diobol Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ciśnienie w większości wypadków jakie podają producenci oscyluje w granicach 2,5 przód i 2,9 tył.Z kolei słyszałem ciekawą teorie że opony torowe typu dunlop gp racer najlepiej oddają właściwości przy ciśnieniu (nie pamiętam dokłądnie) miedzy 1 a 2 atmosfery. Może mi ktoś wyjaśnić tą sprzeczność? Bić 2,5 i 2,9 czy poniżej 2?Jeśli należy dostosować się do opon. to jakie jeszcze opony (marka model) powinno się pompować niskim ciśnieniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
force Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 cześć, słyszałem od kolegi w serwisie, który obsługuje czasem wyścigi torowe, że dają nawet koło 1atm. Wiadomo, że guma się szybciej zużyje, ale pewnie ma lepszą przyczepność i powierzchnię styku (slick na suchym, nie wiem jak jest z inną oponą na morkej nawierzchni). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychbike Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Ja kolego na torze śmigałem tył pirelka przód metzeler slicki, i polecono mi właśnie spuścić trochę. Tak że miałem coś koło 1,8/2.0 i całkiem dobrze sie prowadził. Na miasto podbiłem bo jednak na nierównościach był mniej stabliny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 droga to droga a tor to tor... juz nie wspominajac o tym, ze droga krajowa w polsce wyglada jak jakis trakt lesny w bawarii albo westfalii heh..na droge pompuj tak jak producent kaze, a wjezdzajac na tor spuszczaj sobie spokojnie do 2 atm i wtedy zuzycie oponki masz wieksze ale trzyma sie jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 to i tak macie cisnienei jak w kamazie ja na tor bije 1,5atm ;p zreszta na ulicy tez bo latam na gumah na ktorych bog jeden wie czemu pisze" not for higway use " wie może ktoś co to znaczy ;p? bo przy kontroli jeden z policjantow stwierdzil ze nie mozna uzywac na plaży ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 " not for higway use " jeden z policjantow stwierdzil ze nie mozna uzywac na plażyJESTEM POD WRAŻENIEM INTELIGENCJI jo tyż mom takie opony i na plaże nie zamieżom śmigać w teren bije około 1,0asfalt 1.8- 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vraf Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 co do tego highway to ja tego przestrzegam, chyba jeszcze tylko na A4 katem nie leciałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Jak juz ktos pisal, na droge do normalnej jazdy najlepiej pompowac takie jak podaje producent a jak chcesz poszalec po winklach lub torze to wtedy obniz. Ja obnizalem do 1.8 przod i 2.0 tyl, ale z mojego doswiadczenia wynika ze kazdy ma swoje cisnienia na ktorych najlepiej mu sie jezdzi wiec najlepiej poprobowac popuszczajac po troche i posmigac, ale wazne zeby dobrze rozgrzac opony bo roznica cisnienia na zimnych i cieplych gumach to ok 0.2atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Jak juz ktos pisal, na droge do normalnej jazdy najlepiej pompowac takie jak podaje producent a jak chcesz poszalec po winklach lub torze to wtedy obniz. Ja obnizalem do 1.8 przod i 2.0 tyl, ale z mojego doswiadczenia wynika ze kazdy ma swoje cisnienia na ktorych najlepiej mu sie jezdzi wiec najlepiej poprobowac popuszczajac po troche i posmigac, ale wazne zeby dobrze rozgrzac opony bo roznica cisnienia na zimnych i cieplych gumach to ok 0.2atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efjot1 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 jestem zmuszony niezgodzic sie u mnie ruznica była na tyle około 0,4 atmtak jak koledzy pisza wyzej na droge zalecane cisnienie producenta a na tor około 2,0 na tył na przód troszke mniej wszystko zalezy od temp otoczenia przy 20C 2,1 na przodzie okazało sie duuuuuuuuuzo za duze no i bęca jak wy sprawdzacie cisnienie, na zimnych czy na rozgrzanych gumachi jakie koce byscie polecili bo wiadomo na kocach od razu mozna dac w palnik a nie rozgrzewać opon przez pierwsze okrązenia czy warto kupic te najtansze mowa oczywiscei o jezdzie amatorskiej a nie startowaniu w zawodach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dżymol Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 no koce na pewno beda tylko teraz rozwazam czy kupic najtansze czy dołożyć pare złych wiec przydały by sie opinie użytkowników do tematu liftów wrocimy przy okazji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobinV6 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jak juz ktos pisal, na droge do normalnej jazdy najlepiej pompowac takie jak podaje producent a jak chcesz poszalec po winklach lub torze to wtedy obniz. Ja obnizalem do 1.8 przod i 2.0 tyl, ale z mojego doswiadczenia wynika ze kazdy ma swoje cisnienia na ktorych najlepiej mu sie jezdzi wiec najlepiej poprobowac popuszczajac po troche i posmigac, ale wazne zeby dobrze rozgrzac opony bo roznica cisnienia na zimnych i cieplych gumach to ok 0.2atm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShoGun Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Racja, pomieszalem tyl z przodem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.