Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Co powiecie o VFR RC 36 ??


bart_b

Rekomendowane odpowiedzi

Nosze sie z zamiarem nabycia drogÂą kupna lub zamiany VFRki RC 36 tej Âładniejszej czyli z ostanich rocznikĂłw. Znaczy sie interesujÂą mnie roczniki 95 96 i 97 bo narazie na 800tke nie wydloe.Prosilbym o opinie i jakies sugestie na co zwrocic uwage (ale standardowe pytanie heheh )A moze ktos ma taka do upchniĂŞcia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze dostêp jest utrudniony. Jak wymienia³em œwiece, to ma³o mnie nie pokrêci³o A do regulacji zaworów, to u mnie trzeba ch³odnicê œci¹gn¹Ì, to jest bajer niemówi¹c ju¿ o zbiorniku, zeby dostaÌ siê do tylnej g³owicy. Ale coœ za coœ, jeŸdzi siê super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik sÂą bardzo wytrzymaÂłe. MoÂżna nawet 200 tys. na nich wykrĂŞciĂŚ. WiĂŞksze limity miĂŞdzy przeglÂądami. Wart swoich pieniĂŞdzy. I nie jestem w tym momencie stronniczy z racji posiadania takowego sprzĂŞtu. Ale z puntu zasobnoÂści portfela rzadki serwis dla tego modelu jest PLUSEM. A czĂŞÂści wcale nie sÂą takie drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RoÂżnie to bywa z tymi gaÂźnikowymi 750-tkami DuÂżo zalezy od temperamentu kierowcy i samego stylu jazdy oraz "warunkĂłw" w jakich siĂŞ porusza, a takze od spraw regulacyjnych Niestety gaÂźnik jest urzÂądzeniem bezmĂłzgowym, ale na trasie jest w stanie dotrzymaĂŚ kroku rozwiazaniom wtryskowym Gorzej juÂż w warunkach miejskich lub w trybie mieszanym. Tutaj chyba niepodzielnie panuje juz wtrysk GabryÂś, a o ile wiĂŞcej pali wersja wtryskowa ??Jak o ten wspominany w innym temacie "litr", to nie ma siĂŞ o co biĂŚ No chyba, Âże ten litr komuÂś przeszkadza, to wtedy ten motocykl z pewnoÂściÂą nie jest dla niego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPRZĂCIK JEST ZAJEBISTY KRÂĄÂŻE JUÂŻ NA MIN DRUGI SEZON I SOBIE BARDZO CHWALE .....POSIADAM MODEL RC 36 Z 90ROKU TEN PIERWSZY MODEL NA JEDNORAMIENNYM....SPISUJE SIE ZARĂWNO ÂŚWIETNIE W MIEÂŚCIE JAK I NA TRASIE ...BYÂŁEM NIM NA CHORWACJI I BEZ ZADNEGO PROBLEMU POKONAÂŁ TEN DYSTANS NIE WSPOMINAJÂĄC O WYGODZIE PODCZAS JAZDY........TROCHE PO DUPIE GRZAÂŁO NO ALE DO TEGO TRZA SIE PRZYZWYCZAIC JAK SIE MA DWA GARNKI POD JAJKAMI POLECAM SPRZĂCIK BO JEST ZAJEBISTY !!!!JAK ZAKUPISZ TEN SPRZĂT MOÂŻESZ SIĂ ZGÂŁOÂŚIĂ DO MNIE PO SERWISĂWKE BO MAM DO ROCZNIKA OD 90- 95 POZDRAWIAM I UDANEGO ZAKUPU ÂŻYCZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bede sie wyopowiadal na temat walorow technicznych bo nie mialem nigdy takiego motocykla. Slyszalem jednak, ze sa nie do zdarcia.Raz sie przejechalem na VFR 750 z 91 roku i jedna rzecz powalila mnie na kolana...........mianowice przyspierzenie na 6 biegu :roll: jest z********

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wicher,nie wiem dokladnie ile wiecej pali 800 ale napewno wiecej niz 750,wiem z doswiadczenia kumpla ktora latal i na jednej i na drugiej.

