Cavallii Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 witam ! czy moze ktos wie jak mozna podniesc osiagi w V-maxie? czy dynojety ,filtr k&n, zmiana tlumika z oryginalnego na przelotowy cos faktycznie pomoze? gdzie mozna to taniej kupic i w jakiej jest cenie? slyszalem rozne opinie na ten temat , mam oryginala 145 KM z 98 roku moj mail: [email protected] GG 5115623 POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Wystarczy napisac jeden temat :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cavallii Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 ok dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 na ogĂłlnopolskim forum miaÂłeÂś tyle odpowiedzi, a teraz tutaj siĂŞ pytasz?czy tamte wypowiedzi byÂły maÂło satysfakcjonujÂące? 145KM to caÂłkiem sporozeby to zwiĂŞkszyc, musiaÂłbyÂś zmieniĂŚ waÂłki rozrzÂądu, tÂłoki, przeregulowaĂŚ gaÂźniki i do tego daĂŚ mu jakieÂś fajne pÂłuca do oddychania, zmieniĂŚ tarcze i sprĂŞÂżyny sprzĂŞgÂłowe, a na koniec modlic siĂŞ, Âżeby to wytrzymaÂło jak bĂŞdzie miaÂło 170 - 180 KMaha, hamulce teÂżby moÂżna przerobiĂŚ, bo siĂŞ nie zatrzymasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guerillero Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 Jasne ,wszystko sie da zrobic, zaÂłoz kute korbowody, tÂłoki zmniejsz stopien sprzezania i zaÂłoÂż sobie turbo :wink: wzmocnij sprzeglo zeby to wytrzymalo, lej V-power, no i nie zapomnij o hamulcach, a jak to bedzie za malo to zaloz jeszcze NOS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cavallii Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 hahaha i jeszcze nie dodaliscie zeby wygrac w totka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 zmniejsz stopien sprzezania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 napewno K&N,wydech,Dyno JET,PowerComander podniosÂą moc i myÂśle o jakihÂś 15 konikach,NOS wcale nie jest taki drogi i teÂż moÂżesz siĂŞ nad tym zastanoiwiĂŚ,a co do tÂłokĂłw,tytanowych zaworĂłw itp to nie sÂą potrzebne Âżeby trochĂŞ zwiĂŞkszyĂŚ moc,a szczegĂłlnie moment,co do hamulcĂłw to stalflexy dobry pÂłyn i klocki i bedzie gitarka.pozdroOj koledzy macie ciekawe poczucie humoru :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 hahaha i jeszcze nie dodaliscie zeby wygrac w totka Nikt nie powiedziaÂł,Âże bĂŞdzie tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 to raczej przyniesie spadek mocy Poczytaj Kudlaty cale zdanie :wink: Jesli by zakladal turbo to trzeba zmniejszyc sprezanie bo inaczej byloby zaraz po silniku :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 jakos do mnie nie dotarÂło to turbo jednak jak zmieni tÂłoki i korbowody na mocniejsze, to pewnie nic sie nie stanie i bĂŞdzie moÂżna zastosowaĂŚ taki sam st. spr. jak fabrycznyjednak turbo, to jekka przesada w motocyklu, a do V-Max'a to by dwa trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 jednak jak zmieni tÂłoki i korbowody na mocniejsze, to pewnie nic sie nie stanie i bĂŞdzie moÂżna zastosowaĂŚ taki sam st. spr. jak fabrycznyNa pewno trzeba obnizyc st. sprezania,a mocniejsze korbowody i tloki to podstawa :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cavallii Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 juz filtr k&n kupilem za cale 350 zl i co dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 pewno trzeba obnizyc st. sprezania,a mocniejsze korbowody i tloki to podstawaPozostaje jednak zasadnicze pytanie po co to robic???? Przeciez to nie jest super sport i za przeproszeniem po kiego grzyba wiecej mocy???? Przeciez na torze tym nie bedziesz jezdzil??? Na ulicy zaden samochod Cie na odejsciu nie dogoni... A chocbys nie wiem co robil to i tak za sprzetami typu K5, R1, czy ZX-10 R nie nadazysz.....bo to sa super sporty, ktorych cala konstrukcja jest przygotowana do tych predkosci oraz mocy 8) Jedyne co rozumiem to pobudki zwiazane ze snobiznem lub extrawagancja, checia wyroznienia sie, zbudowania czegos oryginalnego, itp. ALE wtedy nie mozna do tego podchodzic w ten sposob:hahaha i jeszcze nie dodaliscie zeby wygrac w totka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cavallii Opublikowano 7 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a przespieszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 ten silnik ma tak duÂży moment obrotowy, ze przyspieszenie jest wystarczajÂące aby bolaÂły nadgarstki proponujĂŞ znaleŸÌjakiegoÂś dobrego magika, zeby pogrzebaÂł w gaÂźnikach i bĂŞdzie poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 7 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2005 a przespieszenie?No nie wiem jakie ma V max, ale na pewno ponizej 4 s do setki....Potrzeba Ci mniej???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbit Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 ... pamiĂŞtaj o zawieszeniu... moc fabryczna go przerasta, a po tych przerĂłbkach ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 ... pamiĂŞtaj o zawieszeniu... moc fabryczna go przerasta, a po tych przerĂłbkach ... Nie tylko zawieszenie...Rama tez jest lichutka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcz Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Zielooki: Ty sie chcesz z mysliwcami ganiac na lotnisku ?? , przeciez powyzej 200 km/h ten motocykl nie bedzie sterowalny a poza tym bedzie trzeba zamontowac spadachron zeby tego klocka wyhamowac. Pomijam juz fakt ramy ktora po prostu bedzie pekac od przeciarzen.Moze lepszym sposobem i zdecydwanie tanszym bedzie nauczenie sie wykorzystywania potencjalu drzemiacego w tym silniku albo kup jakiegos SuperSporta ja chcesz szybciej latac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
novy Opublikowano 28 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2005 Zielooki: Ty sie chcesz z mysliwcami ganiac na lotnisku ?? , przeciez powyzej 200 km/h ten motocykl nie bedzie sterowalny a poza tym bedzie trzeba zamontowac spadachron zeby tego klocka wyhamowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.