brutus333 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Witam wszystkich, jak zwykle potrzebuję się czegoś dowiedzieć więc piszę, ale do rzeczy. Jutro mam zamiar jechać po Suzuki DL 100 V-Strom, i chciałem się dowiedzieć co w takim motocyklu jest słabym punktem, jakie przebiegi te maszyny wytrzymują itp. To jest ten który chcę kupić http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1491527. Pozdrawiam i szerokości życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Jako takich szczególnych wad motocykle te nie posiadają. Co do przebiegów to można liczyć je setkach a nie jak w innych dziesiątkach tys km. Bardzo długowieczne i bezawaryjne silniki jak są dobrze traktowane. Nie bądź zdziwiony jak sprzęgło będzie bardzo hałasowało, w tym modelach zwłaszcza z początku produkcji to norma. Jeśli motocykl był używany zgodnie z przeznaczeniem to przebieg prezentowanego egzemplarza 43000 to trochę mało jak na 2003r, ale różnie ludzie eksploatuję motocykle. Daj znać jak będziesz po oględzinach lub kupnie bo ja również rozglądam się za tym modelem tyle ze z rocznika 2005 i nowsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 No i już wiem coś więcej, dzięki. Czyli sprzęgło ma hałasować jak by coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 kosz sprzęgłowy w tych modelach lubi grzechotać ;)ja masz chwile to sobie poczytaj http://www.vstromclub.fora.pl/motocykle-dl...-1000,1265.htmlpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Oglądałem wiele motocykli, większość sprowdzona z Angli. Nigdy więcej nie pojadę oglądać moto z Angli, nawet elementy aluminiowe były pordzewiałe . Dzisiaj byłem oblukać Fazera w gołej wersji, ładny, zadbany, sprowdzony z Włoch, tak samo GSX-R 750, też czysty i ładny. Ale jednak wolę DL-a, tylko żeby kupić coś godnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evil Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Tak z ciekawości. Czemu wszystkie sprzęty z Anglii tak szybko rdzewieją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Chyba ze wzglądu na klimat. Albo leje, albo pada, albo z nowu leje. Poza tym strasznie umęczone te sprzęty od angoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thekamil Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 co to DL'a z linka który podałeś to kolor jest jakiś dziwny. no chyba, że oświtlenie i aparat robią takie przekładania.Osobiście polecam ci modele od 2004 roku w górę. Poprawiono sprzęgło i nastąpił facelifting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Byłem, obejrzałem i to wszystko. Motocykl zadbany wizualnie, lakier wydaje się oryginalny, jednak łańcuch rozrządu daje już oznaki zużycia (na tylnym cylindrze). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dogbert Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Byłem, obejrzałem i to wszystko. Motocykl zadbany wizualnie, lakier wydaje się oryginalny, jednak łańcuch rozrządu daje już oznaki zużycia (na tylnym cylindrze).A jestes pewny ze to rozrzad a nie dekompresator ? Bo on siedzi w tylnim cylindrze i zazwyczaj sobie cyka - i nic z tym nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2009 Na zimnym silniku były nieregularne stuki i szarpnięcia, po rozgrzaniu się trochę uspokoiło. Wyglądało to jak by co jakiś czas przez ułamek sekundy ktoś łapał i puszczał. Tak to wytłumaczę laicko Rezygnuję z motocykla, nic nie kupuję, ale jako były motocyklista chyba mogę tu zaglądać co jakiś czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.