Darek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Mam pare pytaĂą.Chce zaÂłoÂżyĂŚ filtr K&N i dysze Dynojet do BT 1100 bulldog to taki silniczek jak w w dragstarze 1100.I teraz pytania"1. ile moze wzrosn¹Ì spalanie?2. czy bĂŞdzie lepiej przyspieszaÂł?bo jeÂżeli nie to szkoda kasy :? O odpowiedÂź poproszĂŞ SDMC lub kogos kto sie na tym zna.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 PrzydaÂłby siĂŞ K&N, zestaw Dyno oraz "sportowe" wydechy oraz odpowiednia regulacja gaÂźnikĂłw. To daje jakieÂś podstawy do uzyskania czegokolwiek.W innym przypadku to nie ma sensu siĂŞ w to bawiĂŚ. Jedyne co sobie poprawisz, to samopoczucie i bedziesz cieszyÂł sie myœ³¹, Âże masz zamontowane coÂś, co trzeba co ileÂś tam tysiecy kilometrĂłw praĂŚ i nasÂączaĂŚ specyfikiem, ktĂłry tez trochĂŞ kosztuje, a korzyÂści z tego raczej mizerne. :wink: Regulacja w tym przypadku bedzie waÂżna, jak ktoÂś ci to poknoci, to efekt bedzie odwrotny.Co do spalania to trudno stwierdziĂŚ, bo to tez zalezy od typu motocykla i Twojego temperamentu.Musisz jednak siĂŞ liczyĂŚ ze wrzostem od okoÂło 0,5 do 1 litra na kaÂżde 100 km.JeÂżeli dobrze caÂły ten zestaw dostroisz, to moze kilka konikĂłw przybĂŞdzie, wzroÂśnie nieco moment obrotowy, ale nie licz na zbyt piorunujÂący efekt :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Nie no na wydechy mnie obecnie nie staĂŚ :x WiĂŞc pytam tylko o filtr, dysze, a dostrojony bĂŞdzie w Motor-Beskid, Czechowice-Dziedzice :roll: Tam teÂż mi odblokowywali silniczek i podczas tego manewru sknocili ssanie(wszystkie BT 1100 na rynek Polski byÂły zablokowane do 65 KM, po odblokowaniu moc wzrasta do koÂło 70-72KM, przynajmniej mi taki kit sprzedali , a odblokowanie polegaÂło na wyciÂągnieciu dwĂłch czarnych plastikowych kr¹¿kĂłw z gaÂźnikĂłw ) ale póŸniej przy nastepnej wizycie wszystko naprawili za free WiĂŞc myÂślĂŞ, Âże sobie poradzÂą z dostrojeniem tak prostych gaÂźnikĂłw jakie ma Bulldog, przecieÂż to nie wtryski R-1 A na efekty pioronujÂące nie liczĂŞ, tylko na odczuwalne, to nie Âścigacz tylko silnik od rututni :roll: Ale jeÂżeli wogĂłle siĂŞ odczuje wiĂŞksze przyspieszenie to mnie zadowala a jak nie to rezygnuje z wywalania kasy w bÂłoto zaznaczam, Âże bez zmiany wydechĂłw.Czekam na konkretne odpowiedzi i POZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 W zasadzie same zalozenie K&N i Dynojetow duzo Ci nie da,w zasadzie nic.Spadnie elastycznosc i bedzie wiecej palil.Lepiej zaczac od lepszego wydechu a potem kombinowac z dyszami i filtrem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Darek: sprawdzam na stronie DynoJet i jakos nie widze zestawu dysz do BT1100 ? sprawdz sam http://www.dynojet.com/jetkits/motorcycle/...yamaha.php#1100znalazlem tylko filtr powietrza K&N oraz filtr oleju K&Nhttp://www.knfilterchargers.com/search/pro...px?Prod=YA-7585http://www.knfilterchargers.com/search/pro...spx?Prod=KN-145Musze Ci powiedziec ze nie slyszalem o blokowaniu BT1100 na Polski rynek no ale moze zle sluchalem. Zastosowane dysze maja znaczenie dla "oddawania" mocy przez motocykl najlepiej zapoznac sie z wykresami mocy na stronie DynoJet (przyklad: R1 rok 00-01 http://www.dynojet.com/images/pdf.gif ), ktore wszystko wyjasniaja.Gixer ma racje z elastycznoscia. Z reguly moc i moment przesywaja sie bardziej w gorny zakres obrotow. Jezeli chcesz go tunningowac to zacznij od pelnego ukladu wydechowego, pozniej filtr powietrza, a pozniej ewentualnie dysze.Zakupienie samego filtra powietrza oplaca sie jezeli na prawde masz zamiar nakrecac kilometry gdyz nie trzeba go wymieniac tylko sie go czysci i po drugim przegladzie w sumie sie zwraca koszt zakupu u nas usluga czyszczenia kosztuje jezeli dobrze pamietam 10 zl przy normalnym przegladzie jest to gratisowa usluga (uzywamy czysciwa i oleju K&N) oczywscie rabat dla forumowiczow dalej obowiazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Dysze Dynojet byÂły na 100% do BT ale mogÂą juÂż nie robiĂŚ tak samo byÂło z wydechami Leo Vinci.DziĂŞki chÂłopaki za konkretne odpowiedzi.Nie bĂŞde siĂŞ w to pchaÂł, bo szkoda mi kasy zwÂłaszcza, Âże moto zawsze moÂżn zmieniĂŚ ale to za jakiÂś czas Pozdro dla Wszystkich ForumowiczĂłw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 7 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2005 I to jest najlepsze rozwiazanie i na 100% skuteczne, wymiana sprzeta na mocniejszy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.