Tytus Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Mam pewien dylemat, bo nie wiem jak sie sprawdza luz lancucha. Motor powinien byc na bocznej stopce (tylko taka jest) czy na stojaku centralnym? A moze sprawdza sie go normalnie na ziemi lub siedzac na nim Opcji jest duzo i niby luz ma byc pomiedzy 40-50mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funio Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Mam nadziejĂŞ, Âże pomogĂŞ:http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423...23,1684416.html :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Do sprawdzania luzu najlepiej jest miec moto w pionie, czy to stopka czy stojak, mozesz dowoli obracac tylnym kolem i prawidlowo wycentrowac kolo przy naciaganiu lancucha by moto nie sciagalo w czasie jazdy. Do smarowania lancucha taki stojak tez przydatny niestety tez mam tylko boczna podporke i smarowanie jest troszke uciazliwe :? wiec mam w planach zrobis sobie taka automatyczna oliwiarke A luz powinien byc napisany w serwisowce, ja zawsze ustawiam na oko. Pozdrawiam- Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 thx ale tam tez nie pisze przy jakim polozeniu moto nalezy sprawdzic luz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Christo Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 2 dni temu zdaÂłem wewnĂŞtrzny egzamin z teorii wiĂŞc mam najÂświeÂższe informacje Wg podrĂŞcznika H.PrĂłchniewicza "PodrĂŞcznik motocyklisty A" str. 20:JAK NACIÂĄGNÂĄĂ ÂŁAĂCUCH- Motocykl powinien staĂŚ na podpĂłrce. Odci¹¿one tylne koÂło nie moÂże dotykaĂŚ podÂłoÂża.- Po uprzednim poluzowaniu nakrĂŞtki na osi tylnego koÂła nakrĂŞcamy rĂłwnomiernie na przemian naprĂŞÂżacze ÂłaĂącucha, aby tylne koÂło pozostawaÂło dokÂładnie w linii przedniego.- Oznakowania na obu naprĂŞÂżaczach powinny byĂŚ identyczne.- W podpartym motocyklu i przy obci¹¿onym ÂłaĂącuchu, ÂłaĂącuch powinien poruszaĂŚ siĂŞ w gĂłrĂŞ i w dó³ na gruboœÌ kciuka.Tyle teoria. Dzisiaj zacz¹³em pierwsze jazdy i instruktor zacz¹³ od naciÂągu ³¹ùcucha. RobiÂł to dokÂładnie tak jak jest napisane w tej ksi¹¿ce. Na przemian krĂŞciÂł nakrĂŞtkami naprĂŞÂżaczy o taki sam kÂąt po lewej i prawej. W prawdzie ³¹ùcuch i tak potem poruszaÂł siĂŞ o 3 albo i 4 kciuki w gĂłrĂŞ i w dó³ ale powiedziaÂł, Âże mogĂŞ jechaĂŚ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytus Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 ok juz mam wszystko naciagniete U kawalera mi to zrobili od reki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdmc Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Skanowane z instrukcji obslugi YAMAHA YZF-R1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.