Mendel Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 CaÂły czas czytam komentarze uÂżytkownikĂłw ró¿nych motocykli, testy porĂłwnawcze i generalnie wszystko w temacie moto. I co ?? I coraz gÂłupszy jestem. WybraÂłem na poczÂątek 3 motocykle , ktĂłre braÂłem pod uwagĂŞ przy zakupie i niestety po kolei odpadaÂły To moÂże Wy, obiektywnie, posiadajÂąc wiĂŞkszÂą, mam nadzieje, wiedzĂŞ pomoÂżecie mi w wyborze. ÂŻeby niczego nie sugerowaĂŚ nie powiem jaki byÂł mĂłj pierwszy wybĂłr.A oto cechy, ktĂłre ma posiadaĂŚ moje moto:pojemnoœÌ : 500-600 cm3moc: 80-100 KMnajlepiej 2 cylindrystreetfighter, Âścigaczale chodzi o to Âżeby byÂł to motocykl technicznie dopracowany, nie wymagajÂący od kierujÂącego najwyÂższych umiejĂŞtnoÂści. ÂŻebym miaÂł fun z jazdy a nie siedziaÂł w serwisie. DokÂładniej chodzi o to , Âże niektĂłre roczniki pewnych modeli wychodziÂły niedopracowane, miaÂły przez to wiĂŞcej awarii itp.Wiem, Âże nie jest Âłatwe pomĂłc mi w tej sprawie, ale liczy na wyrozumiaÂłoœÌ. I proszĂŞ nie "uÂżywajcie" sobie na mnie za bardzo.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 to ja polecam Honda Hornet 600 wszystkie roczniki. 599 ccm, 4 w rzĂŞdzie, 95 KM motorek przyjazny dla kierowcy poczÂątkujÂącego jak i dla wymiataczy. street sam w sobie, podobno bezawaryjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebik Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 z tej pojemnoÂści, z 2 cylindrĂłw jakie preferujesz nie wyciÂągnie siĂŞ 80 KM, 100 tym bardziej... GPZ 500 S ma 60 KM...chyba Âże z V2, moÂże SV 650 S ? Ma 71 KM. Ale to nie sÂą takie same konie jak w rzĂŞdĂłwce Bo TL 1000 S/R to nawet nie proponujĂŞ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 chyba Âże z V2, moÂże SV 650 S ? Ma 71 KM. Ale to nie sÂą takie same konie jak w rzĂŞdĂłwce Czy to jest analogicznie jak w samochodach?? Konie z V sÂą lepsze od rzĂŞdĂłwki ?? Te 80-100 KM to tylko moje zaÂłoÂżenia, moÂże byĂŚ teÂż 60-70 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebik Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 no taki silnik ma zupeÂłnie innÂą charakterystykĂŞ. V2 ciÂągnie z doÂłu. Moc ma rĂłwnieÂż w praktycznie caÂłym zakresie obrotĂłw. RzĂŞdĂłwkĂŞ trzeba trochĂŞ pociÂągn¹Ì po obrotach... Ja uwaÂżam Âże pod te twoje kryteria to Suzuki SV 650 lub SV 650 S (z owiewkÂą) byÂło by niez³¹ propozycjÂą...SV 650 S (starszy model 1999 - 20002)http://members.lycos.co.uk/ntv650/SV/1.jpg http://members.lycos.co.uk/ntv650/SV/2.jpg http://members.lycos.co.uk/ntv650/SV/3.jpg SV 650 (model bez owiewki, od 2003)http://members.lycos.co.uk/ntv650/SV/4.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 DziĂŞki za propozycje. RzeczywiÂście SV 650 to miodzio, nie wiem tylko czy wyrobiĂŞ siĂŞ w kasie, najstarszy rocznik to '99 i sporo kosztuje. Ale zajawkĂŞ zÂłapaÂłem, jakby co to bĂŞdzie na Ciebie CebikHornecik teÂż niczego sobie, ale doÂśc paliwoÂżerny, jak przeczytaÂłem to moÂże poÂłakomiĂŚ siĂŞ nawet na 10 literkĂłw MoÂże jeszcze jakieÂś propozycje, chĂŞtnie wysÂłucham i przeczytam.DziĂŞkiM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebik Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 No sporo kosztuje bo dobre moto... jakby co to bĂŞdzie na Ciebie Cebikbardzo Âśmieszne Powodzenia w