Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

CBR600F3 czy YZF600R ?


lysy

Rekomendowane odpowiedzi

Cebra fajniejsza...Drozsza, ale za to latwiej sprzedac i dobrze trzyma cene Widzisz Leo wreszcie mam okazje pochwalic F3 Poza tym porownywanie wymiany napinacza rozrzadu z naprawa lub wymiana skrzyni biegow chyba nie jest sluszne A ostatnio dowiedzialem sie odchlopakow z Booster'a ze istnieje sposob te napinacze - w napinacz wpasowywuje sie jakas dodatkowa sprezyne i podobno starcza na mase kilosow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiĂŞc pisze,myÂśle Âże te motocykle sÂą bardzo do siebie podobne,moÂżna szaleĂŚ i moÂżna jechaĂŚ daleko w miarĂŞ wygodnie,ceny sÂą bardzo podobne i tylko od tego w jakim stanie i ile ma siĂŞ szczĂŞÂścia przy kupnie mogÂą siĂŞ ró¿niĂŚ,dynamika podobna,wyglÂąd kwestia gustu,zwracaĂŚ uwagĂŞ przy kupnie naleÂży do charakterystycznych usterek(drugi bieg w kocie,napinacz w cebrze,o innych usterkach niech siĂŞ wypowiedzÂą wÂłaÂściciele),napraw nie ma jak prawie w kaÂżdym nowoczesnym japoĂąskim motocyklu-oczywiÂście jeÂśli jest odpowiednio serisowany i nie Âścigany na zimnym silniku,oleju kot nie powinien braĂŚ(mi starsza duÂżo fzra nie bierze) a cebra tym bardziej,o zawieszeniu teÂż niech siĂŞ wyjadacze wypowiedzÂą(choĂŚ to teÂż kwestia upodobaĂą osobistych),pasaÂżer ma wygodnie i tu i tu(no chyba Âże mo 1185 i ma do przejechania 300km )motocykle ktĂłre ³¹czÂą moÂżliwoœÌ wygodnego podró¿owania ze sportem-sport tak ale z podró¿owaniem jest juÂż ró¿nie w ZX-6 i GSX-R600 (ale te marki majÂą inne modele ktĂłe ³¹czÂą te cechy -ale ja ich nie polecam osobiÂście-biorÂąc pod uwagĂŞ moÂżliwoÂśc jeÂżdzenia cebrÂą albo kotem nie chciaÂłbym ZZRa albo RFy)Szukaj takiego motocykla i nawet jak bedzie mioÂł 60tyÂś i wiĂŞcej a byÂł dbany i serwisowany to jeszcze wiellllleeeeeee po winien przejechaĂŚ.JAK JA BYM KUPOWAÂŁ TO TYLKO STAN TECHNICZNY BIORĂ POD UWAGĂ( no i moÂże jeszcze kolor )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LEO dzieki bardzo za wypowiedz, wyczerpales temat... przynajmniej od tej strony, o kawasaki czy suzuki to nawet nie mysle bo jakos nie mam przekonania co do ich trwalosci, tak jakos mi nawkladali do glowki i nic tego chyba juz nie zmieni, na ta chwile w gre wchodzi tylko HONDA i YAMAHA. a ze chce moto male i zwinne to wybralem CBR F3 i kotka, na R6 jeszcze mnie nie stac... poza tym czesto jezdze z kobieta wiec szukam czegos co dla pasazera tez bedzie wygodne.jeszcze proÂśbamam nadzieje ze sa na forum wlasciciele F3 (wiem Âże sÂą) i Thundercata (nie wiem) i ze Oni opowiedza teraz cos na temat plusow i minusow kazdego z tych motocykli... np: ziobu... plizz! cos o F3, kto ma kotka niech sie rowniez postuje...najlepiej by bylo jakby ktos mial doswiadczenie na obu musze jeszcze gdzies w necie poszukac dokladnych danych technicznych tj, masa, moc itp.zalezy mi zeby moto bylo stosunkowo lekkie i lekko sie prowadzilo...jeszcze raz dzieki wszystkim za wypowiedzi i czekam na wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lysy jakbyÂś chciaÂł kupiĂŚ CBR 600 F3, to kolega ma taka na zbyciu z 1995 roku Stan igÂła, razem ja wynaleÂźliÂśmy u Olka w Bielsku, jakies dwa lata temu OczywiÂście, jak na motocykl w bardzo dobrym stanie i dobrze prowadzony przez swojego wÂłaÂściciela, to cena tez jest odpowiednia Wydaje mi siĂŞ,Âże moÂżna negocjowaĂŚ, ale moge rĂŞczyĂŚ za ten motocykl OczywiÂście, motocykl z racji tego,Âże ma dwa koÂła, to ma wiĂŞkszÂą tendencjĂŞ do zglebieĂą, wiĂŞc maÂłe co nieco przydarzyÂło sie i Mojemu koledze Z tego co wiem, to jest to zrobone profesjonalnie i sladu na bocznej owiewce nawet nie ma Pozdrawiam i jakbys byl zainteresowany, to daj znaĂŚ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Ziobu to ino zachwala Cebre  (ale czemu nie jak tak jest naprawde  ) pozdrawiam i do zobaczenia na bajzlu