Slyszalem jednak, ze sa nie do zdarcia.
Sa niezawodne ale spotkalem sie juz z padnietymi egzemplarzami np. kumplowi obrocila sie panewka w modelu z 1990r.,drugiemu pekla rama w modelu z 1988r.Widzialem tez 800 w ktorej na raz weszly dwa biegi no i rozwalilo skrzynie i korpus silnika... A byl to prawie nowy sprzet kupiony w polskim salonie.Takze nie ma reguly:jak sie nie dba albo ma sie pecha to wszystko jest do zdarcia :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takze nie ma reguly:jak sie nie dba albo ma sie pecha to wszystko jest do zdarcia
No wÂłasnie Kto to z Naszego forum zarÂżnaÂł VFR ?? VIT66 ??Ale z tego co na bajzlu sÂłyszaÂłem, to zapomniaÂł.Âże poziom oleju trzeba sprawdzaĂŚ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie z 4um tylko moj kumpel.I faktycznie,mial troche "maÂło" oleju...
Wiesz wszystko mozna zajechac. Jak mowilem to tylko opinia, ktora slyszalem :wink: PS A jak to wyglada z rozrzadem w VFR? Bo podobno tez jest trwaly, ale jak juz przyjdzie do wymiany to........trzeba wyplate wydac, oczywiscie w przenosni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale z tego co na bajzlu sÂłyszaÂłem, to zapomniaÂł.Âże poziom oleju trzeba sprawdzaĂŚ
to co to ma za vfr-ke tzn miaÂł ja jak naleje raz olej to jeÂżdze do wymiany i ani nie musze sprawdzaĂŚ bo z bagneta nic nie schodzi :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podoba mi siĂŞ VFR-ka, niestey nie miaÂłem okazji takim jeÂździĂŚ Z tego co mi wiadomo to jeszcze motocyklem w podobnych klimatach i o podobnym przeznaczeniu jest Suzuki RF 600/900, ktĂłry tak na marginesie teÂż jest caÂłkiem niezÂły (wizulanie oczywiÂście, bo teÂż nie miaÂłem okazji takowego ujeÂżdÂżaĂŚ )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rok temu miaÂłem w planach kupic RF 600. Wizualnie bardzo podoba mi siĂŞ ten motocykl. Ale niestety nasÂłuchaÂłem siĂŞ duÂżo niepochlebnych opinii na jego temat i sobie odpusciÂłem. Poza tym RF'ek jest maÂło w Polsce i w razie gleby ciĂŞÂżko jest o czĂŞÂści. Co do VFR'ki to miaÂłem okazjĂŞ przejechaĂŚ siĂŞ takÂą, rocznik bodajÂże 95, i jest to motocykl caÂłkiem inny od CBR'y. Inna charakterystyka silnika i zawieszenia. Ale jeÂżeli ktoÂś szuka moto do szybkiej turystyki to naprawdĂŞ polecam. Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to jeszcze motocyklem w podobnych klimatach i o podobnym przeznaczeniu jest Suzuki RF 600/900
Bardziej trafnym przedsiĂŞwziĂŞciem jest wybĂłr modelu 900 [ Dodano: 2005-06-06, 12:18 ]
Danielos, a jakie to opinie kr¹¿¹ na temat RF-ki :?:
Opinii jest tyle ilu przeciwników modelu RF. Czesto te opinie biora sie st¹d, ¿e niektóre egzemplarze sa umêczone zyciem, zaniedbane serwisowo itp; co nie oznacza, ¿e jest to motocykl z³y i nie jest on godny uwagi.Model RF by³ w tamtym czasie(1993) nowa konstrukcja, maj¹ca skutecznie odpieraÌ ataki hondy CBR 600 i wychodzi³o mu to ca³kiem nieŸle, gdynie nie kilka mankamantów, które nie pozwoli³y powaliÌ na ³opatki CBR. Kilku niedoci¹gneÌ nie ustrzegli sie skoœnocoocy konstruktorzy np: nieco za s³aba stalowa rama jak na zapêdy sportowe(jak na turystyczne ok ); paliwo¿ernoœÌ, ma³y zbiornik paliwa i z tego co wiem to przy odsyÌ ciasnych zakrêtach motocykl zapada³ sie chyba do wewnatrz.Oprócz tego w u¿ywanym egzemplarzu warto zwrócic uwagê na stan ³ozysk dŸwigni tylenego amorka. Podobno niezbyt trwa³e sa szyny prowadz¹ce ³aùcuch rozrzadu, a w egzemplarzach w ktorych kierowcy nie umieli sie obchodziÌ ze skrzynk¹ biegów, czesto wypada drugi bieg, ale to moze byc bol¹czka ka¿dego u¿ywanego i nieprawid³owo eksploatowanego motocykla RF 900 to zdecydowanie bardziej udana konstrukcja i wydaje mi siê, ¿e lepiej poœwiêciÌ czas na szukanie w³asnie 900-tki, która jest owiele lepszym motocyklem.Zawsze kocha³em RF 900 i jak nie znajde Diversiony 900 godnej uwagi, to moze skusze sie na RF 900, bo stoja takie dwa ³adnie utrzymane egzemplarze na Alegro jeden jest z Chozowa a drugi z Rudy Sl¹skiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.