Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 5034


kmmisiek

Rekomendowane odpowiedzi

ÂŻadna regulacja nic tu nie da. Nie wiem jak stoisz z kasÂą ? Sam na100% nie dasz rady, ani do sezonu, ani nigdy! Nie gniewaj siĂŞ, ale powiem co myÂślĂŞ:brakuje Ci podstawej wiedzy zwielu dziedzin. Moje gadki do Ciebie nie dotrÂą, uwierz mi, nikt z nas, chcby nie wiem jak siĂŞ staraÂł, nie da rady! Powiedz ile moÂżesz i chcesz wydac, zeby Twoje moto pojechaÂło, z peÂłnÂą mocÂą, na takim przeniesieniu napĂŞdu jaki tobie odpowiada? A wtedy moÂże ktoÂś z nas znajdzie optymalne rozwiÂązanie. Nic tam wiĂŞcej nie krĂŞc! Dosyc juz nabroiÂłeÂś, inaczej zamiast Âśmigac i rwac panny, bĂŞdziesz siedziaÂł i dupa kwas!!!!! pomyÂśl i napisz, a moÂże cos poradzimy. Pozdrawiam!! i NIE PĂKAJAndrzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tam wiĂŞcej nie krĂŞc!  Dosyc juz nabroiÂłeÂś,
ile razy mam gadaĂŚ Âże jeszcze NIc, NIC, NICCC nie grzebaÂłem przy nimprĂłcz malowania.Ile kasy... chmm no napewno jak najmniej ale chodzi ci o nowy gaÂźnik czy co??Ps:mĂłwisz Âże sie nieznam-pewnie tak ale do pewnego stopnia coÂś niecoÂś wiem-wkoĂącu jestem mechanikiem-elektrykiem na warsztacie gdzie pracuje WiĂŞc??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty swoje, ja swoje! Kmmisiek, czytaj u wa¿nie co siê do Ciebie pisze! Sam nic nie zrobisz i kropka! mo¿esz tylko pogorszyc sprawê. Te Twoje "coœ niecoœ" to o niebo za ma³o. pisz ile pien¹¿ków chcesz wydac ¿eby moto jeŸdzi³o, wtedy pogadamy. i nie myœl chocia¿ ¿e to ja chcê je zarobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

majster@ tu niechoddzi orgulacjê gaŸników, z tego co zrozumia³em od miœka, to tam jest sporo pracy.trzeba przywrócic orginaln¹ moc-wymina wszystkich dysz na katalogowe(nominalne)-wymiana memrany; mo¿liwe ¿e i przepustnicy-regulacja wstêpna -wymiana uk³adu przeniesienia napêdu w³¹cznie z ³aùcuchem naodpowiedni w stosunku do mocy-naprawai przegl¹d ca³ej instalacji elektrycznej-kilkakrotnypomiar stopnia sprê¿ania-wymiana filra powietrza na prawid³owy(przy odblokowaniu mocy)-ustawienie konta wyprzedzenia zap³onu-z³o¿enia motocykla-szczegu³owe regulacje powy¿szych podzespo³ówAjak wszystko zagra a jakznam ¿ycie, nie zagra! ,przynajmniej nie od razu. To dopiero:-ogulna serwisówka;olej, p³yny, filtry, opony,luzy ³o¿yskowe,œwiece,itd. Wiele ¿eczy pomin¹³em, inne powy³a¿¹ w "praniu"Tak to kmisiek mniej lub wiêcej wygl¹da.A teraz mo¿esz siê "okreœlic"???????andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmmisiek tak jak juz mowilem zacznij od gaznika czyszczenie i regulacja. Nie zabieraj sie za to sam bo raczej nie dasz rady. czynnos ta wymaga wprawy wiec oddaj sprzet do servisu a zrobia Ci to w sposob prawidlowy a i skory raczej nie zedra. Koszt ok 100 zl nie jest suma zawrotna. jak juz bedziesz mial to zrobione to zobacz jak sprzet bedzie sie sprawowal. I daj nam znac co i jak. Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie...jak sam ( no z pomocÂą glanca MC) poustawiaÂłem roz¿¹d (bo mi spadÂł ÂłaĂącuszek przy uszczelnianiu) , wyregulowaÂłem zawory, to moge sprĂłbowaĂŚ z gaziolem sie pobawiĂŚ. ZaduÂżo kasiory niemam (gdzie tam wypÂłata) a ile radochy jest jak sam coÂś zrobisz nie?? , a po drugie primo-czÂłowiek "Ăłczy" sie na b³êdach wiĂŞc jak cóœ zdupie no to wtedy bede myÂślaÂł o servisie- oby nie byÂło zapuÂźnoPozdrawiamPs:gdzie jest najbliÂższa gieÂłda, sklep gdzie moge dostaĂŚ czĂŞÂści do mojego moto- za wszelkie info DZIĂKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-wymiana memrany; mo¿liwe ¿e i przepustnicy-regulacja wstêpna -wymiana uk³adu przeniesienia napêdu w³¹cznie z ³aùcuchem naodpowiedni w stosunku do mocy-naprawai przegl¹d ca³ej instalacji elektrycznej-kilkakrotnypomiar stopnia sprê¿ania-wymiana filra powietrza na prawid³owy(przy odblokowaniu mocy)-ustawienie konta wyprzedzenia zap³onu-z³o¿enia motocykla-szczegu³owe regulacje powy¿szych podzespo³ów
tak z ciekawosci dlaczego do wymiany membrany i przepustnice???dlaczego wymiana ukladu przeniesienia? skoro pojazd zotal zdlawiony z pelnej mocy. Oplacaloby sie producentowi nawet gdyby z fabryki motocykl wyszedl zdlawiony zastosowac inny uklad przeniesienia napedu???czemu filtr powietrza?? Nie slyszalem zeby bylo osbne filtry do zdlawionych wersji ale moze sie myle.no i to sprezanie. Jaki powod koniecznosci kontroli??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak z ciekawosci dlaczego do wymiany membrany i przepustnice???dlaczego wymiana ukladu przeniesienia? skoro pojazd zotal zdlawiony z pelnej mocy. Oplacaloby sie producentowi nawet gdyby z fabryki motocykl wyszedl zdlawiony zastosowac inny uklad przeniesienia napedu???czemu filtr powietrza?? Nie slyszalem zeby bylo osbne filtry do zdlawionych wersji ale moze sie myle.no i to sprezanie. Jaki powod koniecznosci kontroli??
membrany i przepustnica, filtr- teÂż mnie dziwiÂąa ukÂład przeniesienia- dlatego Âże zostaÂła zmieniona tylna zĂŞbatkaPozdro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.