zakupie!PozdrawiamP.S gdybym miaÂł trochĂŞ wiĂŞkszy budÂżet to kupowaÂł by V2, jak nie SV to TL'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 powiem szczerze ze SV nie jest zbyt mocnym sprzetem, na Twoim miejscu wybralbym rzedowke. A i tak honda wymiata... bez urazy dla uzytkownikow innych marek motocykli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spider Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 rzedowe czwĂłrki to hornet, fazer lub bandit (w tekiej kolejnoÂści)a z V-ek to mogĂŞ tylko SV wymienica kto ci takich gÂłupot naopowiadaÂł Âże hornet 10l bierze :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 19 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 NapisaÂłem, Âże moÂże sie poÂłakomiĂŚ na 10 literkĂłw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 oj ja teraz to dziwnie siĂŞ czuje jak czytam takie rzeczy!!!popierwsze kupuj moto takie jakie ci siĂŞ podoba!!!a silniki to wszystkie majÂą ok i jak najbardziej sprawdzone!!a jak chcesz pierwsze moto to nie kupuj HORNETA!! kup Bandziora 600-czemu??? bo jest niezawodny poprostu-solidny i mocy ma aÂż za duÂżo na pierwszego!!!a w nowszych Hornetach kumpel strasznie chwali sobie to w³¹snie Âże malutko pali przy ostrej jeÂździe!!! trochĂŞ gÂłupio mi coÂś pisaĂŚw tym temacie cokolwiek-kup co ci siĂŞ podoba i Âżeby byÂł sprawny technicznie!! i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Polece po standardach czyli bierz na pierwsze moto Suzuki Gs500e albo ETZ'e :mrgreen: A powaÂżnie zrĂłb tak jak mĂłwi LEOPowodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 NapisaÂłem, Âże Cytat:moÂże sie poÂłakomiĂŚ na 10 literkĂłwA tu cytat: Cytat:Spalanie podczas jazdy miejskiej to ok. 8 l na 100 km. JeÂżd¿¹c spokojnie, udaÂło mi siĂŞ osiÂągn¹Ì minimum 5 l (w gĂłrach). Z kolei podczas szybkiej "turystyki" z prĂŞdkoÂściami rzĂŞdu 160-180 km/h trzeba siĂŞ liczyĂŚ ze spalaniem 10 l/100km.W CEBRZE jest ten sam silnik, z ktorego upuszczono troche mocy do Horneta. Chocbym nie wiem jak jezdzil to CBRa jeszcze nigdy nie zjadla mi wiecej niz 6,5l/100. Ciezko uwierzyc ze Hornet moze zjesc dyszke, nawet uwzgledniajac wiekszy opor aerodynamiczny.Co do V i rzedowki. To w tej klasie powinienes wybrac 4 cylindry w rzedzie, to Ci zagwarantuje moc i przyzwoite osiagi. W takich motocyklach jesli chcesz jechac spokojnie to jezdzisz..A jesli chcesz odjechac to odkrecasz manetke i motocykl ma strzal...............V ciagnie fajnie i rowno, ale tego nie doswiadczysz (nie mowie tu o sportowych V-TWINach).Co do niezawodnosci. To kazdy motocykl ma jakies wady, przy kazdym trzeba cos robic. Nie ma idealnych i nawet te, ktore w testach wypadaja w testach moga sie zepsuc - jezeli kupisz moto od jakiegos oszoloma, ktory olej zmienial jak mu sie przypomnialo.Ja moge powiedziec cos o kilku motocyklach z ktorymi mialem do czynienia:GS 500 - fajny ale jak ma go kolega Niestety moc, ktora posiada jest niewystarczajaca i moto szybko sie nudzi.GPZ 500S- silnik pracuje jak czolg ( 2 cylindry), ale pracuje mimo uplywajacych tysiecy. Moj mial ich duuuzo, a nowy wlasciciel jeszcze sporo przejedzie. Tutaj mocy jest wiecej + sportowe zaciecie + sportowe zawieszenie daja olbrzymia przyjemnosc z jazdy POza tym jest masaaaaaa czesci GSX 550 EF - Leciwy, ale poczciwy olejaczek Suzuki. Motocykle te sa tanie, a silnik ma bodajze 65 KM co juz pozwala sobie niezle pojechac:) Bardzo fajna regulacja zawieszenia. CBR 600 F - I na obecnym etapie to jest to Silnika po 60 tys km nie slychac podczas pracy Prowadzenie jest genialne, itd. Pisze tak nie dlatego ze mam ten motocykl i ze jestem w jakis sposob stronniczy, tylko dlatego ze tez kiedys chcialem taki kupic - Wtedy przetrzasnalem wszystkie dostepne zrodla i wybor padl na CBRe Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Co do tych 10 litrĂłw horneta, to jest to moÂżliwe Ostatnio Mac z tego forum ÂżaliÂł mi siĂŞ, Âże coÂś ostatnio Hornet przy paÂłowaniu wsysa mu dyszke, wiĂŞc wszystko jest moÂżliwe :mrgreen: Tak w ogĂłle to kup sobie VTR 1000, albo TL 1000 S, a nie tam w jakies pierdopĂŞdy bĂŞdziesz sie bawiĂŚ :mrgreen: MajÂą po dwa cylindry i szarpiÂą niczego sobie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebik Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 nie nie MichaÂł, TL 1000 R - to mĂłj faworyt - zabijaka, kupiĂŞ sobie takiego kiedyÂś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 nie nie MichaÂł, TL 1000 R - to mĂłj faworyt - zabijaka, kupiĂŞ sobie takiego kiedyÂś Nie zapominac mi tu o DUCATI 999 S Albo o RSV MILLE Tak...sportowe V-twiny to jest to czym chcialo by sie pojezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cebik Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 oj tak... 135 KM z V2, gumy na 3 bez Âżadnego ujmowania gazu, to jest to co tygrysy lubiÂą najbardziej P.S Ziobu, jeszcze VTR 1000 SP1/2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2005 Ja to chyba jednak wolĂŞ poczciwa XJ 900 Diversion :mrgreen: No Banditem 1200 S bym nie pogardziÂł :mrgreen: ChciaÂłoby sie wszystko, ale to niestety nierealne :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 ...V ciagnie fajnie i rowno, ale tego nie doswiadczysz..Pozdro,Czy mĂłgÂłbyÂś to trochĂŞ rozwin¹Ì? Dlaczego nie doÂświadczĂŞ? (chodzi o rĂłwnomierny przyrost mocy w caÂłym zakresie obrotĂłw jak siĂŞ domyÂślam)Mam juÂż chyba pierwszÂą trĂłjkĂŞ motocykli na jakie powinienem zwrĂłciĂŚ uwagĂŞ, oczywiÂście to moje BARDZO subiektywne odczucie :1. Bandyta 6002. SV 6503. CBR F2/F3 ( w zaleÂżnoÂści od kasy )co Wy na to?pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Z pewnoÂściÂą do tej czwĂłrki dorzuciÂłbym Fazerka. Bez niego, moim zdaniem, lista jest niepeÂłna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 Czy mĂłgÂłbyÂś to trochĂŞ rozwin¹Ì? Dlaczego nie doÂświadczĂŞ? (chodzi o rĂłwnomierny przyrost mocy w caÂłym zakresie obrotĂłw jak siĂŞ domyÂślam)W silnikach V ( tych o ktorych mowisz ) nie doswiadczysz takiego wybuchu mocy w gornych zakresach obrotow jak w rzedowkach A to jest naprawde przyjemne Pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 I sie mylicie!Np. stare R1 czy GSXR1000 K5 maja takiego kopa z niskich obrotow ze kazda V-ka odpada.Np. K5 jest teraz mistrzem elastycznosci,pobil nawet Hayabuse i zadna V-ka mu nawet w malym stopniu nie dorownuje.A taka np. SP1/SP2 wcale nie ma dobrego dolu,zeby cos osiagnac trzeba ja krecic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leo Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 oj tak... 135 KM z V2, gumy na 3 bez Âżadnego ujmowania gazu, to jest to co tygrysy lubiÂą najbardziej a jechaÂłeÂś Cebik kiedykolwiek takim????albo skÂąd wiesz Âże tak jest???wole sÂłuchac ludzi ktĂłrzy majÂą jakieÂś pojĂŞcie na ten temat bo nimi jeÂźdzÂą lub jeÂździli.swojÂą drogÂą nie zawsze chodzi o tÂą moc-a np 600 i 1000 do 100km/h mja identyczne przyspieszenie-jak kolega chce kupiĂŚ pierwszzego sprzĂŞta a Wy mu z takimi propozycjami jak hornet???