ostek19 Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 A wiĂŞc mam taki problem- wiem Âże duÂżo byÂło juÂż na ten temat na g³ównym forum ale ja dalej nic z tego niewiem,na jakiej pozycji ma byĂŚ w koĂącu kranik w czasie gdy silnik jest wy³¹czony PRI CZY ON??,bo ostatnio coÂś mi to szwankuje a zaczeÂło siĂŞ to od momentu jak mi zabrokÂło paliwa na drodze i dojechaÂłem na stacje tak Âże co chwile przerywaÂł itp.(Chyba mĂłgÂł pociÂągn¹Ì jakiÂś syf z dna baku?) bo po prawej stronie w gs-ie wystaje taki wĂŞÂżyk co tam od czasu do czasu coÂś kapnie,no a mi dzisiaj pod domem wykapaÂło pó³ baku(kapie i w poz.PRI i ON) nie kapie przy w³¹czonym Âśilniku,no i jeszcze z pomiĂŞdzy gaznikĂłw wychodzi wĂŞÂżyk,ktĂłry siĂŞ koĂączy w okolicach tylnego amorka i z niego teÂż kapie(nigdy go tam nie widziaÂłem,niewiem czy sie od czegoÂś nie odpioÂł). We wtorek i tak motor idzie do regulacji do serwisu,bo wczesniej nie da rady ale chciaÂłbym do tego czasu jeszcze posmigaĂŚ i nie wiem co robiĂŚ.Doradzcie coÂś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Witam,JeÂżeli masz wszystko dobrze poustawianie przy kraniku, nikt nie grzebaÂł przy wĂŞÂżykach podÂłaczonych do niego, to zawsze powinienes miec ustawione kranik na ON, przestawiasz na RES, gdy odczujesz pierwsze objawy braku paliwa (u mnie w GS-e pojawiaja sie one od przejechania ok. 220 km od ostatniego tankowania, ale potem na RES i tak moge jeszcze przejechac ok. 100 km, zaleznie od stylu jazdy). Opcja PRI w ogĂłle cie nie interesuje, jest to ustawienie dla mechanikĂłw, zeby paliwo leciaÂło z baku bezposrednio do gaznikĂłw, ty dajesz na to ustawienie ewentualnie po zimie w celu napeÂłnienia wyschnietych gazniĂłw, ale potem szybko jak tylko moto zagada prze³¹czasz na ON.Ps1: SÂą to informacje zasÂłyszane, ale wydaje mi sie ze prawidÂłowe 8) Ps2: Ostatnio miaÂłam sytuacje, ze wysuszyÂłam bak prawie do cna (jazda po autostradzie), ale zwolniÂłam wtedy max i jadac ok. 80 km/h doturlaÂłam sie jakos do stacji... gdy chciaÂłam przyspieszyc to kichaÂł i sie dusiÂł pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitia Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Kranik praktycznie CAÂŁY CZAS powinien byĂŚ w pozycji ON lub RES - jeÂżeli silnik jest wy³¹czony to w kraniku podciÂśnieniowym (a taki jest w GSie) membrana blokuje przepÂływ paliwa i benzyna nie leci. Pozycja PRI powoduje, Âże podciÂśnienie nie ma znaczenia i paliwo leci caÂły czas (ja w swoim GSie uÂżyÂłem ustawienia PRI tylko 1 RAZ, bo na postĂłj zimowy spuÂściÂłem paliwko z gaÂźnikĂłw). MoÂżliwe, Âże masz Âźle poprowadzone przewody paliwowe do kranika (ja tak kiedyÂś miaÂłem), moÂże byĂŚ uszkodzona membrana w kraniku. Piszesz, Âże kapie ci z przewodu wychodzÂącego z pomiĂŞdzy gaÂźnikĂłw - chyba chodzi ci o odpÂływ nadmiaru paliwa z gaÂźnikĂłw - moÂżesz mieĂŚ uszkodzone zaworki iglicowe albo ustawiony za wysoki poziom paliwa.Jak sam zauwaÂżyÂłeÂś na g³ównym forum jest praktycznie identyczny temat - poczytaj dokÂładnie, tam jest wszystko bardzo dobrze wyjaÂśnione.http://motocyklisci.riders.pl/viewtopic.ph...637dd4b4802fa85I koniecznie sprawdÂź czy benzyna nie dostaÂła siĂŞ do oleju, bo jeÂżdÂżenie w takim przypadku groÂżi uszkodzeniem silnika! Pozdro!Sorki moÂże siĂŞ powtĂłrzyÂłem trochĂŞ po Astarte ale pisaliÂśmy jednoczeÂśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.