lysy Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 witam.na ta chwile jestem rozdarty pomiedzy tymi dwoma motocyklami.jesli ktos ma jakies linki do stron z danymi technicznymi i opisami... bede wdzieczny! bardzo chĂŞtnie poczytam rowniez opinie uzytkownikow tych maszyn.pozdrawiam i licze na duza ilosc informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon_Zabrze Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 CzeœÌDane o CBR F3 masz tu A o YZF poczytasz tutaj Pozdro [ Dodano: 2005-10-11, 17:37 ]CzeœÌDane o CBR F3 masz tu A o YZF poczytasz tutaj Pozdro Szymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Bierz F3 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekrut76 Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 czeœÌdane sobie poczytaj na www.scigacz.pl przynajmniej po Polsku teÂżw sumie jestem ciekawy co koledzy forumowicze wybiorÂą z tych dwĂłch propozycji [ Dodano: 2005-10-11, 17:47 ]Gixer ale dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Gixer ale dlaczego ?Bo przynajmniej w porownaniu do ThunderCata dwojka sie nie sypie :| No i ogolnie wg mnie lepszy sprzet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Bo przynajmniej w porownaniu do ThunderCata dwojka sie nie sypie taaa,a w thrundercacie nie sypie sie napinacz rozrzÂądu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Cebra fajniejsza...Drozsza, ale za to latwiej sprzedac i dobrze trzyma cene Widzisz Leo wreszcie mam okazje pochwalic F3 Poza tym porownywanie wymiany napinacza rozrzadu z naprawa lub wymiana skrzyni biegow chyba nie jest sluszne A ostatnio dowiedzialem sie odchlopakow z Booster'a ze istnieje sposob te napinacze - w napinacz wpasowywuje sie jakas dodatkowa sprezyne i podobno starcza na mase kilosow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekrut76 Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 narazie chÂłopaki piszecie o wadach ale ktĂłrego wybraĂŚ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 narazie chÂłopaki piszecie o wadach ale ktĂłrego wybraĂŚ ?bez najmniejszych wÂątpliowÂści ten w lepszym stanie,oba motocykle fajne i szybkiezaraz napisze coÂś wiĂŞcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekrut76 Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 zaraz napisze coÂś wiĂŞcej czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 wiĂŞc pisze,myÂśle Âże te motocykle sÂą bardzo do siebie podobne,moÂżna szaleĂŚ i moÂżna jechaĂŚ daleko w miarĂŞ wygodnie,ceny sÂą bardzo podobne i tylko od tego w jakim stanie i ile ma siĂŞ szczĂŞÂścia przy kupnie mogÂą siĂŞ ró¿niĂŚ,dynamika podobna,wyglÂąd kwestia gustu,zwracaĂŚ uwagĂŞ przy kupnie naleÂży do charakterystycznych usterek(drugi bieg w kocie,napinacz w cebrze,o innych usterkach niech siĂŞ wypowiedzÂą wÂłaÂściciele),napraw nie ma jak prawie w kaÂżdym nowoczesnym japoĂąskim motocyklu-oczywiÂście jeÂśli jest odpowiednio serisowany i nie Âścigany na zimnym silniku,oleju kot nie powinien braĂŚ(mi starsza duÂżo fzra nie bierze) a cebra tym bardziej,o zawieszeniu teÂż niech siĂŞ wyjadacze wypowiedzÂą(choĂŚ to teÂż kwestia upodobaĂą osobistych),pasaÂżer ma wygodnie i tu i tu(no chyba Âże mo 1185 i ma do przejechania 300km )motocykle ktĂłre ³¹czÂą moÂżliwoœÌ wygodnego podró¿owania ze sportem-sport tak ale z podró¿owaniem jest juÂż ró¿nie w ZX-6 i GSX-R600 (ale te marki majÂą inne modele ktĂłe ³¹czÂą te cechy -ale ja ich nie polecam osobiÂście-biorÂąc pod uwagĂŞ moÂżliwoÂśc jeÂżdzenia cebrÂą albo kotem nie chciaÂłbym ZZRa albo RFy)Szukaj takiego