Przemek Majer Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Witam koledzy mam problem z moim motorkiem na każdym po wyżej 3tys. Drży co to może być przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2019 Zachwianie równowagi Mocy. Towarzyszu, przedstaw się najpierw w stosownym dziale, a potem rozwiń trochę twój post. I napisz go może gramatycznie poprawnie, bo zaprawdę powiadam ci; nie chce się na takie niedbałe posty patrzeć, a tym bardziej odpowiadać Na luzie jak rozkręcisz do 3tys. też wibruje? Wałek wyrównoważający jest w tym silniku? Jak jest, to może ma regulację z zewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 10 godzin temu, Przemek Majer napisał: po wyżej 3tys. Drży W takim stanie kupiłeś, czy pojawiło się nagle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Majer Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 To wszystko pojawiło się nagle i na każdym biegu powyżej 130 drży jeszcze więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aror6 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Tak jak kolega wyżej napisał , nierówny rozkład mocy . Najpierw wykręć świece z dwóch cylindrów i porównaj. Na jednym cylindrze będzie problem , pytanie czy z zapłonem , wtryskiem czy nie daj Boże z zaworem.Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Majer Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Ale to się dzieje jak jadę bo na biegu jalowym to się nie dzieje tylko wtedy gdy jadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Ale bardziej się dzieje przy prawoskręcie, czy lewoskręcie, o to też ważne..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Majer Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 To wszystko dzieje się jak jadę prosto na każdym biegu powyżej 3tys obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2019 To jak tylko podczas jazdy na wprost, to może być walnięty czujnik magnetyczny, proporcjonalny wzrostu mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Majer Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 A gdzie on mnie więcej jest ten czujnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.