brendix Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 15 minut temu, grzesiek_73 napisał: Żyjemy w czasach,że niczego nie można być pewnym. Ale, jak się nie mylę, to jeszcze żaden facet dziecka nie urodził. Więc jest nadzieja, że wszystko jest ok http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,127763,21562001,poznajcie-pierwszego-mezczyzne-ktory-zaszedl-w-ciaze-i.html?disableRedirects=true No i zonk 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 A bo ja nie czytam Wysokich Obcasów Tym bardziej numeru z 1 kwietnia Ale przez chwilę się wystraszyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Mam z1000sx i 990smt - w trasę wolę jechać na KTM, a na winkle na Kawie, ale terror na mieście lepszy też na KTM. Kawą robiłem trasy po 500-700km i nie byłem zmęczony, kwestia przyzwyczajenia. Katem jeszcze takich odległości nie pokonywałem, ale jest wygodniejszy, sporo, choć przed wiatrem gorzej chroni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2018 Bebok, a jak z serwisem(co ile przeglądy okresowe), jakieś awarie, wkurzające usterki?? Jak w ogóle przebiega eksploatacja? Da się tym śmigać w dwie osoby na dłuższych dystansach?? Czytam trochę ostatnio o 1190, ale nie ukrywam że 990 SMT tez mi się podoba, ale nie wiem jak w dwie osoby i czy mozna na tym "robić" dłuższe trasy we dwoje z kuframi i czy ból dupy nie wykańcza załogi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Mnie to nie przeszkadza, ale kupiłem go z niesprawnym prędkościomierzem (pokazuje około 1/8 aktualnej prędkości). Dzięki temu przebieg wskazuje na nówkę nie śmiganą Awarii póki co zero, ale przypadłością silników lc8 jest żłopanie oleju. Do 1l na tysiąc nawet trza dolać. Ale za to olej zawsze jest "nowy" Spalanie większe od Kawy, przynajmniej o 0,5l w trasie, w mieście i ponad 10 wyżre, ale to trza się wydurniać sporo. Żywotność tylnej opony (Contiroad attack) to jakieś 5tys. km Stosunkowo lekki, podatny na modyfikacje, zwinny, w lekki teren też pojedzie, ale jak w długiej trasie, to nie wiem. Siedzenie jest wygodne, a pozycja jak na gs1200. Niedawno zmieniałem filtr i olej. Godzina roboty, bo są jeszcze membrany, które należy sprawdzić i oczyścić z ewentualnych paprochów + korki spustowe z magnesem - też do czyszczenia. Olej tylko syntetyk, najlepiej 15w50. Zmiana jak w każdym, zależnie od stylu jazdy, ale między 5 a 10tys. km Ja jestem na etapie modowania swojego - zrobiłem sobie kabel do kompa, zmieniłem kominy na przelot i wgrałem mapę pod przeloty. Jeszcze wymiana airboxa na coś takiego: https://www.merlinmotorsport.co.uk/p/itg-megaflow-air-filter-jc30-itg-jc30 (też już mam), krótkie trąbki dolotu, wywalenie drugich klap przepustnicy, wywalenie sas, sondy lambda, mapa i robi się około 120 koni na kole, czasem więcej. Gdzie fabrycznie jest około 105 na kole. Jak chcesz, to się kiedyś zgadamy i popróbujesz co to takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Dzięki za info Bebok. Jak zrobi się stabilniejsza pogoda, to faktycznie będę musiał cię nawiedzić i poniuchać tego 990, posadzić żonę na tyłach i takie tam inne Teraz latamy Tigerem 1050 i kurde super maszyna,dosyć uniwersalna i charakterna, ale KTM-a jeszcze nie mieliśmy. Właściwie to nie chcę jej zmieniać, ale moja niespokojna dusza już jest nieco roztrzęsiona faktem, że drugi sezon na tym samym motocyklu będziemy śmigać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 10 godzin temu, Bebok. napisał: Do 1l na tysiąc nawet trza dolać. To trochę słabo Yamaha, to może nie szczyt techniki, ale ile oleju wleję, tyle oleju spuszczę (no może MAX pół litra mniej po całym sezonie ok 6000km) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Spalanie oleju w tych silnikach to norma. Jest to wiedza powszechna, producent tak silnik zaprojektował i tak ma być. Za to przebiegi rzędu 200 tys. km nie są niczym nadzwyczajnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Przebieg 200 tysi to nic nadzwyczajnego w motocyklach turystycznych. Tylko nasi cudowni handlarze sprowadzają (z Włoch i Francji) 15latki z przebiegiem 30,000 A takie spalanie oleju, to świadczy o marnej precyzji spasowania elementów (co wpływa również na ekologię) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bebok. Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 SMT to nie jest typowy turystyk. Turyści to seria adv. Ale silniki te same, tylko inaczej zestrojone. Widziałem posty gościa co na adv ma 240 tys. mil i jeździ dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek_73 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 16 minut temu, Bebok. napisał: Widziałem posty gościa co na adv ma 240 tys. mil i jeździ dalej Prawda jest taka, że spora część sprowadzonych motocykli do Pl. ma podobny przebieg, (i też jeżdżą dalej) ale 30.000 wygląda znacznie ładniej 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Taurus Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 W dniu 19.3.2018 o 16:22, ste-fan napisał: Proponuję, abyś nie celował w poj. 1000 ccm a od razu w solidne moto które zadowoli cię w stu procentach i którego prawdopodobnie już na innego nie zmienisz. Budżet masz odpowiedni. Myślę o fjr 1300. I jedna rada, jeżeli się zdecydujesz, to zakupu dokonaj za zachodnią granicą. Nie będziesz żałował. Powodzenia Ja sie moge tylko przylaczyc do tej wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Nie no panowie,nie przesadzajmy:) Jeżeli kolega nie chce kupić motocykla od handlarza, to niech kupi od prywatnej osoby. Przecież mieszkacie w Polsce, to co wasze motocykle to jakieś szroty, które serwisu nie widziały?:)Piniondzy nie inwestujecie i takie złomy sprzedajecie?:)Sumienia nie macie:)Gorsze maszyny macie od tych z "zachodu"?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.