tutaj, zeby fajnie w piachu, blocie i na zwirku dziargac. Czy roznica jest na tyle niewielka, ze nie warto sie brac za wieksze oponki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 na grząskie tereny zmniejsz cośnienie w dętce i po sprawie, wątpie abyś zauważył jaką kolwiek różnice w żyłowaniu crossa w piachu z oponą 100 lub 110 szerokości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 No to dzieki! A teraz pytanie z innej beczki. Chce kupic do przodu mneijsza zebatke - 1,2 zeby. Oplaca sie? Bede czuc jakas roznice, czy lepiej odrazu wieksza do tylu zarzucic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 można i tak i tak w zależności jaki skok z momentem chcesz uzyskać,2 zeby mniej na przedniej to dużo z doświadczenia wiem ze 1 ząb wystarczy w zależności czy jeździsz więcej na podjazdach czy po polu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sc0uT Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Chodzi mi tutaj glownie o zrywnosc, bo chce troche pocwiczyc gume. CBR'ki mi szkoda, wiec to mam do dziczenia. Mam jeszcze starego zloma Minska 125ccm i powiem, ze to ma ponizej 10KM a duzo lepiej idzie na gumie jak DR'ka. W sumie DR'ki za cholere nie moge wyrwac wysoko i dla tego chce zmienic przelozenie troche. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.