Skocz do zawartości

Scout667

Użytkownicy
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Scout667 w Rankingu w dniu 4 Czerwiec

Scout667 posiadał najczęściej polubioną zawartość!

Reputacja

1 Neutralna

O Scout667

  • Tytuł
    Podglądacz

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd:
    Polska

Ostatnie wizyty

221 wyświetleń profilu
  1. Umowilem sie na ogladanie motocykla i 15min. przed moim przyjazdem sprzedawca zadzwonil, mowiac ze ma cos pilnego do zalatwienia i moto pokaze mi zona - ok. Tyalko ze wszelkie pytania odpadly.. Sprzet calkiem niezly, bo i pieniadze spore, ale tez nie bez wad, bo dwuletnie moto nie powinno miec rdzy na lancuchu.. Zadzwonilem nastepnego dnia z pytaniem kiedy mozna go zabrac na serwis albo czy moze sam dostarczyć(taka darmowa opcja byla podana w ogloszeniu) i zaczely sie schody, nie ma czasu na wozenie, zarobiony jest itd. a tak w ogole to nie chce go sprzedac hehe, bo zostawia sobie... Podziekowalem i zakonczylem rozmowe. Za 15min. sms z cena i ze jak wezme bez wymyslania, to jest moj. Oczywiscie nie wzialem. Koles jest niepowazny, kreci waly i klamie tylko zeby sprzedac bez sprawdzania sprzetu, ogolem padaka i stracony czas.
  2. Wystawia na Olx, (aktualnie CB1000r musztardowy) taki wannabe prywatny sprzedawca, niby kupil motocylkl rok wcześniej i sprzedaje bo costam costam. Przez tel. wszystko piekne, przyznal sie ze jakies plastikowe oslony byly malowane, nie powiedzial tylko ze pedzlem.. Na miejscu kilka sprzętów, wszystko wysmarowane jakims czernidlem az kapie, sciemy, glupkowate odpowiedzi "nie wiem, nie znam sie" lagi obite mlotkiem i pokrzywione, bo inaczej tego nie nazwe. Ograniczniki obite. Łańcuch pordzewiały. Padaka ogólna. Bronów Ul. Łanowa, omijać.
  3. Scout667

    Kupię Hondę CB1000r

    Szukam CB1000r w bardzo dobrym stanie - oryginalny lakier, ograniczniki skrętu w idealnym stanie, ogólnie bez padaki... Oferuję adekwatną zapłatę. Slask i okolice.
  4. Scout667

    Wydech Leovince

    Próbowałem gazowania w korku i uwieżcie, żebym chociaż ja swojego Horneta usłyszał to muszę trzymać siekierę na 7/8 k obrotów... Ciężko się tak jedzie (początkującemu) 7k obrotów i 15km/h - bo nie omijam samochodów na pełnej Słyszę opowiadania szwagra, jak to jemu się zajebiście jeździ, bo niemal wszyscy zjeżdżają z drogi - ma nieseryjny wydech, ale nie wybebeszał nic. Nikt tu nie mówi o nie mówi o nieśmiertelności thomy, ale o delikatnym podniesieniu procentowej szansy na bezszkodową jazdę nie? Zet4, gdybym nie uważał to byłoby ich znacznie więcej... Ciężko siebie samego oceniać ale, przed kursem wybrałem najlepszą szkołę nauki jazdy w mieście, przykładałem się i sam zadbałem (nadal dbam) o wiedzę teoretyczną, myślę że jeżdżę dość zachowawczo i staram się każą sytuację analizować, oceniać. Życie jednak czasem nam pokazuje że to nie wystarcza, jedną bubę opisałem, co do drugiej - nie dało się jej przewidzieć i wątpię żeby motocyklista z najlepszym skillem mógł jej uniknąć. Klepnięty z boku przez auto, utrzymałem się na rumaku, więcej nie mogłem zrobić. Ale, gdyby staruszek któremu nie chciało się spojrzeć w lusterko, mnie usłyszał - to może uniknłąłbym całej hecy.
  5. Scout667

    Wydech Leovince

    Nie no, bez przesady, nie chcę czołgu udawać tylko być słyszalnym przez samochody które wyprzedzam/omijam w korku. To jest teoria? Jaja sobie chłopie robisz? Różne opowieśc? Fajne ci bajery funfle na Twojej wiosce wciskają. Jebie mi jak wygląda wydech, jebią mi "kuce" mam ich aż nadto i nienawidzę zwracania na siebie uwagi, tak gwoli ścisłości. Nie chce być po prostu zepchnięty z drogi i szukać żeber w rowie. PS na mojej wiosce chopaki piszom* "różne"
  6. Scout667

    Wydech Leovince

    Szkoda uszu, ale zdrowia reszty ciała i kończyn jeszcze bardziej szkoda. Jeździłem dopiero jeden sezon (dokładniej połowę ) i miałem 2 "stłuczki" których nie mogłem uniknąć... Jednej mógłbym uniknąć, gdybym był lepiej słyszalny, w drugiej nie było opcji ratunku Zdarzeń potencjalnie niebezpiecznych, w stylu nawrotu kierowcy na podwójnej ciągłej, kiedy go omijam było bez liku - ja cholera zacząłem się bać jeździć na oryginalnym wydechu. Nikt nie widzi, nikt nie słyszy, więc obiecałem sobie że na następny sezon się to zmieni. PS druga stłuczka - stoję w korku, auto przedemną, auto za mną, długi sznurek i czerwone światło... Nagle bęc, baba za mną dodała gazu i ruszyła - tłumaczenie? "bo...bo...bo.... - jezu, jezu mi wczoraj babcia zmarła..."
  7. Scout667

    Wydech Leovince

    No to widzę że wszystkie najlepsze;> Heh, no to chyba będzie Leovince:D
  8. Scout667

    Wydech Leovince

    No nie do końca. GP Style z homologacją LV One z homologacją GP Pro z homologacją
  9. Scout667

    Wydech Leovince

    Przymierzam się do nowego wydechu w Hornecie 600, na celowniku są dwie firmy - Two Brothers i Leovince. Ma ktoś porównanie i może się wypowiedzieć, który jest bardziej basowy, głośniejszy? Jest też problem z Leo, bo jest kilka modeli: GPstyle, LV one, GPpro. Widzę że ceny są różne, chodzi tylko o wygląd czy jest różnica w jakości, ew.dzwięku?
×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.