Jump to content

2x SV650s - prośba o ocenę


Recommended Posts

Cześć, ogromna prośba do was - bardzo was proszę rzućcie okiem na te dwie sztuki 

Zależy mi oryginalnym lakierowaniu i tutaj wydaje mi się, że jest szansa, że będzie ok - widzę chyba wszystkie naklejki na czaszy i baku.

Co do przebiegów - podchodzę do tego jak do wielkiej niewiadomej.

Chcę jechać zobaczyć te sprzęty na żywo ale zanim to zrobię chciałbym was zapytać o zdanie. 

1. Big Bikes, Gostyń 

https://www.olx.pl/oferta/suzuki-sv-650-s-CID5-IDAQ7Cu.html

Rocznik chyba 2003, a nie 2004.
Ze zdjęć widzę jedynie zmienione kierunki, inna szyba, inne mocowanie tablicy, i opony chyba śmietnik. 

Wydaje mi się, że motocykl długo stoi (nie jestem pewien na 100% ale chyba już go widziałem kiedyś).

2. Sokół, Mizerów

https://www.olx.pl/oferta/suzuki-sv-sv-650-super-stan-wtrysk-raty-poz-kat-86-CID5-IDzDci8.html

Ten sprzęt długo stoi i chyba jest to jedna z najdroższych dostępnych SVek.

 

Czy jest na forum ktoś kto pomógłby przy oględzinach?

Dzięki!

Link to post
Share on other sites

Musisz mieć z owiewką czy może być na okrągłej lampie ?

Co do tych dwóch to jedno wiem na pewno ,że w Mizerowie wypicykowane większości wszystkie aż plak z nich kapie. Co do tego z Gostynia się nie wypowiem .

Link to post
Share on other sites

Raczej rozglądam się za wersją z owiewką, ale jeśli nic nie znajdę to n-ka też wejdzie w grę.
Nie chcę tylko malowanego sprzętu. 

Tak czytałem, że w Mizerowie z motocyklami jest po prostu różnie.
Ich SVke już widziałem dłuższy czas temu stąd może być komuś już znana. 

Na zdjęciach wygląda dobrze ale co ja się tam znam :) 

 

Link to post
Share on other sites

Na zdjęciach obie sztuki wyglądaja bardzo przyzwoicie, trudno mi przyuważyć jakieś mankamenty. Myślę że warto podjechać w oba miejsca i pomacać na żywo. Zwróć uwagę na stan lakieru - powinien być już lekko porysowany (w silnym słońcu lub pod latarką robią się takie słoneczka koncentrycznie względem źródła światła). Jeżeli są bardzo niewielkie to element był niedawno malowany. Obadaj też dekiel zaworowy przedniego cylindra - w razie dzwona przednie koło wbija sie w niego i go uszkadza (wiem z autopsji niestety ?). Poza tym standard - stopień zużycia gum na podnóżkach, na kierownicy, ślady butów na aluminiowych płytkach przy podnóżkach (powinny być), ewentualne obtarcia linek/kabli w miejscu styku z uchwytami itp.

Link to post
Share on other sites

Cześć, to ja się wypowiem.  Salon w Gostyni jest w mojej ocenie prowadzony bardzo rzetelnie. Sam jeżdżę motocyklem tam kupionym, korzystałem ze wsparcia technicznego Danvielda.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.