Gość Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 ÂŻadna regulacja nic tu nie da. Nie wiem jak stoisz z kasÂą ? Sam na100% nie dasz rady, ani do sezonu, ani nigdy! Nie gniewaj siĂŞ, ale powiem co myÂślĂŞ:brakuje Ci podstawej wiedzy zwielu dziedzin. Moje gadki do Ciebie nie dotrÂą, uwierz mi, nikt z nas, chcby nie wiem jak siĂŞ staraÂł, nie da rady! Powiedz ile moÂżesz i chcesz wydac, zeby Twoje moto pojechaÂło, z peÂłnÂą mocÂą, na takim przeniesieniu napĂŞdu jaki tobie odpowiada? A wtedy moÂże ktoÂś z nas znajdzie optymalne rozwiÂązanie. Nic tam wiĂŞcej nie krĂŞc! Dosyc juz nabroiÂłeÂś, inaczej zamiast Âśmigac i rwac panny, bĂŞdziesz siedziaÂł i dupa kwas!!!!! pomyÂśl i napisz, a moÂże cos poradzimy. Pozdrawiam!! i NIE PĂKAJAndrzej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmmisiek Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Nic tam wiĂŞcej nie krĂŞc! Dosyc juz nabroiÂłeÂś, ile razy mam gadaĂŚ Âże jeszcze NIc, NIC, NICCC nie grzebaÂłem przy nimprĂłcz malowania.Ile kasy... chmm no napewno jak najmniej ale chodzi ci o nowy gaÂźnik czy co??Ps:mĂłwisz Âże sie nieznam-pewnie tak ale do pewnego stopnia coÂś niecoÂś wiem-wkoĂącu jestem mechanikiem-elektrykiem na warsztacie gdzie pracuje WiĂŞc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ty swoje, ja swoje! Kmmisiek, czytaj u waÂżnie co siĂŞ do Ciebie pisze! Sam nic nie zrobisz i kropka! moÂżesz tylko pogorszyc sprawĂŞ. Te Twoje "coÂś niecoÂś" to o niebo za maÂło. pisz ile pien¹¿kĂłw chcesz wydac Âżeby moto jeÂździÂło, wtedy pogadamy. i nie myÂśl chociaÂż Âże to ja chcĂŞ je zarobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmmisiek Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 ile kasy-napisaÂłem-jak najmniej- niewiem 10zÂł., 50zÂł., 100zÂł., 200zÂł. niemam pojĂŞcia?? Ale nieczaje tego Âże mĂłwisz ile kasy chcesz przeznaczyĂŚ - na co?? na nowy gaÂźnik czy regulacje czy na piwo?? Âżeby sie dobrze sprawowaÂł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Andrzej mial pewno na mysli regulacje gaznikow bo nie sadze zeby wymiana byla konieczna Ewentualnie a raczej bardzo prawdopodobnie czyszczenie Po czyszczeniu regulacja w dobrym servisie i jazda! Koszt sadze ze w granicach 100-150. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmmisiek Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Andrzej mial pewno na mysli regulacje gaznikow bo nie sadze zeby wymiana byla konieczna Ewentualnie a raczej bardzo prawdopodobnie czyszczenie Po czyszczeniu regulacja w dobrym servisie i jazda! Koszt sadze ze w granicach 100-150.No i konkretna odpowiedzTHX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 majster@ tu niechoddzi orgulacjĂŞ gaÂźnikĂłw, z tego co zrozumiaÂłem od miÂśka, to tam jest sporo pracy.trzeba przywrĂłcic orginalnÂą moc-wymina wszystkich dysz na katalogowe(nominalne)-wymiana memrany; moÂżliwe Âże i przepustnicy-regulacja wstĂŞpna -wymiana ukÂładu przeniesienia napĂŞdu w³¹cznie z ÂłaĂącuchem naodpowiedni w stosunku do mocy-naprawai przeglÂąd caÂłej instalacji elektrycznej-kilkakrotnypomiar stopnia sprĂŞÂżania-wymiana filra powietrza na prawidÂłowy(przy odblokowaniu mocy)-ustawienie konta wyprzedzenia zapÂłonu-zÂłoÂżenia motocykla-szczeguÂłowe regulacje powyÂższych podzespo³ówAjak wszystko