motocykla i nawet jak bedzie mioÂł 60tyÂś i wiĂŞcej a byÂł dbany i serwisowany to jeszcze wiellllleeeeeee po winien przejechaĂŚ.JAK JA BYM KUPOWAÂŁ TO TYLKO STAN TECHNICZNY BIORĂ POD UWAGĂ( no i moÂże jeszcze kolor ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 LEO dzieki bardzo za wypowiedz, wyczerpales temat... przynajmniej od tej strony, o kawasaki czy suzuki to nawet nie mysle bo jakos nie mam przekonania co do ich trwalosci, tak jakos mi nawkladali do glowki i nic tego chyba juz nie zmieni, na ta chwile w gre wchodzi tylko HONDA i YAMAHA. a ze chce moto male i zwinne to wybralem CBR F3 i kotka, na R6 jeszcze mnie nie stac... poza tym czesto jezdze z kobieta wiec szukam czegos co dla pasazera tez bedzie wygodne.jeszcze proÂśbamam nadzieje ze sa na forum wlasciciele F3 (wiem Âże sÂą) i Thundercata (nie wiem) i ze Oni opowiedza teraz cos na temat plusow i minusow kazdego z tych motocykli... np: ziobu... plizz! cos o F3, kto ma kotka niech sie rowniez postuje...najlepiej by bylo jakby ktos mial doswiadczenie na obu musze jeszcze gdzies w necie poszukac dokladnych danych technicznych tj, masa, moc itp.zalezy mi zeby moto bylo stosunkowo lekkie i lekko sie prowadzilo...jeszcze raz dzieki wszystkim za wypowiedzi i czekam na wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 : ziobu... plizz! cos o F3,hehe Ziobu to ino zachwala Cebre (ale czemu nie jak tak jest naprawde :wink: ) pozdrawiam i do zobaczenia na bajzlua wÂłaÂścicieli kotĂłw,fazerĂłw(ten sam w 98%silnik) jest bardzo duÂżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Lysy jakbyÂś chciaÂł kupiĂŚ CBR 600 F3, to kolega ma taka na zbyciu z 1995 roku Stan igÂła, razem ja wynaleÂźliÂśmy u Olka w Bielsku, jakies dwa lata temu OczywiÂście, jak na motocykl w bardzo dobrym stanie i dobrze prowadzony przez swojego wÂłaÂściciela, to cena tez jest odpowiednia Wydaje mi siĂŞ,Âże moÂżna negocjowaĂŚ, ale moge rĂŞczyĂŚ za ten motocykl OczywiÂście, motocykl z racji tego,Âże ma dwa koÂła, to ma wiĂŞkszÂą tendencjĂŞ do zglebieĂą, wiĂŞc maÂłe co nieco przydarzyÂło sie i Mojemu koledze Z tego co wiem, to jest to zrobone profesjonalnie i sladu na bocznej owiewce nawet nie ma Pozdrawiam i jakbys byl zainteresowany, to daj znaĂŚ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 hehe Ziobu to ino zachwala Cebre (ale czemu nie jak tak jest naprawde ) pozdrawiam i do zobaczenia na bajzluHehe no wlasnie LEO :wink: Ponizej przytocze tekst mojej wypowiedzi o F3 w innym temacie:"CBR F3 to naprawde dobry motocykl. Ktory polecam kazdemu motocykliscie lub motocyklistce Niezawodny, moj ma okolo 60 kkm na liczniku a jezdzi naprawde dobrze...Wymieniam tylko to co trzeba Panuja opinie ze te silniki sa nie do zajechania. Przyzwoite osiagi jak na 600, silnik elastyczny i przy umiarkowanej jezdzie stosunkowo oszczedny ( mnie srednio spala chyba cos okolo 5,5-6 l/100) Prowadzenie CBRy jest genialne, przy ponad 200km/h na liczniku motocykl prowadzi sie idealnie i mozna spokojnie smigac miedzy autkami bez przeszkod - jedzie jak po sznurku.......... CBRa jest niesamowicie zwinna i poreczna, co przy jezdzie miejskiej ma naprawde duze znaczenie. Co do turystyki to jeszcze sie nie wybralem na dluzsza trase najdalej okolo 200 km w jedna strone. Ale po tej trasie z pasazerem nie odczuwalem zadnego zmeczenia. Mozna na nia duzo zapakowac - wystarczy dokupic stelaz pod kufer i sakwy Poprzedni wlasciciel zjezdzil nim cala Europe wiec chyba musi sie dobrze sprawowac w szybkiej turystyce. Jedna wazna rzecz! Jest masa czesci na