ziobu Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Jak w temacie. Prosze tylko o fachowe wypowiedzi - te w stylu, ze cos sie komus bardziej podoba odpadaja. Czy ktos jezdzil na tym i na czyms innym moze? Chcialbym dowiedziec sie jakie sa roznice?O tym ze CBRa bedzie tansza w eksploatacji to tez juz wiem...Chodzi mi o roznice we wlasciwosciach jezdnych, osiagach, prowadzeniu, itp....czy warto zmieniac czy byc moze bedzie to gorsze rozwiazanie?Za fachowe wypowiedzi z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 Prowadzenie bedzie lepsze,hamulce takze.Osiagi tylko troszeczke lepsze,zwlaszcza max. predkosc.Na pewno bedziesz mial duuuuzo wieksze zuzycie paliwa,musisz sie liczyc ze zuzyciem 10l na 100km nawet przy spokojnej jezdzie...Skontaktuj sie z Marcinem z Sikory w Bielsku (mozesz sie na mnie powolac),ma taka i w dodatku jest mechanikiem takze wszystkiego sie dowiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas7 Opublikowano 2 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2005 JeÂżeli nie jeÂździÂłeÂś jeszcze twinem, to siĂŞ najpierw przejedÂź bo to caÂłkiem co innego. A jeÂżeli V2 Cie jednak rajcuje to bardziej skÂłaniaÂłbym siĂŞ do SP2, ale to moj gust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 ziobu, nie chĂŞ byĂŚ niegrzeczny, ale Tobie to bym nie daÂł takiego fajnego motocykla, zaraz go popsujesz Gixer, nie przesadzaj z tymi 10l przy spokojnej jeÂździe :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Gixer, nie przesadzaj z tymi 10l przy spokojnej jeÂździeNo to sie zapytaj np. Marcina z Sikory.Dlatego chce sie jej pozbyc bo to spalanie go wykancza A kumpel ma VTR1000F i tez ma baardzo ciezko zejsc poniej 10l.Taki jest urok sportowych V-ek dlatego ja wole R4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas7 Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Nie gadaj, bo jak katujesz to i R4 spali 10l, mozna zejœÌ do 6 oczywiÂście, nie wiem tylko czy VTR jest do tego zdolne przy spokojnej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 bo jak katujesz to i R4 spali 10l,Wiem,wiem...nie wiem tylko czy VTR jest do tego zdolne przy spokojnej jezdzieNo wlasnie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RESO Opublikowano 3 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2005 Nie gadaj, bo jak katujesz to i R4 spali 10lznam ten bĂłl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas7 Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 przy ostrej jedzie nawet 600cc wpakuje dyche 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 rajcuje to bardziej skÂłaniaÂłbym siĂŞ do SP2, ale to moj gustNa SP 2 to moze mi funduszy zabraknac Kurcze nie wiedzialem, ze to tak duzo pali A jak jest z dluzszymi trasami???? Da sie na tym czolgu przejechac wiecej niz 200 km i normalnie zsiasc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Stac cie na motor stac cie na paliwo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Da sie na tym czolgu przejechac wiecej niz 200 km i normalnie zsiascJezeli zrobisz te 200 km w godzine lub szybciej to tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 przy ostrej jedzie nawet 600cc wpakuje dycheI to nawet szybciej od 1000-ca.Przy porownywalnej jezdzie w tym samym tempie 600-ka R4 wezmie wiecej niz 1000-ka R4 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 No to odpowiedzcie mi na pytanie : zmieniac czy nie zmieniac ???? :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Nie zmieniac. Szkoda sprzĂŞta. Jak pies cie przewrĂłci to nie wystarczÂą naklejki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas7 Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Przeciez to Twoj wybor, ja wolalbym bardziej SP1 od f3. Wyglad i osiagi no i ten klang Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Moja propozycja: jak juÂż bĂŞdziesz zdecydowany to przejedÂź siĂŞ tym sprzĂŞtem i zobacz jak siĂŞ na nim czujesz. Ja po przejaÂżdÂżce na VFR 750 i ZX-10R stwierdziÂłem Âże to nie sprzĂŞty dla mnie. Pomimimo tego Âże oba sÂą Âładne wizualnie, VFR'ka jest zbyt turystyczna, a ZX-10 zbyt sportowy. Jak narazie CBR 600 jest wedÂług mnie prawie idealnym po³¹czeniem tych dwu Âżywio³ów. ÂŻeby tylko to zawieszenie byÂło takie jak w ZX-10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 No tak.... chyba faktycznie najpierw bede musial taka znalezc i sie przejechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Na pewno bym wolal SP1 od F3 ale w cenie SP1 jest wiele innych opcji i znacznie lepszych :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas7 Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 K2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Na pewno bym wolal SP1 od F3 ale w cenie SP1 jest wiele innych opcji i znacznie lepszychSlucham cie Gabrys...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Slucham cie Gabrys......Fire,Gsxr1000 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.