zagra a jakznam Âżycie, nie zagra! ,przynajmniej nie od razu. To dopiero:-ogulna serwisĂłwka;olej, pÂłyny, filtry, opony,luzy ÂłoÂżyskowe,Âświece,itd. Wiele Âżeczy pomin¹³em, inne powyÂła¿¹ w "praniu"Tak to kmisiek mniej lub wiĂŞcej wyglÂąda.A teraz moÂżesz siĂŞ "okreÂślic"???????andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 17 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 kmmisiek tak jak juz mowilem zacznij od gaznika czyszczenie i regulacja. Nie zabieraj sie za to sam bo raczej nie dasz rady. czynnos ta wymaga wprawy wiec oddaj sprzet do servisu a zrobia Ci to w sposob prawidlowy a i skory raczej nie zedra. Koszt ok 100 zl nie jest suma zawrotna. jak juz bedziesz mial to zrobione to zobacz jak sprzet bedzie sie sprawowal. I daj nam znac co i jak. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmmisiek Opublikowano 17 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2006 Ludzie...jak sam ( no z pomocÂą glanca MC) poustawiaÂłem roz¿¹d (bo mi spadÂł ÂłaĂącuszek przy uszczelnianiu) , wyregulowaÂłem zawory, to moge sprĂłbowaĂŚ z gaziolem sie pobawiĂŚ. ZaduÂżo kasiory niemam (gdzie tam wypÂłata) a ile radochy jest jak sam coÂś zrobisz nie?? , a po drugie primo-czÂłowiek "Ăłczy" sie na b³êdach wiĂŞc jak cóœ zdupie no to wtedy bede myÂślaÂł o servisie- oby nie byÂło zapuÂźnoPozdrawiamPs:gdzie jest najbliÂższa gieÂłda, sklep gdzie moge dostaĂŚ czĂŞÂści do mojego moto- za wszelkie info DZIĂKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 -wymiana memrany; moÂżliwe Âże i przepustnicy-regulacja wstĂŞpna -wymiana ukÂładu przeniesienia napĂŞdu w³¹cznie z ÂłaĂącuchem naodpowiedni w stosunku do mocy-naprawai przeglÂąd caÂłej instalacji elektrycznej-kilkakrotnypomiar stopnia sprĂŞÂżania-wymiana filra powietrza na prawidÂłowy(przy odblokowaniu mocy)-ustawienie konta wyprzedzenia zapÂłonu-zÂłoÂżenia motocykla-szczeguÂłowe regulacje powyÂższych podzespo³ówtak z ciekawosci dlaczego do wymiany membrany i przepustnice???dlaczego wymiana ukladu przeniesienia? skoro pojazd zotal zdlawiony z pelnej mocy. Oplacaloby sie producentowi nawet gdyby z fabryki motocykl wyszedl zdlawiony zastosowac inny uklad przeniesienia napedu???czemu filtr powietrza?? Nie slyszalem zeby bylo osbne filtry do zdlawionych wersji ale moze sie myle.no i to sprezanie. Jaki powod koniecznosci kontroli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmmisiek Opublikowano 18 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 tak z ciekawosci dlaczego do wymiany membrany i przepustnice???dlaczego wymiana ukladu przeniesienia? skoro pojazd zotal zdlawiony z pelnej mocy. Oplacaloby sie producentowi nawet gdyby z fabryki motocykl wyszedl zdlawiony zastosowac inny uklad przeniesienia napedu???czemu filtr powietrza?? Nie slyszalem zeby bylo osbne filtry do zdlawionych wersji ale moze sie myle.no i to sprezanie. Jaki powod koniecznosci kontroli??membrany i przepustnica, filtr- teÂż mnie dziwiÂąa ukÂład przeniesienia- dlatego Âże zostaÂła zmieniona tylna zĂŞbatkaPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuDG Opublikowano 18 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2006 Ano tak. Mi caly czas w glowie siedzialo przeniesienia napedu wstepnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.