Gepardek Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Ma ktoÂś kontakty i doÂświadczenie w procederze rejestrowania 80 i 125 na motorowery?To nie jest juÂż nawet pytanie jak to zrobiĂŚ. Nie ma innego sposobu, jak "zmiana" pojemnoÂści mechanicznie. To znaczy, wiecie o co chodzi - papierowo. Czy ktoÂś ma jakieÂś wtyki i potrafi nakreÂśliĂŚ dodatkowe koszty takiej "modyfikacji"? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ros Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Nie stosowalem tego procederu nigdy ale slyszalem ze zamiast zmieniac podrabiajac dowod rejestracyjny mozna "dac nagrode za pomoc w zalatwieniu sprawy" uzednikowi rejestrujacemu pojazd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gepardek Opublikowano 21 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2005 No tak, tak. Ale podobno jest taki myk, Âże siĂŞ idzie do warsztatu i mĂłwi siĂŞ - dziendobry, chciaÂłbym przerobiĂŚ mojÂą 125 na 50 (tu mrugniĂŞcie). Ile to bĂŞdzie wynosiĂŚ? :> Na co Pan odpowiada i wystawia w papierach, Âże juÂż jest 50 Ale nie wiem czy tyle wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zygmusc Opublikowano 11 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2005 Warsztat musi Ci wystawiĂŚ zaÂświadczenie, Âże cylinder i tÂłok zostaÂły zmienione i Âże maszynka ma ograniczonÂą prĂŞdkoœÌ. Teoretycznie moÂżna to zaÂłatwiĂŚ "na lewo", tylko kwestia, czy znajdziesz warsztat, ktĂłry pĂłjdzie na takie ryzyko dla kilku stĂłwek... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.