Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Wyciek paliwa GS 500


ostek19

Rekomendowane odpowiedzi

A wiêc mam taki problem- wiem ¿e du¿o by³o ju¿ na ten temat na g³ównym forum ale ja dalej nic z tego niewiem,na jakiej pozycji ma byÌ w koùcu kranik w czasie gdy silnik jest wy³¹czony PRI CZY ON??,bo ostatnio coœ mi to szwankuje a zacze³o siê to od momentu jak mi zabrok³o paliwa na drodze i dojecha³em na stacje tak ¿e co chwile przerywa³ itp.(Chyba móg³ poci¹gn¹Ì jakiœ syf z dna baku?) bo po prawej stronie w gs-ie wystaje taki wê¿yk co tam od czasu do czasu coœ kapnie,no a mi dzisiaj pod domem wykapa³o pó³ baku(kapie i w poz.PRI i ON) nie kapie przy w³¹czonym œilniku,no i jeszcze z pomiêdzy gazników wychodzi wê¿yk,który siê koùczy w okolicach tylnego amorka i z niego te¿ kapie(nigdy go tam nie widzia³em,niewiem czy sie od czegoœ nie odpio³). We wtorek i tak motor idzie do regulacji do serwisu,bo wczesniej nie da rady ale chcia³bym do tego czasu jeszcze posmigaÌ i nie wiem co robiÌ.Doradzcie coœ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,Je¿eli masz wszystko dobrze poustawianie przy kraniku, nikt nie grzeba³ przy wê¿ykach pod³aczonych do niego, to zawsze powinienes miec ustawione kranik na ON, przestawiasz na RES, gdy odczujesz pierwsze objawy braku paliwa (u mnie w GS-e pojawiaja sie one od przejechania ok. 220 km od ostatniego tankowania, ale potem na RES i tak moge jeszcze przejechac ok. 100 km, zaleznie od stylu jazdy). Opcja PRI w ogóle cie nie interesuje, jest to ustawienie dla mechaników, zeby paliwo lecia³o z baku bezposrednio do gazników, ty dajesz na to ustawienie ewentualnie po zimie w celu nape³nienia wyschnietych gazniów, ale potem szybko jak tylko moto zagada prze³¹czasz na ON.Ps1: S¹ to informacje zas³yszane, ale wydaje mi sie ze prawid³owe 8) Ps2: Ostatnio mia³am sytuacje, ze wysuszy³am bak prawie do cna (jazda po autostradzie), ale zwolni³am wtedy max i jadac ok. 80 km/h doturla³am sie jakos do stacji... gdy chcia³am przyspieszyc to kicha³ i sie dusi³ pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kranik praktycznie CA£Y CZAS powinien byÌ w pozycji ON lub RES - je¿eli silnik jest wy³¹czony to w kraniku podciœnieniowym (a taki jest w GSie) membrana blokuje przep³yw paliwa i benzyna nie leci. Pozycja PRI powoduje, ¿e podciœnienie nie ma znaczenia i paliwo leci ca³y czas (ja w swoim GSie u¿y³em ustawienia PRI tylko 1 RAZ, bo na postój zimowy spuœci³em paliwko z gaŸników). Mo¿liwe, ¿e masz Ÿle poprowadzone przewody paliwowe do kranika (ja tak kiedyœ mia³em), mo¿e byÌ uszkodzona membrana w kraniku. Piszesz, ¿e kapie ci z przewodu wychodz¹cego z pomiêdzy gaŸników - chyba chodzi ci o odp³yw nadmiaru paliwa z gaŸników - mo¿esz mieÌ uszkodzone zaworki iglicowe albo ustawiony za wysoki poziom paliwa.Jak sam zauwa¿y³eœ na g³ównym forum jest praktycznie identyczny temat - poczytaj dok³adnie, tam jest wszystko bardzo dobrze wyjaœnione.http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.ph...637dd4b4802fa85I koniecznie sprawdŸ czy benzyna nie dosta³a siê do oleju, bo je¿d¿enie w takim przypadku gro¿i uszkodzeniem silnika! Pozdro!Sorki mo¿e siê powtórzy³em trochê po Astarte ale pisaliœmy jednoczeœnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.