kolim Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Witam jako nowy Witam sie serdecznie.Mam pytanie znalazlem sobie trzy motorki:Gilera 125 93rAprillia 120 (polinni na 160) 89r:(i nsr 125 92rMozecie napisac wasze opinie na temat tych motorow...Najbardziej sie zastanawiam nad gilera i aprillia gdyz sa to motory zalatwiane przez znajomego nsr z ogloszenia...Mozecie powiedziec cos na temat dostepnosci czesci...Czy ta apirillia 89r nie jest za stara?? Jak wyglada wytrzymalosc silnikow w tych motorach??Prosze o wszystkie za i przeciw na temat tych motorow...Z gory bardzo dziekuje za odpowiedz...Pozdrawiam Artur Kolakowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Witam!!Obecnie posiadam Aprilke Tuareg z kitem polini 160. Rok prod. 1990. Jesli chodzi o dostepnosc czesci to z wlochami zawsze jest kiepsko choc widze ze jest lepiej co do lat poprzednich. Albo musisz sie pozadnie naszukac albo jak juz nie da sie nic zalatwic to zglaszasz problem do jedynego sklepu z czesciami do starych wloskich motocykli - mototromy - www.motoroma.pl. Co do niezawodnosci to jest to zalezne od tego jak wlasciciel dba o tego sprzeta. Ja moj szanuje i narazie nie mam zadnych problemow. Sa awarie ale spowodowane zuzyciem sie czesci a nie z powodu katowania itp. Jesli tuning zostal profesjonalnie zrobiony to bardzo polecam bo roznica co do oryginalnej pojemnosci jest znaczaca i dla mnie zadowolajaca. AF1 to scig wiec predkosc max. sie mocno zwiekszy. Do Gilerki sie nie moge duzo wypowiedziec. Z tego co widze po ogloszeniach i z dostepnoscia czesci np. na allegro to jest ciezej niz aprilka... Jest ona mniej popularna firma niz Aprilka. NSR - bardzo dobra dostepnosc czesci, super hamulce, przyspieszenie i predkosc ok. Co tu duzo pisac - jeden z najpopularniejszych scigow klasy 125. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
centaur79 Opublikowano 17 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2006 Trudno coÂś polecaĂŚ duÂżo zaleÂży od stanu tych maszyn. Co do dostĂŞpnoÂści czĂŞÂści zdecydowanie najlepiej wypada NSR, trzeba by siĂŞ zastanowiĂŚ nad tÂą apriilkÂą bo ró¿nica podobno jest kosmiczna 160 cm to nie 125cm, co prawda byÂłem kiedyÂś bliski dokonania takiego tunningu w swojej NSR ale fachowcy od 125 mi to odradzili, wi¹¿e siĂŞ to ze znacznym obci¹¿eniem waÂłu co prawda JACA taki tunning zrobiÂł jeÂździ i jest zadowolony ale jego silnik ma troszeczke innÂą charakterystyke. Tak czy inaczej decyzja naleÂży do ciebie ja sugerowaÂłbym siĂŞ gÂłownie stanem tych maszyn i wybraÂł tÂą najlepszÂą bo rocznikiem siĂŞ nie jeÂździ . CzĂŞÂści kupisz wczeÂśniej czy poÂżniej do wszystkiego tylko w przypadku tych wÂłoskich maszyn moÂże to wiÂązaĂŚ siĂŞ z dÂłuÂższym oczekiwaniem. Co do trwaÂłoÂści silnikĂłw to zaleÂży na jakim byÂły eksploatowne oleju no i w jaki sposĂłb, pamiĂŞtaj Âże to dwusĂłw takÂże silniczki jakiejÂś kosmicznej trwaÂłoÂści nie majÂą, ja swojÂą NSR zarÂżnoÂłem przy przebiegu 30tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.