pacza Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Ciekawi mnie co to za tÂłumik ma ten moto ..jakiÂś malutki jest :| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Wedlug mnie jest skrocony tlumik starego GXS600F Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacza Opublikowano 25 Lipca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 A jak coÂś takiego na charakterystykĂŞ silnika? Ten koleÂś siĂŞ ogÂłaszaÂł jakieÂś 4-5 mieÂś temu i teraz znĂłw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Uklad wydechowy zrobiony bez hamowni tylko cudem moze podnosic osiagi silnika w wiekszosci przypadkow tylko pogarsza prace silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Uklad wydechowy zrobiony bez hamowni tylko cudem moze podnosic osiagi silnika w wiekszosci przypadkow tylko pogarsza prace silnika.Moja CeBRa na GIANELLI i K&N na hamowni pokazaÂła 108,5 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 Moja CeBRa na GIANELLI i K&N na hamowni pokazaÂła 108,5 KMA na ktorej hamowni?Chcialbym wiedziec kto ma taka bo niezle klamie CBR600F3 nigdy w zyciu bez duuuuuuuuuzej ingerencji w silnik nie pokaze 108.5 KM na tylnym kole.A tak sie mierzy moc na hamowni:na kole a nie na sprzegle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 A tak sie mierzy moc na hamowni:na kole a nie na sprzegle.na hamowni podwoziowej owszem ale jest jeszcze hamownia silnikowa a tu sie mierzy na wyjÂściu z waÂłu. Faktycznie popularniejsza jest ta pierwsza ale istnieja 2 typy pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 25 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2005 No wiem ale watpie zeby Ziobu byl na hamowni silnikowej :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziobu Opublikowano 26 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2005 Gixer,Wasnie ze na silnikowej W Dyno-Tech w Katowicach (w zasadzie to nie ja bylem tylko Rabbit z Booster'a poprzedni wlasciciel). I pierwszy pomiar wg DIN to 108,5 KM, moge Ci zeskanowac wydruk od Rabbit'a.Kolejne pomiary - uwzg przeniesienie napedu byly nizsze (wiadomo kwestia sprawnosci).Pozdrawiam,Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.