-jechaÂłem nim i moge powiedzieĂŚ Âże jest bardzo przewidywalny ale czy dobry na pierwszego???wystarczy Âże takÂą 600 trzyma siĂŞ powyzej 8000 i juÂż jest ogieĂą! [ Dodano: 2005-07-20, 13:31 ]swojÂą drogÂą to ja teÂż im wiĂŞcej czytam to gÂłupieje-jak w temacie-a jak majÂą ludzie nie gÂłupieĂŚ jak chÂłopcy po 17 lat czasem mĂłwiÂą o wyÂższoÂści V2 nad R4???????mi czasem siĂŞ ÂśmiaĂŚ chce jak czytam coÂś w stylu:...V ciagnie fajnie i rowno, ale tego nie doswiadczysz.. Pozdro,a czemu siĂŞ Âśmieje??? bo miaÂłem V2!!!i jedego mi brakuje-klangu,a kultura silnika jest duÂżo bardziej przewidywalna w mojej R4,i innych na ktĂłrych miaÂłem okazjĂŞ jeÂździĂŚ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [ Dodano: 2005-07-20, 13:47 ]SÂłuchaj Mendel!!!jak mam byĂŚ do bĂłlu szczery to kup moto takie jakim bĂŞdzie Ci siĂŞ najlepiej jechaĂŚ na prĂłbnej i w dobrym stanie-i tyle a caÂła reszta ludkĂłw mĂłwiÂących to czy tamto o tym albo tamtym to tylko ich subiektywne odczucia,to co innym siĂŞ podoba to Tobie wcale nie musi.A np CBR 600 ma zupeÂłnie inny charakter niÂż SV650.czemu Ci to mĂłwie???bo nie bede mentliku wprowadzaÂł,kup na co CiĂŞ staĂŚ,a uwierz mi Âże nawet SV650 zostawisz (tylko jeÂździĂŚ musisz) kolesia na 750 ktĂłry sÂłuchaÂł kolegĂłw i kupiÂł to co im siĂŞ podobaÂło,a boi siĂŞ zejœÌ w zakrĂŞt bo nigdy nie jeÂździÂł na czymÂś lekkim.czemu np w niemczzech jest stopniowane prawo jazdy? [ Dodano: 2005-07-20, 13:50 ]I sie mylicie!oczywiÂście siĂŞ z TobÂą zgadzam!!! r4 jest jak silnik elektryczny-krĂŞci siĂŞ jak ty tego chcesz,i naprawde sÂą mocne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mendel Opublikowano 20 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 DziĂŞki Leo i dzieki wszystkim. OczywiÂście nie kupiĂŞ motoru ktĂłry mi siĂŞ nie podoba, ale wszystkie wypowiedzi w tym poÂście bĂŞdĂŞ braÂł pod uwagĂŞ. Ale jedno jest pewne, moje zainteresowania motorem sÂą teraz bardziej sprecyzowane.A tak Off topic, wrĂłciÂłem z oglĂŞdzin Bandyty 600 '98. Szkoda tylko Âże taki zaniedbany, sam motocykl jest OK ale nie ten egzemplarz.pozdrawiamMendel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 20 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2005 swojÂą drogÂą to ja teÂż im wiĂŞcej czytam to gÂłupieje-jak w temacie-a jak majÂą ludzie nie gÂłupieĂŚ jak chÂłopcy po 17 lat czasem mĂłwiÂą o wyÂższoÂści V2 nad R4???????wyluzuj troche....bo sam masz moze 20........ale nie oto chodzi........Kup sobie MOTOCYKL z tego albo ubieglego miesiaca i przeczytaj MASTERBIKE 2005. Dziwne jako ze DUCATI 999S znalazlo sie w finale bijac wiele R4. Poza tym goscie wykrecali na niej tylko ciut gorsze czasy nie na ZX10 R.Wiec proponuje troche poczytac, poza tym 17 lat skonczylem juz jakis czas temu.Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.