Koodłaty Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Witam mam pytanie jaka jest różnica między tymi oponami miedzy tymi oponami?wiem ze różnią się wysokością profilu ale interesuje mnie główne różnice w eksploatacji czyli która nadaje się bardziej do szybkiej jazdy a która do winklów i czy wogule są poza wysokością jakieś różnice.Z góry dzięki za odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cali78 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 dziwne pytanie , masz miec profil 55 według serwisówki kupujesz 55 i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 podobno *55 lepiej po winklach chodzi podobno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawior ZX9R Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 podobno *55 lepiej po winklach chodzi podobnoMiałem założona taką dunlop sportmax qalifier 190/55/17 jest wyższa od 190/50/17 i własnie w zakrętach nie poręczna, profil na 50 jest profilem do tego motocykla, a poza tym dunlop sie nie nadaje wogóle do tego szpeja, bo sie ślizga mimo to ,że rozgrzany, stanowczo polecam Pirelli Diablo Corsa, nic innego nie zakładaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koodłaty Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 Ja maiłem założonego sportmax d208 o profilu 190/55/17 i powiem ci ze ani razu mnie nie zawiódł a może nawet kilka razy tyłek uratował a qalifier ślizgał ci się dla tego ze miałeś twardszą gumę po środku? a pozatym kupiłem już d208 190/50/17 wiec juz nic nie zrobie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawior ZX9R Opublikowano 30 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2009 miałem D209 i nie wydaje mi się żeby była twarda na środku,a uślizgiwała się w pochyleniu i cały czas jechałem w stresie czy zdołam wyjść z zakrętu czy tym razem sie położe, wogóle nie spełniała moich oczekiwań, a preferuje typ jazdy typu zajob, więc po 2-ch tys km zrezygnowałem z niej i załozyłem Pirelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 a poza tym dunlop sie nie nadaje wogóle do tego szpeja, bo sie ślizga mimo to ,że rozgrzany, stanowczo polecam Pirelli Diablo Corsa, nic innego nie zakładajA to na podstawie wlasnego doswiadczenia czy koledzy mówili??Hajka ma jakies kilkadziesiat koni wiecej i sie nie ślizga... hmmmmmm... 1000RR gixer K5 itd tez maja sporo mocy i jakos 208 daje rade malo teo sa tacy ktorzy twierdza ze tylko dunlop 208/209 tak wiec twoja opinia jest troche malo wiarygodna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawior ZX9R Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Stare baby pod biedronką gadały, że dunlop słabo trzyma i stąd to wiem.wg, mnie jest do bani, pirelli lepiej trzyma , a i jeszcze ,że ktoś posiada 1000rr czy tam k5 wcale nie świadczy, że zdziera slidery i wtedy chwali dunlopy bo jeździ tylko prosto, na ten przykład znam hłopa co posiada rocznego erłana i jeździ nim do 120km/h, Poprostu powiem tyle że dunlop sportmax qalifier 190/55/17 z tyłu mi nie leży, choć z przodu mam z tej samej serii to z kolei trzyma nie ziemsko, nie wiedziec czemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadged Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 jesio zalezy - qualifier czy qualifier rrte drugie maja mieksza mieszanke po zewnetrznych stronach i w winklach mozna niezle zapinac nic se nie dam na te gumy powiedziec i moge polecic w 100 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 no to w koncu o 209Q mowa czy o 208 bo juz sie pomotałem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawior ZX9R Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Ja mówie o D209, tył nie trzymał mi za cholere, wychodze z zakrętu zapęte 2 odkręcam a tu uślizg, no to jak je chwalić? a z kolei przód trzyma jak szalony a taki sam, i z tąd moje mieszane uczucia co do dunlopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 znaczy sie 209 nie qualifier to opona torowa twarda ktora musi sie mocno nagrzac zeby trzymac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YogiSc Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ja mam D 209 przod i tyl w 929 i powiem ze nie moge narzekac na nia wogole. w upalne dni kiedy asfalt jest rozgrzany i dobrze dogrzeje oponke to az prawie słychac jak ona sie klei do asfaltu, naprawde polecam d209 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.