Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

luz zaworowy Yamaha XVS250 DragStar


tomkos61

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za odpowiedz. Zawory wyregulowane jednak problem z yamahą dalej . Objawy to nie pali na jeden gar. Jak już wspomniałem  zawory wyregulowałem, kompresja jest, nowe świece i nowa cewka bo stara nie dawała iskry. gaźnik wyczyszczony i dalej lipa. Mieszkam w Irlandii i jest tu ogromny kłopot z serwisem motocykli- najbliższy to godzina jazdy i próbuję ogarnąć samemu :(

bikepics-1881585-full.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Wicher napisał:

Iskra jest??Paliwo dochodzi??

Jeżeli tak,to może być problem ze szczelnością zaworów, a w ostateczności tłok cylinder.

Musiałbyś zrobić próbę olejową cylindra, który nie pracuje.....

Tłok z pierścieniami kupuje się uniwersalny pod dany wymiar cylindra czy pod konkretną markę  i model? Ja tu sprowadzam części z Anglii 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, tomkos61 napisał:

Tłok z pierścieniami kupuje się uniwersalny pod dany wymiar cylindra czy pod konkretną markę  i model? Ja tu sprowadzam części z Anglii 

Najpierw zrób próbę olejową, żeby przynajmniej wstępnie określić, co jest nie tak, będziesz wiedział na czym stoisz ;)

Wstrzyknij do martwego cylindra jakieś 10 cm3 oleju silnikowego. Wkręć starą świecę, zakręć rozrusznikiem na chwilkę, żeby rozprowadzić olej w cylindrze(najlepiej zdejmij fajki se świec).

Zrób pomiar ciśnienia sprężania i porównaj z wynikami pierwszego pomiaru, który robiłeś.

Jeżeli wynik będzie taki sam, to masz nieszczelne zawory.

Jeżeli zaobserwujesz wyraźny(duży) wzrost wartości ciśnienia, to wskazuje to prawdopodobnie na nieszczelność pierścieni tłokowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Wicher napisał:

Najpierw zrób próbę olejową, żeby przynajmniej wstępnie określić, co jest nie tak, będziesz wiedział na czym stoisz ;)

Wstrzyknij do martwego cylindra jakieś 10 cm3 oleju silnikowego. Wkręć starą świecę, zakręć rozrusznikiem na chwilkę, żeby rozprowadzić olej w cylindrze(najlepiej zdejmij fajki se świec).

Zrób pomiar ciśnienia sprężania i porównaj z wynikami pierwszego pomiaru, który robiłeś.

Jeżeli wynik będzie taki sam, to masz nieszczelne zawory.

Jeżeli zaobserwujesz wyraźny(duży) wzrost wartości ciśnienia, to wskazuje to prawdopodobnie na nieszczelność pierścieni tłokowych.

Dziękuję ziomek za odpowiedz- jutro będę działał. A Tak a propo ja też pochodzę z Rudy Śląskiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.