Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

Pytanie do motocyklistów... o konstrukcje gaźnika FZR600


krtecek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Chciałbym zapytać was, jako ludzi z doświadczeniem o pewną kwestie. Posiadam gaźniki z Yamahy FZR 600 zaadaptowane do swojego samochodu. Jest to studencki projekt- zabawka. Gaźniki są alternatywą dla weberów itp. Problem polega na tym iż nie znam sie na motocyklach ponieważ nigdy się nimi nie zajmowałem, ani nie mam wśród swoich znajomych motocyklisty.

kgrhqzhjeeenbg5wqkbppth.jpg

Ale do rzeczy: Silnik (1300ccm) gaźniki od Yamahy FZR600 (takie jak na zdjęciu) podpięte pod org. pompę silnika, zrobiony powrót paliwa do baku, kąt ustawienia 30st. Samochód odpala na gaźnikach, na ssaniu ładnie pracuje, równo, wkręca się na obroty, ale po wyłączeniu ssania (na obrotach biegu jałowego) paliwo powoli zaczyna przelewać się otworem który zaznaczyłem na czerwono w kółku. poprostu wypływa z niego, silnik zalany, gaśnie.

Tu pytanko: do czego są te otwory przy wlocie, dlaczego wypływa nimi paliwo, czego to moze być wina? Może ktoś rozjaśni mi nieco tę kwestię, bo nie mogę sobie z tym poradzić.

p3012097.jpg

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.