Skocz do zawartości
tomkos61

luz zaworowy Yamaha XVS250 DragStar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś zdradzi mi tajemnice luzu zaworowego do Yamaha XVS250 DragStar? Nigdzie nie mogę znaleźć informację na ten temat. Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz. Zawory wyregulowane jednak problem z yamahą dalej . Objawy to nie pali na jeden gar. Jak już wspomniałem  zawory wyregulowałem, kompresja jest, nowe świece i nowa cewka bo stara nie dawała iskry. gaźnik wyczyszczony i dalej lipa. Mieszkam w Irlandii i jest tu ogromny kłopot z serwisem motocykli- najbliższy to godzina jazdy i próbuję ogarnąć samemu :(

bikepics-1881585-full.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Iskra jest??Paliwo dochodzi??

Jeżeli tak,to może być problem ze szczelnością zaworów, a w ostateczności tłok cylinder.

Musiałbyś zrobić próbę olejową cylindra, który nie pracuje.....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Wicher napisał:

Iskra jest??Paliwo dochodzi??

Jeżeli tak,to może być problem ze szczelnością zaworów, a w ostateczności tłok cylinder.

Musiałbyś zrobić próbę olejową cylindra, który nie pracuje.....

Tłok z pierścieniami kupuje się uniwersalny pod dany wymiar cylindra czy pod konkretną markę  i model? Ja tu sprowadzam części z Anglii 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
50 minut temu, LBG napisał:

Sprawdź napięcie ładowania

Mi odpala na jednym cylindrze bez żadnego problemy. Sprawdziłem ładowanie jest ok

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, tomkos61 napisał:

Tłok z pierścieniami kupuje się uniwersalny pod dany wymiar cylindra czy pod konkretną markę  i model? Ja tu sprowadzam części z Anglii 

Najpierw zrób próbę olejową, żeby przynajmniej wstępnie określić, co jest nie tak, będziesz wiedział na czym stoisz ;)

Wstrzyknij do martwego cylindra jakieś 10 cm3 oleju silnikowego. Wkręć starą świecę, zakręć rozrusznikiem na chwilkę, żeby rozprowadzić olej w cylindrze(najlepiej zdejmij fajki se świec).

Zrób pomiar ciśnienia sprężania i porównaj z wynikami pierwszego pomiaru, który robiłeś.

Jeżeli wynik będzie taki sam, to masz nieszczelne zawory.

Jeżeli zaobserwujesz wyraźny(duży) wzrost wartości ciśnienia, to wskazuje to prawdopodobnie na nieszczelność pierścieni tłokowych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Wicher napisał:

Najpierw zrób próbę olejową, żeby przynajmniej wstępnie określić, co jest nie tak, będziesz wiedział na czym stoisz ;)

Wstrzyknij do martwego cylindra jakieś 10 cm3 oleju silnikowego. Wkręć starą świecę, zakręć rozrusznikiem na chwilkę, żeby rozprowadzić olej w cylindrze(najlepiej zdejmij fajki se świec).

Zrób pomiar ciśnienia sprężania i porównaj z wynikami pierwszego pomiaru, który robiłeś.

Jeżeli wynik będzie taki sam, to masz nieszczelne zawory.

Jeżeli zaobserwujesz wyraźny(duży) wzrost wartości ciśnienia, to wskazuje to prawdopodobnie na nieszczelność pierścieni tłokowych.

Dziękuję ziomek za odpowiedz- jutro będę działał. A Tak a propo ja też pochodzę z Rudy Śląskiej :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.