zzzzhjc456 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2019 Witam. Zmagam się cały czas z problemem dotyczącym oleju, posiadam Bartona 110 cm i jeździłem cały czas na samochodowym, mobil 10W40, zrobiłem na nim 5 tyś km, nic się nie działo, na zimę robiłem w domowych warunkach mały remoncik silnika aby podnieść kompresje w silniku, z 5 bar zrobiło się 12.5 bara, motor dostał kopyta, w porównaniu do tego co było, więc jestem zadowolony, ( zbyt mała kompresja nie była spowodowana złym cylindrem tylko nie odpowiednim wałem, który ma zbyt krótki skok, ponieważ ktoś założył wał z 50. a wału nie chciałem wymieniać bo ten jest w super stanie żadnych luzów itp, i aby zniwelować skutek małej kompresji musiałem obniżyć cylinder aby tłok dochodził jak najbliżej zaworów ) piszę to abyście nie myśleli że to przez olej wytarł się cylinder . Wymieniłem tylko tłok z pierścieniami I teraz na dotarciu zrobiłem juz 500 km, i chce zmienić olej ( też jeździłem na samochodowym - venol 10W40 ), i teraz zastanawiam się czy kupić olej samochodowy czy motocyklowy, z tego co czytam w internecie wszyscy piszą że motocyklowy jest dostosowany na wyższe temperatury niż samochodowy, i jest inny ze względu na sprzęgło, aby się nie ślizgało a w sprzęgle są tarcia itd i olej podobno musi być odpowiedni, ja zrobiłem ponad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.