rynku. Nowych i uzywanych co ma kolosalne znaczenie w trakcie sezonu - gdy cos nawali albo przytrafi Ci sie unfall. Ja po 1 glebie doprowadzilem moto do porzadku w ciagu 1 dnia, kupujac wszystko co mi potrzebne i zaplacilem za to niewiele. Seriws tez nie jest drogi - zawory robi sie co 24 kkm, gazniki w sumie tez ale podobno lepiej je robic po 6 kkm. Polecam CBRE bo jest to dla mnie idealny motocykl zarowno na wyjazd w Srode popoludniu na jakies winkle i probowania jazdy na kolanie oraz do spakowania maneli, baby i jazdy do Chorwacji. Minus to ceny CBRek F3 Ceny rocznikow 96-98 oscyluja od 13000-18000. Dobra CBRa dobrze kosztuje, ale pozniej odplaca to z nawiazka Jesli podejmiesz decyzje o kupnie to sluze rada bo troche juz poznalem ten motocykl Pozdro,"Co moge dodac .... do tej wypowiedzi chyba nic....moze tylko tyle ze F3/F3 naprawde fajnie brzmi 8) 8) jak sie podrywa PS Moja CBRa bedzie do obejrzenia i do przymierzenia sie na bajzlu (jak bedzie jeszcze pogoda) wiec zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 tak przy okazji, kiedy i gdzie ten bajzel?bo jakos nie zanotowalem... a chetnie sie przymierze do Twojego sprzeta ziobu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielos Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 Ja osobiÂście dosiadam CBR'y F2 od dwĂłch sezonĂłw. TroszkĂŞ niÂą pojeÂździÂłem i to zarĂłwno turystycznie jak i troche mniej turystycznie :wink: F2 od F3 nie ró¿ni siĂŞ zbyt wiele dlatego zabieram gÂłos w tej dyskusji. Moje zdanie jest takie: jeÂżeli zaleÂży ci bardziej na motocyklu turystycznym to raczej polecaÂłbym Koteczka, jeÂżeli bardziej na sportowym to CBR'a jest tutaj moim faworytem. Nie jest ona moÂże czysto sportowym motocyklem, ale wedÂług mnie to zaleta. Ziobu juÂż pisaÂł Âże ten motocykl nadaje siĂŞ zarĂłwno do jazdy szybkiej i ostrej jak i do typowo turystycznej. Co do niezawodnoÂści obu modeli to jak juÂż poprzednicy napisali: duÂżo zaleÂży od poprzedniego wÂłaÂściciela/li. Moja CBR'a byÂła bardzo Âźle traktowana wczeÂśniej, ma przejechane ponad 80 tyÂś km ale dalej bardzo dobrze jeÂździ. Tyle do powiedzenia (napisania) miaÂłem na ten temat. Pozdrawiam, i Âżycze trafnego wyboru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łysy Opublikowano 11 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 lysy, Moto bajzel Katowice :wink: http://forum.motocykle.slask.pl/tematy13/2807.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy Opublikowano 11 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2005 danielos dzieki za opinie... pozdrawiam!ÂŁysy thx ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 Leo jeÂżeli Ty lub ktĂłryÂś z kolegĂłw ma problemy z napinaczem rozrzÂądu w cbr600 to zapraszam do mnie i bĂŞdzie bezpowrotnie po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 12 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2005 W jakich kosztach miesci sie naprawa czy tez wymiana napinacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 napinacz w f3 okolo 180 zl, lancuszek 350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 napinacz w f3 okolo 180 zl, lancuszek 350Ja za swoj lancuszek zaplacilem 200 PLN, a co do uzdrowienia napinacza to juzPiotrdudek musi sie wypowiedziec Ja juz wiem ile to kosztuje...oplaca sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 15 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2005 napinacz w f3 okolo 180 zl, lancuszek 350Lancuszek jest tanszy a napinacz drozszy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.