Hehe no wlasnie LEO :wink: Ponizej przytocze tekst mojej wypowiedzi o F3 w innym temacie:"CBR F3 to naprawde dobry motocykl. Ktory polecam kazdemu motocykliscie lub motocyklistce Niezawodny, moj ma okolo 60 kkm na liczniku a jezdzi naprawde dobrze...Wymieniam tylko to co trzeba Panuja opinie ze te silniki sa nie do zajechania. Przyzwoite osiagi jak na 600, silnik elastyczny i przy umiarkowanej jezdzie stosunkowo oszczedny ( mnie srednio spala chyba cos okolo 5,5-6 l/100) Prowadzenie CBRy jest genialne, przy ponad 200km/h na liczniku motocykl prowadzi sie idealnie i mozna spokojnie smigac miedzy autkami bez przeszkod - jedzie jak po sznurku.......... CBRa jest niesamowicie zwinna i poreczna, co przy jezdzie miejskiej ma naprawde duze znaczenie. Co do turystyki to jeszcze sie nie wybralem na dluzsza trase najdalej okolo 200 km w jedna strone. Ale po tej trasie z pasazerem nie odczuwalem zadnego zmeczenia. Mozna na nia duzo zapakowac - wystarczy dokupic stelaz pod kufer i sakwy Poprzedni wlasciciel zjezdzil nim cala Europe wiec chyba musi sie dobrze sprawowac w szybkiej turystyce. Jedna wazna rzecz! Jest masa czesci na rynku. Nowych i uzywanych co ma kolosalne znaczenie w trakcie sezonu - gdy cos nawali albo przytrafi Ci sie unfall. Ja po 1 glebie doprowadzilem moto do porzadku w ciagu 1 dnia, kupujac wszystko co mi potrzebne i zaplacilem za to niewiele. Seriws tez nie jest drogi - zawory robi sie co 24 kkm, gazniki w sumie tez ale podobno lepiej je robic po 6 kkm. Polecam CBRE bo jest to dla mnie idealny motocykl zarowno na wyjazd w Srode popoludniu na jakies winkle i probowania jazdy na kolanie oraz do spakowania maneli, baby i jazdy do Chorwacji. Minus to ceny CBRek F3 Ceny rocznikow 96-98 oscyluja od 13000-18000. Dobra CBRa dobrze kosztuje, ale pozniej odplaca to z nawiazka Jesli podejmiesz decyzje o kupnie to sluze rada bo troche juz poznalem ten motocykl Pozdro,"Co moge dodac .... do tej wypowiedzi chyba nic....moze tylko tyle ze F3/F3 naprawde fajnie brzmi 8) 8) jak sie podrywa PS Moja CBRa bedzie do obejrzenia i do przymierzenia sie na bajzlu (jak bedzie jeszcze pogoda) wiec zapraszam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiœcie dosiadam CBR'y F2 od dwóch sezonów. Troszkê ni¹ pojeŸdzi³em i to zarówno turystycznie jak i troche mniej turystycznie :wink: F2 od F3 nie ró¿ni siê zbyt wiele dlatego zabieram g³os w tej dyskusji. Moje zdanie jest takie: je¿eli zale¿y ci bardziej na motocyklu turystycznym to raczej poleca³bym Koteczka, je¿eli bardziej na sportowym to CBR'a jest tutaj moim faworytem. Nie jest ona mo¿e czysto sportowym motocyklem, ale wed³ug mnie to zaleta. Ziobu ju¿ pisa³ ¿e ten motocykl nadaje siê zarówno do jazdy szybkiej i ostrej jak i do typowo turystycznej. Co do niezawodnoœci obu modeli to jak ju¿ poprzednicy napisali: du¿o zale¿y od poprzedniego w³aœciciela/li. Moja CBR'a by³a bardzo Ÿle traktowana wczeœniej, ma przejechane ponad 80 tyœ km ale dalej bardzo dobrze jeŸdzi. Tyle do powiedzenia (napisania) mia³em na ten temat. Pozdrawiam, i ¿ycze trafnego wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.