marq83 Opublikowano 9 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2018 Witam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc. Posiadam Yamahę TDM 900 od początku zeszłego roku. Do tej pory nie było żadnych problemów. Po zimie moto zaczęło gorzej odpalać (czasem od strzała a czasem trzeba było pokręcić). Ostatecznie moto już nie chce odpalić, rozrusznik kręci ale nie ma iskry na obu świecach ( są prawie nowe). Wziąłem manual do ręki, zacząłem sprawdzać krok po kroku wszystkie elementy i nie doszukałem się problemu. Ku mojemu zdziwieniu nie mogę wejść do trybu diagnostycznego mimo, że procedurę wejścia w niego wykonuję na 100% jak w instrukcji. Przyciski select oraz reset działają bo można wybierać oraz resetować przebiegi / ustawiać zegar. Trzeci dzień już walczę, ale już ręce powoli opadają. Obstawiam moduł zapłonowy. Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 13 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2018 Kurcze. Też za pomocą select i reset kasuję licznik i ustawiam zegarek, ale trybu diagnostycznego nie znam. Może warto zawitać na forum yamaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 14 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 a nie pomaga rozłączenie aku i montaż od nowa po godzinie? nie piszesz nic o kablach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marq83 Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Aku odpinalłem ale nie na tak długo, moze na kilka minut i nic to nie dało. Sprawdziłem i wyczyściłem wtyczki, kable jedynie wizualnie .Na cewkach przy zapłonie nie ma masy a do modułu dochodzi. Zamówiłem inny moduł i zobaczymy, powinien dojść jutro. A jak nie to ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
becker Opublikowano 15 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 mam nadzieje ze to bedzie moduł, wymienisz i gra. tak pytam o kable, bo mnie jakis czas temu w hondzie podobnie nie paliła, a wszystko grało poza iskrą - okazalo sie ze jeden kabel był w środku pekniety, nic z zezwątrz nie widać, wyglądały na nowe, siedzialem nad tym kilka dni, a wystarczyla zmiana na inny kabel, akurat mialem z auta co prawda ale po zmianie wtyczki zadziałało, a serwis nie zarobił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marq83 Opublikowano 15 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2018 Też mam taką nadzieję?. Dzięki za odpowiedź, na pewno napiszę jak zagada o tym co było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marq83 Opublikowano 18 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2018 Problem rozwiązany. Po długim oczekiwaniu na paczkę dotarł do mnie używany moduł i po jego założeniu moto ZAGADAŁO!!! Co więcej można teraz wejść do trybu diagnostycznego! Mam jeszcze pytanie, może ktoś wie co mogło być przyczyną uszkodzenia modułu? Nie chciał bym aby ten też się spalił po chwili. Cały czas zastanawia mnie czemu w jednej z wtyczek regulatora był olej? Czy wadliwy regulator mógł uszkodzić moduł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marq83 Opublikowano 22 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Za szybko się pocieszyłem. Napisałem, że zagadało po sprawdzeniu, że pojawiła się iskra. W istocie po złożeniu motocykl dalej nie odpalał. Wymontowałem już moduł z immobilizerem żeby przygotować do wysyłki elektronikowi, po czym zauważyłem, że przy immo był urwany jeden kabelek. Polutowałem i tym razem już odpala od strzała! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.