Skocz do zawartości
Forum Śląskich Motocyklistów

ALUS SERWIS RUPTAWA


amati80

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałem polecić z czystym sumieniem serwis oponiarski "ALUS SERWIS RUPTAWA" k/ Jastrzębia-Zdroju. Wszystko szybko, sprawnie i niedrogo! Właściciel nie puszcza dziadostwa! Dostałem koło dopiero jak niewyważenie pokazało 0%. Usługa z wymianą wentyla 25zł. Namiary dostałem od zadowolonego motocyklisty i również polecam! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak kółko/kółka muszą być zdemontowane. Z terminami nie ma problemu! Miałem wrażenie, że mnie potraktowali priorytetowo, a byłem u nich pierwszy raz. Wcześniej zadzwoniłem i pracownik powiedział, żeby przyjeżdżać nie trzeba było się umawiać na dzień i godzinę. Jedynie co, to nie wymieniają opon na kołach szprychowych! Ja na pewno zostanę ich stałym klientem!

P.S.

Dodam tylko, że o ile wymianę opony przeprowadzał pracownik, o tyle wyważeniem zajął się sam szef! To też pokazuje odpowiedzialne podejście do bezpieczeństwa na 2oo 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, waludi napisał:

No to z buta u mnie i przód i tył szprychy

Jesteś z Zabrza. Podjedź do firmy Centrogum w Kończycach.

Jak latałem na szprychowych kołach, to u nich wymieniałem opony i wyważałem, nie było najmniejszych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, accord napisał:

Jeżeli "wyważaniem zajął się sam szef" to przypuszczam że pracownik po prostu nie umie tego zrobić.

A jakie to było wyważanie, dynamiczne czy statyczne ?

I z jakiego sprzęta te kółka ?

Dobra, to tak:

1) Sprzęt to BMW 1150 GS - I tu trochę wyjaśnienia: Mam koła szprychowe ale felgi są konstrukcji bezdętkowej (szprychy wychodzą poza obrys opony - nie w osi felgi). Właściciel tłumaczył mi, że przy szprychach "tradycyjnych" i dętkowych oponach potrafi się coś podwinąć, więc z doświadczenia i ryzyka woli tego nie robić. Jego prawo!

2) Jeśli dobrze rozumiem definicję, to było to wyważanie dynamiczne. Koło zostało założone na maszynę rozpędzone do jakiejś prędkości, następnie gwałtownie zahamowane, naklejone ciężarki, powtórka - okazało się, że nadal nie jest idealnie, zerwane "nowo przyklejone" ciężarki jeszcze raz maszyna i 2-gie naklejenie pokazało niewyważenie na poziomie 0%.

3) A dlaczego wyważaniem zajął się szef nie wiem. Ważne, że mam poczucie dobrze wykonanej wymiany, bez zbędnych "teorii" i wyniosłej gadki niektórych fachowców. No i uważam, że nie jest to kwota zaporowa.

Tyle w temacie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wchodząc na stronę akceptujesz regulamin i politykę prywatności.