PIOTR GS500 Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Witam wszystkich serdecznie !!!Mam taki dylemat - bo jak wiadomo kazdy wstawia na zime moto na jakis serwis w celu wymian oleju , filtrow oraz regulacji i synchronizacji gaznikow.I teraz wlasnie pytanie , jesli juz sam poradzilem sobie z wymianami lancucha , zebatek , filtrow i oleju - czy jest sens jechac na synchronizacje i regulacje ???Dodam ze moto po zlozeniu i zalaniu gaznikow pali od jednego kopa silniczek pracuje rowniutko , trzyma obroty - wszystko jak w szwajcarskim zegareczku !!! Wiec prosze was o wasze zdanie czy w takiej sytuacji serwis zimowy jest potrzebny i wydanie 300 - 500 zÂł jest konieczne czy to tylko sztuka dla sztuki skoro wszystko gra ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Moze Ci sie tylko wydawac ze wszystko jest OK a mozesz miec np. za maly luz zaworowy i zawory sie wypala.A w GS500 zawory reguluje sie co 6000km Nie po to producenci motocykli wymyslili przeglady i regulacje zeby miec to w dupie...Trzeba serwisowac na biezaco bo inaczej moze sie to zle skonczyc.Tu mi sie przypomina przypadek z Kawasaki.Jakos w krajach zachodnich nikt tam nie narzeka ze silniki padaja a w Polsce ciagle sie slyszy ze komus silnik w Kawie padl (Kawy szczegolnie nie lubia zaniedbywania przegladow) .Ale to jest wlasnie Polska gdzie kazdy kombinuje i oszczedza na wszystkim (tu na regularnych przegladach) a potem sie to msci i ida ploty ze w jakims tam moto silniki padaja... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Moze Ci sie tylko wydawac ze wszystko jest OK a mozesz miec np. za maly luz zaworowy i zawory sie wypala.A w GS500 zawory reguluje sie co 6000km Nie po to producenci motocykli wymyslili przeglady i regulacje zeby miec to w dupie...Trzeba serwisowac na biezaco bo inaczej moze sie to zle skonczyc.Tu mi sie przypomina przypadek z Kawasaki.Jakos w krajach zachodnich nikt tam nie narzeka ze silniki padaja a w Polsce ciagle sie slyszy ze komus silnik w Kawie padl (Kawy szczegolnie nie lubia zaniedbywania przegladow) .Ale to jest wlasnie Polska gdzie kazdy kombinuje i oszczedza na wszystkim (tu na regularnych przegladach) a potem sie to msci i ida ploty ze w jakims tam moto silniki padaja...Dokladnie tak zgadzam sie!!! Skoro kogos stac na motocykl to powinno stac rowniez na utrzymanie( w tym przeglady) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja tam na Twoiu miejscu bym sie nie zastanawial....teraz zrobisz i masz spokoj...a w lecie jak bedziesz zmuszony cos zrobic to bedziesz czekal nawet miesiac na miejsce w serwisie...Moje motko jest po pelnym serwisie i wlesnie wrocilo do domu Teraz tylko czekam na rozpoczecie sezonu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster@ Opublikowano 4 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2006 Ja tam na Twoiu miejscu bym sie nie zastanawial....teraz zrobisz i masz spokoj...a w lecie jak bedziesz zmuszony cos zrobic to bedziesz czekal nawet miesiac na miejsce w serwisie...Moje motko jest po pelnym serwisie i wlesnie wrocilo do domu Teraz tylko czekam na rozpoczecie sezonu....I sii tak trzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR GS500 Opublikowano 5 Lutego 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 Ziobu , no moje moto pewnie wyladuje w tym samym miejscu gdzie stalo twoje - raczej nie bede oszczedzal mimo ze to tylko GS !!!Temat wstawilem zeby mnie wiecej ludzi zmotywowalo , bo jak na moj gust naprawde wszystko fajnie chodzi - ale zaworki raczej zrobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tołdi Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 ja robiÂłem regulacje zaworĂłw i synchro gaÂźnikĂłw na koniec sezonu w poÂłowie paÂździernika gdzieÂś, porobiÂłem uszczelniacze w zawieszeniu zostaÂł jeszcze komplet napĂŞdowy warto to porobic dla wÂłasnego spokoju wiesz Âże masz wszystko git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 5 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2006 PIOTR GS500 bardzo dobra decyzja !!! Nie chodzi tylko o zaworki, jak oddasz moto do serwisu to mechanicy posprawdzaja inne rzeczy, bedzie wiedzial czy cos jeszcze wymaga przesmarowania, wyczyszczenia itp..... I do zobaczenia w sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.