Skocz do zawartości
amati80

ALUS SERWIS RUPTAWA

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem polecić z czystym sumieniem serwis oponiarski "ALUS SERWIS RUPTAWA" k/ Jastrzębia-Zdroju. Wszystko szybko, sprawnie i niedrogo! Właściciel nie puszcza dziadostwa! Dostałem koło dopiero jak niewyważenie pokazało 0%. Usługa z wymianą wentyla 25zł. Namiary dostałem od zadowolonego motocyklisty i również polecam! Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Tak kółko/kółka muszą być zdemontowane. Z terminami nie ma problemu! Miałem wrażenie, że mnie potraktowali priorytetowo, a byłem u nich pierwszy raz. Wcześniej zadzwoniłem i pracownik powiedział, żeby przyjeżdżać nie trzeba było się umawiać na dzień i godzinę. Jedynie co, to nie wymieniają opon na kołach szprychowych! Ja na pewno zostanę ich stałym klientem!

P.S.

Dodam tylko, że o ile wymianę opony przeprowadzał pracownik, o tyle wyważeniem zajął się sam szef! To też pokazuje odpowiedzialne podejście do bezpieczeństwa na 2oo 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli "wyważaniem zajął się sam szef" to przypuszczam że pracownik po prostu nie umie tego zrobić.

A jakie to było wyważanie, dynamiczne czy statyczne ?

I z jakiego sprzęta te kółka ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, waludi napisał:

No to z buta u mnie i przód i tył szprychy

Jesteś z Zabrza. Podjedź do firmy Centrogum w Kończycach.

Jak latałem na szprychowych kołach, to u nich wymieniałem opony i wyważałem, nie było najmniejszych problemów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, accord napisał:

Jeżeli "wyważaniem zajął się sam szef" to przypuszczam że pracownik po prostu nie umie tego zrobić.

A jakie to było wyważanie, dynamiczne czy statyczne ?

I z jakiego sprzęta te kółka ?

Dobra, to tak:

1) Sprzęt to BMW 1150 GS - I tu trochę wyjaśnienia: Mam koła szprychowe ale felgi są konstrukcji bezdętkowej (szprychy wychodzą poza obrys opony - nie w osi felgi). Właściciel tłumaczył mi, że przy szprychach "tradycyjnych" i dętkowych oponach potrafi się coś podwinąć, więc z doświadczenia i ryzyka woli tego nie robić. Jego prawo!

2) Jeśli dobrze rozumiem definicję, to było to wyważanie dynamiczne. Koło zostało założone na maszynę rozpędzone do jakiejś prędkości, następnie gwałtownie zahamowane, naklejone ciężarki, powtórka - okazało się, że nadal nie jest idealnie, zerwane "nowo przyklejone" ciężarki jeszcze raz maszyna i 2-gie naklejenie pokazało niewyważenie na poziomie 0%.

3) A dlaczego wyważaniem zajął się szef nie wiem. Ważne, że mam poczucie dobrze wykonanej wymiany, bez zbędnych "teorii" i wyniosłej gadki niektórych fachowców. No i uważam, że nie jest to kwota zaporowa.

Tyle w temacie :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wicher dzięki za namiar bo czeka mnie wymiana  i tak się właśnie zastanawiałem gdzie tu jest jakiś dobry spec od tych rzeczy  

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, amati80 napisał:

Tyle w temacie :) 

Wiem coś na temat podwinięcia się dętki, kiedyś w nówce trzy dziury zrobiłem przy zakładaniu :P

Najważniejsze że jesteś zadowolony z usługi. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.