Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Brak tytułu, id 4576


kolim

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jako nowy Witam sie serdecznie.Mam pytanie znalazlem sobie trzy motorki:Gilera 125 93rAprillia 120 (polinni na 160) 89r:(i nsr 125 92rMozecie napisac wasze opinie na temat tych motorow...Najbardziej sie zastanawiam nad gilera i aprillia gdyz sa to motory zalatwiane przez znajomego nsr z ogloszenia...Mozecie powiedziec cos na temat dostepnosci czesci...Czy ta apirillia 89r nie jest za stara?? Jak wyglada wytrzymalosc silnikow w tych motorach??Prosze o wszystkie za i przeciw na temat tych motorow...Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz...Pozdrawiam Artur Kolakowski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!Obecnie posiadam Aprilke Tuareg z kitem polini 160. Rok prod. 1990. Jesli chodzi o dostepnosc czesci to z wlochami zawsze jest kiepsko choc widze ze jest lepiej co do lat poprzednich. Albo musisz sie pozadnie naszukac albo jak juz nie da sie nic zalatwic to zglaszasz problem do jedynego sklepu z czesciami do starych wloskich motocykli - mototromy - www.motoroma.pl. Co do niezawodnosci to jest to zalezne od tego jak wlasciciel dba o tego sprzeta. Ja moj szanuje i narazie nie mam zadnych problemow. Sa awarie ale spowodowane zuzyciem sie czesci a nie z powodu katowania itp. Jesli tuning zostal profesjonalnie zrobiony to bardzo polecam bo roznica co do oryginalnej pojemnosci jest znaczaca i dla mnie zadowolajaca. AF1 to scig wiec predkosc max. sie mocno zwiekszy. Do Gilerki sie nie moge duzo wypowiedziec. Z tego co widze po ogloszeniach i z dostepnoscia czesci np. na allegro to jest ciezej niz aprilka... Jest ona mniej popularna firma niz Aprilka. NSR - bardzo dobra dostepnosc czesci, super hamulce, przyspieszenie i predkosc ok. Co tu duzo pisac - jeden z najpopularniejszych scigow klasy 125.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno coœ polecaÌ du¿o zale¿y od stanu tych maszyn. Co do dostêpnoœci czêœci zdecydowanie najlepiej wypada NSR, trzeba by siê zastanowiÌ nad t¹ apriilk¹ bo ró¿nica podobno jest kosmiczna 160 cm to nie 125cm, co prawda by³em kiedyœ bliski dokonania takiego tunningu w swojej NSR ale fachowcy od 125 mi to odradzili, wi¹¿e siê to ze znacznym obci¹¿eniem wa³u co prawda JACA taki tunning zrobi³ jeŸdzi i jest zadowolony ale jego silnik ma troszeczke inn¹ charakterystyke. Tak czy inaczej decyzja nale¿y do ciebie ja sugerowa³bym siê g³ownie stanem tych maszyn i wybra³ t¹ najlepsz¹ bo rocznikiem siê nie jeŸdzi . Czêœci kupisz wczeœniej czy po¿niej do wszystkiego tylko w przypadku tych w³oskich maszyn mo¿e to wi¹zaÌ siê z d³u¿szym oczekiwaniem. Co do trwa³oœci silników to zale¿y na jakim by³y eksploatowne oleju no i w jaki sposób, pamiêtaj ¿e to dwusów tak¿e silniczki jakiejœ kosmicznej trwa³oœci nie maj¹, ja swoj¹ NSR zar¿no³em przy przebiegu 30tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.